onko sellasta joulukalenteria missä on vihreää teetä tai vihreää teetä+ valkosta teetä (ei sellasta missä on mustaa teetä siitä en juo )
tai muuta hyvää joulukalenteria ei mitään karkki kalenteria tai mitään missä on pelkkiä kuvia
viime jouluna oli pika puurokalenteri se oli hyvä mut ei näytä sitä olevan tänä vuonna myynnissä olisin sen ostanu jos olis ollu se oli hyvä
joulukalenteri??
8
705
Vastaukset
- Anonyymi
Teekaupasta voinee tilata ihan oman maun mukaisen joulukalenterin, sinne vain kyselyä https://take-t.fi/collections/joulukalenteri
- Anonyymi
hh muuten hyvä mut ei taija olla pussiteetä vaan irtoteetä vissiin ne teet siellä en omista mitään sihtiä ja mikä on hinta sille tee joulukalenteri siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hh muuten hyvä mut ei taija olla pussiteetä vaan irtoteetä vissiin ne teet siellä en omista mitään sihtiä ja mikä on hinta sille tee joulukalenteri siellä
sihtejä saa kaupasta, ihan vaikka sieltä prismasta missä käyt ja löytyy myös pieniä pusseja mihin sitä irtoteetä voi laittaa. Jos kalenterin haluaa pitää kiirehtiä, enää muutama oli jäljellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hh muuten hyvä mut ei taija olla pussiteetä vaan irtoteetä vissiin ne teet siellä en omista mitään sihtiä ja mikä on hinta sille tee joulukalenteri siellä
hinta löytyy sieltä teekaupan sivulta, vai oletko niin tumpelo että et osaa tuosta linkistä katsoa
- Anonyymi
osta kaupasta esim 12 eri pakeettia erinlaisia vihreä+ valkosta teetä jos et löydä valmista tee joulukalenteria (mäkin oon kattonu kaupoissa tee joulukalentereja yleensä niissä on mustaa teetä josta mäkään en pidä olis kiva jos olis esim vihreä tee joulukalenteri tai valkonen tee joulukalenteri tai vihreä+valkonen tee joulukalenter)
tänä vuonna ei tullusitä puuro joulukalenteria myyntiin mikä on harmi ku se oli hyvä- Anonyymi
Ei taida löytyä sellaista missä on vihreää ja valkoista teetä. Kaikissa on mukana mustaa teetäkin 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida löytyä sellaista missä on vihreää ja valkoista teetä. Kaikissa on mukana mustaa teetäkin 🤔
Siis valmiina ei löydy sellaista kaupoista/netistä.
- Anonyymi
Teitkö itse? ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412