Kuningatar Camilla käyttää edelleen Nokian kapulapuhelinta

Anonyymi-ap

Kuningatar Camilla käyttää edelleen Nokian kapulapuhelinta, kertoo brittilehti.

Fiksu kuningatar;

Älypuhelimet toimivat 4G tai 5G säteilyn avulla.
4G tunkeutuu tehokkaammin paitsi rakenteiden läpi, myös tehokkaammin kudoksiin.
5G verkkoja eivät monet maat ja alueet ole ottaneet, koska 5G:n haittavaikutuksista on vähän tietoa.
Brysselin pormestari ilmoitti, että eivät ota 5G:tä, koska eivät halua olla 5G koekaniineja.

13

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuossa Nokian puhelimessa ei ole WiFiä eikä mobiilidataa, jotka säteilevät tuhottomasti.
      Ne tulisi olla kiinni aina kun niitä ei tarvitse, ainakin yöllä.

Langattomien laitteiden säteily saattaa selvästi vaikuttaa yöuneen, tehdä käytöshäiriöitä ja olla syöpä sekä muistisairausriski ym.

• Anonyymi

Myös minulla on vanha Nokian puhelin.

• Anonyymi

Kun puhelin on muualla kuin makuuhuoneessa, nukkuu paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös minulla on vanha Nokian puhelin.

Kuulun samaan joukkoon, mullakin on vanha puhelin edelleen.
        Mehän ollaan sit melkein kuin kuninkaallisia..... jos kerran Camillakin.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulun samaan joukkoon, mullakin on vanha puhelin edelleen.
        Mehän ollaan sit melkein kuin kuninkaallisia..... jos kerran Camillakin.....

Minulla on vaikka miten monia puhelimia yksi laatikko täynnä , kaikkia merkkejä niissä on . En tiedä mitä niiden kanssa tekee ja miten ne hävittää niin ettei riko mitään lakeja .
        Kai niistä sentään osa vielä toimisikin . Yksikin DORO on mukana jota on käytetty yhden viikon ajan , ollut laatikossa jo vuosikausia .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on vaikka miten monia puhelimia yksi laatikko täynnä , kaikkia merkkejä niissä on . En tiedä mitä niiden kanssa tekee ja miten ne hävittää niin ettei riko mitään lakeja .
        Kai niistä sentään osa vielä toimisikin . Yksikin DORO on mukana jota on käytetty yhden viikon ajan , ollut laatikossa jo vuosikausia .

Minullakin on monia vanhoja tallella.
        Akut olen niistä laittanut pois, kun akuista aina varoitellaan, kuulemma tulipaloriski.
        En edes tiedä, miksi olen puhelimia säilyttänyt. Tosin, onhan ne joskus tulevaisuudessa ihan historiallisia kapineita.
        Jos haluat eroon vanhoista laitteista, niin on olemassa paikkoja ongelmajätteille, esim. kierrätyskeskusten yhteydessä on yleensä paikka, jonne voi viedä pienempiä laitteita.
        Tavalliseen roskikseen niitä ei saa laittaa.

• Anonyymi

Eri asiantuntijatahot ovat arvioineet turvalliseksi säteilyksi alle 10 mikrowattia/m2. (Rainer Nyberg Environmental health; saferemr.com; bioinitiative.org).
      Meidän turvaraja on 200 000 000 mikrowattia/m2.
      Suomessa kaikki on turvallista -
      paisi lapset oireilevat, lapsilla on muistisairauksia ja nuorilla miehillä kivessyöpä (ei ollut aiemmin).
      Myös syöpätapaukset ja muistisairaudet ylipäätään ovat räjähtäneet.
      Pöhköille sopii kaikki.

• Anonyymi

Kuningatar Camilla rajoittaa lapsiensa älypuhelimien käyttöä.

• Anonyymi

saferemr.com -sivuilla (Kalifornian yliopisto) kerrotaan:
        jos lapsi joutuu käyttämään WiFiä, sen tulisi olla vähintään 5 metrin päässä lapsesta.
        Suomessa jo pikkuisille annetaan kouluissa tabletit käteen missä WiFi säteilee suoraan silmille ja ihmetellään kun lapsilla on käytöshäiriöitä ja oppimistulokset ovat heikentyneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saferemr.com -sivuilla (Kalifornian yliopisto) kerrotaan:
        jos lapsi joutuu käyttämään WiFiä, sen tulisi olla vähintään 5 metrin päässä lapsesta.
        Suomessa jo pikkuisille annetaan kouluissa tabletit käteen missä WiFi säteilee suoraan silmille ja ihmetellään kun lapsilla on käytöshäiriöitä ja oppimistulokset ovat heikentyneet.

Kaiken kukkuraksi kymmeniätuhansia mikrowatteja/m2 säteileviä nappeja näkee lastenkin korvissa. Aivosyöpä uhkaa.

• Anonyymi

Kun aikoinaan puhelin oli vieressäni, en saanut unta.

• Anonyymi

Minun uneni ei ole koskaan vaikuttanut jos puhelin ja tabletti ovat yöpöydällä joten ihan puppua, jos ihminen on väsynyt niin saa nukutuksi vaikka mitä olisi vieressä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun uneni ei ole koskaan vaikuttanut jos puhelin ja tabletti ovat yöpöydällä joten ihan puppua, jos ihminen on väsynyt niin saa nukutuksi vaikka mitä olisi vieressä .

Niin, kukin tyylillään.
        Joitain voi puhelin sängyn vieressä häiritä ihan sen takia, jos tulee tunne, että sitä täytyy välillä vilkaista, ettei vaan mikään mene ohi.
        Nykyään on paljon ihmisiä, jotka ovat koukuttuneet älypuhelimiin, voisi sanoa, jo ihan sairaalla tavalla.
        Moni saa rauhaisamman olotilan, jos puhelin ei ole käden lähettyvillä silloin, kun haluaa nukkua tai rentoutua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe