On mennyt kummatissa kerrostalo alueella joku vinoon kun joka paikassa törkyä yms ja roskikseen yritetään tunkea kaikkea sinne kuulumatonta.kun nämä Ukrainan ym pakolaiset tai miksikään heitä kutsumme tulivat niin huomattiin moinen asia.ovat aika hälläväliä suotta porukkaa ja omituista sakkia suurin osa.voisi sossutädit yms opettaa miten täällä ollaan.
Olipa törkyä.
6
198
Vastaukset
- Anonyymi
Väärän lajittelun tai sekajätteen laittamisen sellaisiin keräysastioihin joihin se ei kuulu (muovia biojätteeseen jne.), sekä roskaamisen ja sotkemisen jalot taidot osaavat kyllä ihan kantasuomalaisetkin. Itse olen vuosien varrella nähnyt muun muassa pölynimurin biojäteastiassa. Tällaisista on ihan turha syyttää "narkkeja" tms. sekopäitä, ihan "tavalliset" ihmiset tekevät tällaista joko välinpitämättömyyttään tai ilkeyttään.
- Anonyymi
Aha.olet asiantuntija näköjään jo alueen jutussa.hyvä niin.no et tiedä mitään kuitenkaan asiasta kunhan höpötät vaan.tuollaista asennetta lisää viherpiipittäjä.
- Anonyymi
Hävetkää kaikki ilkivallan, sotkun ja levottomuuksien tuojat. Eikö teillä ole parempaa tekemistä, esim vaikka lähteä töihin?
- Anonyymi
Joo.töihin.raahessa ollaan muka kovia menee töihin ainakin mitä täällä lukee.osaavatko Raahessa töitä tehdäkään kun siellä lahko ja firmat enempi tai vähempi lestavetoisia.kohta teiltä lähtee tehdaskin.sinne tulee kuulemma NATOn lentokentät ja koneiden huolto.siksi ssab ostanut pappilan maat ja muutkin.teräksen teko loppui.kiitorataa tulee ja NATO.ja laittakaa roskanne oikeisiin paikkoihin kun lajittelu on nyt in.
- Anonyymi
Ei ne mamut siellä sotke, ihan vaan tavis raahelaiset. Eletään "Ei kiinnosta" asenteella.
- Anonyymi
Vai ei matut sotke.täälläkin jättävät vaikka mitä roinaa roskiksien luokse ja pyykki tuvassa eräs vienyt vaatteita tai oli ottamassa narulta mutta sattui omistaja just tulemaan niin eipä vienyt.oli pessyt pyykkiä ja lähtiessä laittanut omat kamppeet narulle ja yrittänyt viedä toisen vaatteita.pesukoneessa vesihanan ja virrat päällä eli ei tajunnut töitäkään sulkea tai ei viitsinyt.tulee ongelma näistäkin vielä.nuoria ukkojakin niin mikseivät ole soimassa jos ovat niin ukrainaa.ajatelkaa järjellä saatanan juntit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138