Vihaan metsästäjiä

Anonyymi-ap

Onko mitään surullisempaa kun nallen ilme tässä:

https://yle.fi/a/74-20119817

Meidän salilla on intohimoinen urheilumetsästäjä joka on rakastunut minuun ollut jo vuosia ja nyt teen sen paskan elämästä helvettiä. Katotaan kuka on metsästäjien metsästäjä, revin siltä mieheltä sielun rinnasta ja poljen jalkoihini.

13

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Julistan ympärivuotisen metsästäjien metsästyskauden avatuksi🕸🌘

Aion tosiaan nauttia tästä saalistuksesta ja metsästettävän tunteilla leikkimisestä, piirittämisestä ja pelosta ennen viimeistä, kuolettavaa iskua ja siitä seuraavaa kaatoa.

Toivottavasti en kännissä ammu sitten ohi!

Sit kun olen hajottanut metsästäjän mielen, särkenyt hänen sydämen pirstaleiksi, tuhonnut hänen miehisen egonsa ja elämänhalunsa, niin laitan hänestä kuvan seinälle kehyksiin jota voin sitten katsella suloinen hymy kasvoillani ja muistella keinutuolissa mitä tuli tehtyä.

Eikä kannata epäillä ettenkö pysty tai että säälisin ennen kun vedän liipasimesta.

• Anonyymi

Olen metsästäjä ja metsästän lihan vuoksi , koska olen lihansyöjä. Ja itseäni puistattaa miten joku voi raakalaismaisesti teurastaa viattomia salaatteja kasveja porkkanoita ja kaikkea muuta kaunista ja elävää mikä nyt ei vain osaa huutaa ja anoa armoa!

• Anonyymi

Pää kiinni, lässyttäjä. Et ikinä pärjää minulle noilla mopoaivoillasi.

Just mietin, että tunnen enemmän myötätuntoa jotain ryöstömurhaajikin kohtaan kun niitä jotka NAUTTII ELÄINTEN TAPPAMISESTA JA KUTSUU SITÄ HARRASTUKSEKSI.

Ootte mulle nyt ihan täysin vapaata riistaa. Minäkin haluan nauttia metsästyksestä minulla on siihen oikeus!

Aletaampa leikki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pää kiinni, lässyttäjä. Et ikinä pärjää minulle noilla mopoaivoillasi.

Just mietin, että tunnen enemmän myötätuntoa jotain ryöstömurhaajikin kohtaan kun niitä jotka NAUTTII ELÄINTEN TAPPAMISESTA JA KUTSUU SITÄ HARRASTUKSEKSI.

Ootte mulle nyt ihan täysin vapaata riistaa. Minäkin haluan nauttia metsästyksestä minulla on siihen oikeus!

Aletaampa leikki!

Voi sinua höpsöä. Oletko koskaan kuullut tasapainosta ? Tasapaino niin riista- petoeläinten kuin ihmistenkin suhteen. Ei metsästäjät eläimiä ihan vain huvikseen tapa. Toki se on myös harrastus, mutta se on riistanhoitoa ( työtä) että ei esim. Riistakanta ( Hirvet, peurat, jänikset tietyt kanalinnut ym.) Kasva liian isoksi ja aiheuta liikaa haittaa ihmisille. Tieliikenneturvallisuus (Hirvet, peurat ) aiheuttavat lukemattomia kolareja vuosittain, lisäksi vielä se, että heikkot/ epäterveet yksilöt kaadetaan pois että eläinkanta pysyy terveenä.
        Petoeläimet tulevat liian lähelle ihmisasutuksia ruuan perässä ja aiheuttavat todellista vaaraa ihmisille. Joka ainoalle elikolle joka ammutaan on lupa. Salakaadot ,/luvattomat kaadot ovat rangaistavia tekoja. Metsästystä valvotaan tiukasti.

Mitä tässä nyt yritin sanoa on se, että on ok olla eläinrakas ( itsekin olen) mutta täytyy ymmärtää myös se toinen puoli asioissa.
        En usko että sinäkään haluat että eläin joka on sairas, nälkiintynyt tai kolarissa pahoin loukkaantunut kärsii ja kuolee lopulta tuskaisen kuoleman kenties ensin viikkoja kituen. En ole metsästäjä, mutta kauan läheltä asioita seurannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua höpsöä. Oletko koskaan kuullut tasapainosta ? Tasapaino niin riista- petoeläinten kuin ihmistenkin suhteen. Ei metsästäjät eläimiä ihan vain huvikseen tapa. Toki se on myös harrastus, mutta se on riistanhoitoa ( työtä) että ei esim. Riistakanta ( Hirvet, peurat, jänikset tietyt kanalinnut ym.) Kasva liian isoksi ja aiheuta liikaa haittaa ihmisille. Tieliikenneturvallisuus (Hirvet, peurat ) aiheuttavat lukemattomia kolareja vuosittain, lisäksi vielä se, että heikkot/ epäterveet yksilöt kaadetaan pois että eläinkanta pysyy terveenä.
        Petoeläimet tulevat liian lähelle ihmisasutuksia ruuan perässä ja aiheuttavat todellista vaaraa ihmisille. Joka ainoalle elikolle joka ammutaan on lupa. Salakaadot ,/luvattomat kaadot ovat rangaistavia tekoja. Metsästystä valvotaan tiukasti.

