Noloa. I.Kanerva oli sentään kova jätkä. Sai moottoritien Turkuun.
Pikkujätkältä jää junarata saamatta
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
Li Andersson tarvitsee tuon radan.
- Anonyymi
Ostakaa Petterille boylle Märklinin junarata, niin ei tule Petterille paha mieli 😂
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/25a5a0ba-02e8-4931-a55c-a50dd3af5e9d
Erikoista touhua tlanteessa jossa valtion velkaantumiseen vedoten ryöstetään pienituloisilta,vanhoilta,sairailta,opiskelijoilta tuet mut sit tollane täysin tarpeeton haistavittu projekti koitetaan viedä väkisin läpi. Mites se meni. Jos kansalais laki alote saa eduskunnassa yhenkin vastakkaisen äänen (räsänen) ni se hylätään, vaikka koko kansa ois sen kannalla. Eikö tolla logiikalla pitäis torpata hallituksen puolelta tollaset ego projektit.. Vedä ny ittes jojoo urpo!! - Anonyymi
Siinä on venäläiset ton idean takana..Piääkö suomen vallousta entisestään helpottaa..
Onko jo unohtunu ryssien tiesulut/passintarkastukset tullipuomin shellin kohilla ja kehäykkösellä..Pitähää ny venäläisille junarata hankoon tehä veronamaksajien selkänahoista.. Tainnu tulla orpolle käsky moskovasta. Kauna tota pelleä pitää vieelä katella. Oppositio!! Herätys!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984