Olen poistumiskiellossa minulle merkatun ja myönnetyn loman yli. Ylimääräistä palvelusta en saanut rangaistukseksi hölmöilyista vaan ainoastaan poistumiskieltoa. Voiko oman yksikön vääpeli laittaa minut tekemään ns ”nakkihommia” vaikka olen toisessa yksikössä majoittumassa poistumiskiellon ajan. Ja kun kysyin viikko ohjelmaa jossa on yksikön päällikön allekirjoitus semmoista en kuulemma tarvitse. Meneekö tämä nyt ihan oikein? Onko jollain jotain mustaa valkosella tälläsestä tilanteesta
Voiko näin toimia?
Anonyymi-ap
2
176
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan normaalia armeijan touhua.
Laita sivaripaperit vetämään niin pääset lomille ja saat aikaa miettiä onko intti oikeasti paikkasi, C-paperitkin voit hankkia jos tuntuu ettei sivarikaan napeksi. - Anonyymi
Kuuntelehan semmone äänikirja kun Lauri Törni, ja ala oleen vapauden ja oikeuden puolesta! (En siis viittaa lyhyeen aikaan ss joukoissa!), vaan suomen puolesta, ja Etelävietnamin (kunnes tuli nälänhätä ym.)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501607
- 621562
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101128- 60931
- 49914
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556