Mitä tässä nyt yritin sanoa on se, että on ok olla eläinrakas ( itsekin olen) mutta täytyy ymmärtää myös se toinen puoli asioissa.
        En usko että sinäkään haluat että eläin joka on sairas, nälkiintynyt tai kolarissa pahoin loukkaantunut kärsii ja kuolee lopulta tuskaisen kuoleman kenties ensin viikkoja kituen. En ole metsästäjä, mutta kauan läheltä asioita seurannut.

Niin, eihän ne nyt huvikseen tapa. Nähtiinhän tuo Lapinlahdellakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ei ollut mikään väittely. Niin v.tun säälittävää että kun jotain sanoi, niin ainoa reaktio on riitely ja väittely. Ihan kun teidän mielipiteellä tai näkökulmalla olisi nyt jotain merkitystä tässä.

Alan nyt metsästämään metsästäjiä katotaan kuinka monta naamaa päätyy seinälle, eipä niistä junteista muutakaan iloa ole, paskoja sängyssä ja huonosti pukeutuvia, keskustelutaito ja itseilmaisu nolla kuten näkyy. Suomalaisten kanssa kun puhuu, niin ihan kun 5 -vuotiaille pitäisi jaksaa lässyttää ja kuunnella yksipuolista ja anaalista itsekorostusta, hyi helvetti!

Muna pystyssä juostaan kännissä tuola eläimiä tappamassa. Mitään armoa en anna, teen tästä uuden harrastuksen jossa voin polttaa loputonta vihaani koko ihmiskunnan huonoutta ja kykenemättömyyttä kohtaan😛

Sen takiahan urheilu on niin hyvä harrastus kun siinä saa paineita purettua! Nyt tarviin tämmöisen henkireijän itselleni! Yleensä pyrin välttämään ihmisten henkistä ja emotionaalista kidutusta, mutta nyt löytyi väylä johon sitä sasn surutta ohjata!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai muuten tajuat, et noilla perusteilla ne kaatoluvat pitäis antaa myös ihmisten ja autoilun vähentämiseksi??

Ihmiset mättää lihaa naamaan JOKA aterialla, yök. Läskipäät sitten ruikuttaa että kyllä on oikeus!! Ei ole mitään oikeutta olla ahne paska joka vie kaiken elintilan muilta pois.

Sama se lasten tekemisen kanssa. Lapsia tehdään jokaisen vastaantulijan kanssa ja sitten ihminen on kun joku pyhimys kun on vääntänyt yhden suun lisää ympäristön ruokittavaksi.

Näyttäkää jotain oikeata vastuuta ja ympäristötietoisuutta, ennen sitä olette ihan täyttä sontaa minun silmissäni tekaistuine hyveinenne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai muuten tajuat, et noilla perusteilla ne kaatoluvat pitäis antaa myös ihmisten ja autoilun vähentämiseksi??

Ihmiset mättää lihaa naamaan JOKA aterialla, yök. Läskipäät sitten ruikuttaa että kyllä on oikeus!! Ei ole mitään oikeutta olla ahne paska joka vie kaiken elintilan muilta pois.

Sama se lasten tekemisen kanssa. Lapsia tehdään jokaisen vastaantulijan kanssa ja sitten ihminen on kun joku pyhimys kun on vääntänyt yhden suun lisää ympäristön ruokittavaksi.

Näyttäkää jotain oikeata vastuuta ja ympäristötietoisuutta, ennen sitä olette ihan täyttä sontaa minun silmissäni tekaistuine hyveinenne.

Niin kenelle raivoat tässä ? Yksityiselle metsästäjälle? Riistanhoito yhdistykselle? Maa- ja metsätalousministeriölle? Ympäristöministeriölle? Hallitukselle?

Pyri hallitukseen jos haluat vaikuttaa. Pelkkä raivoaminen ja tuuleen huutelu ei vaikuta suuntaan eikä toiseen. Käskyt ja määräykset tulevat sieltä ja loppupeleissä EU säätelee kaikkea.

Samaa mieltä kyllä tuosta autoilusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ei ollut mikään väittely. Niin v.tun säälittävää että kun jotain sanoi, niin ainoa reaktio on riitely ja väittely. Ihan kun teidän mielipiteellä tai näkökulmalla olisi nyt jotain merkitystä tässä.

Alan nyt metsästämään metsästäjiä katotaan kuinka monta naamaa päätyy seinälle, eipä niistä junteista muutakaan iloa ole, paskoja sängyssä ja huonosti pukeutuvia, keskustelutaito ja itseilmaisu nolla kuten näkyy. Suomalaisten kanssa kun puhuu, niin ihan kun 5 -vuotiaille pitäisi jaksaa lässyttää ja kuunnella yksipuolista ja anaalista itsekorostusta, hyi helvetti!

