onko sellasta joulukalenteria missä on vihreää teetä tai vihreää teetä+ valkosta teetä (ei sellasta missä on mustaa teetä siitä en juo )
tai muuta hyvää joulukalenteria ei mitään karkki kalenteria tai mitään missä on pelkkiä kuvia
viime jouluna oli pika puurokalenteri se oli hyvä mut ei näytä sitä olevan tänä vuonna myynnissä olisin sen ostanu jos olis ollu se oli hyvä
joulukalenteri??
8
220
Vastaukset
- Anonyymi
Teekaupasta voinee tilata ihan oman maun mukaisen joulukalenterin, sinne vain kyselyä https://take-t.fi/collections/joulukalenteri
- Anonyymi
hh muuten hyvä mut ei taija olla pussiteetä vaan irtoteetä vissiin ne teet siellä en omista mitään sihtiä ja mikä on hinta sille tee joulukalenteri siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hh muuten hyvä mut ei taija olla pussiteetä vaan irtoteetä vissiin ne teet siellä en omista mitään sihtiä ja mikä on hinta sille tee joulukalenteri siellä
sihtejä saa kaupasta, ihan vaikka sieltä prismasta missä käyt ja löytyy myös pieniä pusseja mihin sitä irtoteetä voi laittaa. Jos kalenterin haluaa pitää kiirehtiä, enää muutama oli jäljellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hinta löytyy sieltä teekaupan sivulta, vai oletko niin tumpelo että et osaa tuosta linkistä katsoa
- Anonyymi
osta kaupasta esim 12 eri pakeettia erinlaisia vihreä+ valkosta teetä jos et löydä valmista tee joulukalenteria (mäkin oon kattonu kaupoissa tee joulukalentereja yleensä niissä on mustaa teetä josta mäkään en pidä olis kiva jos olis esim vihreä tee joulukalenteri tai valkonen tee joulukalenteri tai vihreä+valkonen tee joulukalenter)
tänä vuonna ei tullusitä puuro joulukalenteria myyntiin mikä on harmi ku se oli hyvä- Anonyymi
Ei taida löytyä sellaista missä on vihreää ja valkoista teetä. Kaikissa on mukana mustaa teetäkin 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida löytyä sellaista missä on vihreää ja valkoista teetä. Kaikissa on mukana mustaa teetäkin 🤔
Siis valmiina ei löydy sellaista kaupoista/netistä.
- Anonyymi
Teitkö itse? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134535Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3213558Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363386Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182615Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112519- 2662158
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3031684- 901610
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461387Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81163