Muna pystyssä juostaan kännissä tuola eläimiä tappamassa. Mitään armoa en anna, teen tästä uuden harrastuksen jossa voin polttaa loputonta vihaani koko ihmiskunnan huonoutta ja kykenemättömyyttä kohtaan😛

Sen takiahan urheilu on niin hyvä harrastus kun siinä saa paineita purettua! Nyt tarviin tämmöisen henkireijän itselleni! Yleensä pyrin välttämään ihmisten henkistä ja emotionaalista kidutusta, mutta nyt löytyi väylä johon sitä sasn surutta ohjata!

No oikein hyvä että olet löytänyt itsellesi uuden ja inspiroivan urheilulajin. Tämä uusi harrastus varmaan pitääkin sinut poissa palstalta höperehtimästä.

Olet ehkä yhden metsästäjän tavannut ja muodostat mielipiteesi siltä pohjalta. Tunnen itse tosiaan metsästäjiä useita, niin miehiä kuin naisiakin. Voin kertoa että heitä on monen ikäisiä ja heitä tulee monista eri ammattikunnista. Suurten firmojen omistajista ihan tavan tallaajiin. Kuitenkin saman harrastuksen parissa kaikki ovat saman arvoisia. Samat säännöt koskee kaikkia. Ei siellä kuule kännissä juoksennella. Hirven metsästyksessä kaato ryyppy on sallittu. Ei muuta.

En nyt tämän enempää jaksa asiasta vääntää. Halusin vain joitakin virheellisiä käsityksiä oikoa. Joku oikea netsästäjä sitten sinua opettaa kädestä pitäen. Hyvää jatkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oikein hyvä että olet löytänyt itsellesi uuden ja inspiroivan urheilulajin. Tämä uusi harrastus varmaan pitääkin sinut poissa palstalta höperehtimästä.

Olet ehkä yhden metsästäjän tavannut ja muodostat mielipiteesi siltä pohjalta. Tunnen itse tosiaan metsästäjiä useita, niin miehiä kuin naisiakin. Voin kertoa että heitä on monen ikäisiä ja heitä tulee monista eri ammattikunnista. Suurten firmojen omistajista ihan tavan tallaajiin. Kuitenkin saman harrastuksen parissa kaikki ovat saman arvoisia. Samat säännöt koskee kaikkia. Ei siellä kuule kännissä juoksennella. Hirven metsästyksessä kaato ryyppy on sallittu. Ei muuta.

En nyt tämän enempää jaksa asiasta vääntää. Halusin vain joitakin virheellisiä käsityksiä oikoa. Joku oikea netsästäjä sitten sinua opettaa kädestä pitäen. Hyvää jatkoa.

Ai en mitään tiedä!!!

Ai väitätkö, ettei tule haavakkoja jotka jää kitumaan kuoliaaksi eikä yksikään poikanen joudu kuolemaan nälkään kun äiti ei enää tulekkaan kotiin??? Mietippä vähän miltä nämä tuntuisi, jos itse olisit siinä tilanteessa.

Nallenkin naamasta näkee tuossa kuvassa, että oli ikävä lähtö kesken parhaan elämän. Ja ihan vaan jonkun huviksi valheellisilla tekosyillä. Ei sielä maalla enää ketään asu, niin kyllä luulisi tilaa riittävän, ette vaan viitsi panostaa muitten elukoittenne turvallisuuteen kun siitä saa hyvän syyn käydä murharetkillä luonnonhelmassa. Poromiehillä on lääniä läänin päälle ja ovat kitsaita kun pirut eikä yksikään poro jouda luonnonherroille ilman että alkaa pyssyt heilua.

Ja selvinpäinkö käydään pyöräilijöitä ja autoja ammuskelemaan????? Älkää minulle valehdelko, tiedän kaiken!

Ihan turha koittaa valkomaalailla ja minunkin silmissä on kaikki metsästäjät saman arvoisia:väkivaltaista paskasakkia, ihmisiä jotka saa kiksejä valehtelusta, tappamisesta ja aseista, vähän kuten sarjamurhaajatkin. Tai oikeastaan aika paljonkin.

Naiset jätän kyllä rauhaan, enhän toki halua, että kenenkään äidistä tulee mielisairas, katkera tai masentunut minun vuoksi enkä viitsi muutenkaan teeskennellä sukupuolista suuntautumistani joku raja sentään.

Mutta muutaman metsästäjän vien henkiorjakseni Manalaan, ehkäpä se olet juuri sinä?

• Anonyymi

Ainoastaan luonnosta irtautuneet kaupunkilaiset vihaavat metsästystä. Itse en metsästä, koska en halua tappaa eläimiä. Riistanhoito on silti tarpeellista.

• Anonyymi

Karhut on ihania! Kuuluvat tänne yhtä lailla kun me ihmisetkin koska heilläkin on oma paikkansa ja niin suloisia. Ovat tietty oppineet välttämään ihmisiä kun ne niitä metsästäneet iät ajat. Emme tarvitse turkiksia enää miksi näitä pitää tappaa??!! Lihaa saa muistakin eläimistä ei tarvitse siksi tappaa.

• Anonyymi

Mä niin tykkään metsästäjistä tai ainakin yhdestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe