Olisiko parempi

Anonyymi-ap

Jos irl ette enää näkisi?

105

1302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todellakin olisi. Olen ollut tyytyväinen kun en ole nähnyt häntä pitkään aikaan. Häntä muistuttavatkin ovat liikaa hänestä!

      • Anonyymi

        Yritä olla näkemättä jos tekee pahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä olla näkemättä jos tekee pahaa

        Yritä sinäkin olla jo kokematta huuruja näistä miehen töröilyistä ja olls ikäänkuin paimentamatta jotain yksilöä. Jeez.


    • Anonyymi

      Olisin siitä surullinen. Hänen näkemisestään tulee hyvä olo, vaikka saatan toimia todella oudosti, jos hän nainen tulee suoraan silmien eteen. Haluaisi katsoa, vaikka ei ehkä uskalla, eikä tahdo myöskään häiritä.

      • Anonyymi

        Milloin näin kävi viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin näin kävi viimeksi?

        Viikko sitten pe-la välisenä yönä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Kuuleppas olga t, tuokaikki mitä olet naapurista vienyt!! Lista näyttäs olevan aika pitkä! Vihertävä koristetyyny, tyynynpäällisiä, lakanoita, "korukiviä aika monta" isännän uusi kevyttoppatskkijne, kuka on päästänytsinut sisälle? Ei haittaa, vaikka tulee yleiseen tietoon


      • Anonyymi
        UUSI

        Mitä sinä oikein puhut, jätä nainen rauhaan, ei välitä sinusta, olet erilainen ja kotona on vielä aviopuoliso! Häpeä!


    • Anonyymi

      En tiedä mikä olisi hyväksi

    • Anonyymi

      Mitä iloakaan siitä enää on

    • Anonyymi

      Olen huomannut 😉 Olisin surullinen jos en enää näkisi häntä 🥺
      Haluaisin kyllä että tutustuttaisiin paremmin niin ei tarvitsisi huokailla aina tilanteen mentyä taas kerran ohi.

    • Anonyymi

      Olisi se niin parempi, se vaan vaatisi työpaikan vaihtoa.

      • Anonyymi

        Kummalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummalta?

        Minulta tietenkin, enhän nyt voi toiselta vaatia sellaista.


      • Anonyymi

        Niimpä. Toki hän (mies) on huomattavasti kauemmin ollut tuolla töissä joten se olisi mun lähdettävä. Vaan yritän jatkossa keskittyä vaan työntekoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä. Toki hän (mies) on huomattavasti kauemmin ollut tuolla töissä joten se olisi mun lähdettävä. Vaan yritän jatkossa keskittyä vaan työntekoon.

        Sama verran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä. Toki hän (mies) on huomattavasti kauemmin ollut tuolla töissä joten se olisi mun lähdettävä. Vaan yritän jatkossa keskittyä vaan työntekoon.

        Hienoa meininkiä gubbe ilman työmaata tämä larppaus että joku väistyy tieltäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa meininkiä gubbe ilman työmaata tämä larppaus että joku väistyy tieltäsi

        Fantasioita voi käydä mielessä


    • Anonyymi

      Me ei nähdä enkä voi asialle mitään. Vietän liian erakkomaista elämää, mutta minkä sitä itselleen mahtaa... haluan olla erakko (en asu metsässä). Olisi tietty kiva jos se nainen olisi kanssani, mutta on turha yrittää väkisin itseään ja toista saada sopimaan yhteen. Se tapahtuu jos se voi tapahtua. Mieheltä sivusta.

    • Anonyymi

      Ei yhtään.

    • Anonyymi

      Olisin todella, todella pahoillani. Toivon, ettei hän häviä elämästäni.

    • Anonyymi

      Ehkä olisi pitänyt lähteä

    • Anonyymi

      Olisi kiva törmätä ihan kunnolla. Pahempaa on se epätietoisuus ulos mennessä, että näkeekö vai ei! Ja toisaalta kun ei tiedä hänen statustaankaan nykyisin!

      • Anonyymi

        Kunnollinen törmäys toiveissa sulla siis?


    • Anonyymi

      Kyllä ja hyvä oikeastaan, ettei huomioi. Fiksua. Auttaa keskittymään oleellisiin asioihin.

      • Anonyymi

        Mitä ne oleelliset asiat on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne oleelliset asiat on.

        Tuskin keskustelupalsta ainakaan?


    • Anonyymi

      Se olisi kamalaa, hän on ainut joka saa hymyilemään ja lämpimän tunteen rintaan. Luulen että olen umpi-ihastunut häneen tai ainakin haluan liittyä hänen seuraansa kun siinä on vapaata.
      https://youtu.be/ma8l1UJH31U

      • Anonyymi

        ❤️❤️


    • Anonyymi

      Ei olisi parempi. Kyllä mä vielä sinne tulen 🩷

      • Anonyymi
        UUSI

        Meidän yhteiseen kotiin tai mökille et tule ilman kaikkien omistajien lupaa, se o rikos ja sitä sinä olet tehnytkin, jo kauan!


    • Anonyymi

      Ehkä se on parempi, kun aikaa on kulunut...Olisi vähän vaikeaa jutella, vaikka kaipaan.

    • Anonyymi

      Ei kun haluisin nähdä hänet ja kuiskia korvaan tuhmuuksia minkä kerkeän;)

      • Anonyymi

        Höpö


      • Anonyymi

        Tulee mieleen jokin limanaaman huohotus, yritä gubbe olla eroottisempi, jooko?


    • Anonyymi

      Mun on vaan hyväksyttävä kohtaloni. Et halua:`(

      • Anonyymi

        Itse et halua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse et halua

        Pidä lippis korkealla


    • Anonyymi

      Aika p.aa on kun välit on mitä on

      • Anonyymi

        Mulla harmittaa tää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla harmittaa tää

        ”Minua mua harmittaa tää.”

        Ei ”mulla.”

        Voit kirjoittaa ”mulla on mopo”.


    • Anonyymi

      Ehkä parempi ettei enää nähtäisi, niin pääsee taas keskittymään tärkeämpiin asioihin..

    • Anonyymi

      Kyllä olisi. En vaan voi enää häntä kohdata. En kestäisi uusia haavoja enää.

    • Anonyymi

      Mitä tunteita ja ajatuksia heräsi, ne eivät katoa heti, vaikka ei näkisikään. Jos olisi tavannut, olisi voinut tuntua omituiselta ja samalla helpottavalta, kuin moni asia ratkeaisi sillä, että näkee, haistaa, kuulee, tuntee, voi todeta. Ei kuvitella.

    • Anonyymi

      Haluaisin kohdata, nähdä ja jutella kaikesta tästä. Tapahtuneesta ja tapahtumattomasta. Kuulla miten hän on kokenut kaiken ja kertoa myös omat tunteeni. Luulin että hän vain leikkii tunteillani, mutta nyt pelkään että se olenkin minä joka tässä on loukannut. Se ei ole ollut tarkoitukseni missään vaiheessa. 😔

      • Anonyymi

        Kokenut palstalla ja irl jutu niinkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokenut palstalla ja irl jutu niinkö.

        Palstalla kun ei olla irl juteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokenut palstalla ja irl jutu niinkö.

        Sinua tuntuu kovasti vaivaavan se, että miten saat nämä palstasedän jutut kiinnitettyä irl:in, ei taida skulata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua tuntuu kovasti vaivaavan se, että miten saat nämä palstasedän jutut kiinnitettyä irl:in, ei taida skulata?

        Ja mikäs sua oikeen vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikäs sua oikeen vaivaa?

        Tuo sinun läpinäkyvä puuhastelusi tietty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sinun läpinäkyvä puuhastelusi tietty.

        Mielummin läpinäkyvä kuin kiero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin läpinäkyvä kuin kiero.

        Haluatko avata tätä kierouden käsitettä mikäli millään kykenet- onko sukupuolispesifejä piirteitä tai muita piirteitä? Entä jos mätsää muiden kieroiluyritysten kanssa- sama asia yhyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikäs sua oikeen vaivaa?

        Erinomaisuudesta pullisteleva ego ilman rajallisuuden kokemuksia, eiku siis sua tarkoitin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin läpinäkyvä kuin kiero.

        Kiero ko korkkiruuvi toi gubbe! Varo varastetut tavarat muuttuu "demoniksi sulle!


    • Anonyymi

      Ihan sama mulle. En kuitenkaan ala yhtään mihinkään kenenkään jo tapaamani kanssa.😎

      • Anonyymi

        Entä sen jonka kanssa et vielä ole tavannut kasvotusten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sen jonka kanssa et vielä ole tavannut kasvotusten?

        Siinäpä kenelle tahansa hyvin laaja otos. Sivusta


    • Anonyymi

      En osaa sanoa..

    • Anonyymi

      Me ei nähdä sillä en ole tekemässä aloitetta pitkän ajan jälkeen(oon jättänyt pyynnöstäsi sinut rauhaan mahdollisuuksien mukaan,en ala tietenkään elämäni rytmejä muutteleen sinun takia kuitenkaan joten joskus törmätään).

      Sinulla on se T *oro myös ja siitä ei olisi neuvoteltu.
      Olisit kyllä ottanut yhteyttä jos olisit ollut kiinnostunut millään tasolla.

      Purkaan tunteitani edelleen mutten täällä.

      • Anonyymi

        Eli tässä tarinallisuudessasi gubbe horotellaan jotain t-henkilöä, eikä hän ”ikävä kyllä” horottele ketään? Pahus t lissu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tässä tarinallisuudessasi gubbe horotellaan jotain t-henkilöä, eikä hän ”ikävä kyllä” horottele ketään? Pahus t lissu

        Voit että olet naivi.Mee nyt kosimaan sitä kun noin oot RAKASTUNUT.
        Ja sulle ei kuulun mun asiat!
        Se nainen on stalkki ja hakkeri sen kumppanit myös.Sairas nainen se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit että olet naivi.Mee nyt kosimaan sitä kun noin oot RAKASTUNUT.
        Ja sulle ei kuulun mun asiat!
        Se nainen on stalkki ja hakkeri sen kumppanit myös.Sairas nainen se on.

        Mutta siis tarkenna kuitenkin satugubbe, että kuka tämä ns t-nainen vai joku muu nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis tarkenna kuitenkin satugubbe, että kuka tämä ns t-nainen vai joku muu nainen?

        This is piece of art.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        This is piece of art.

        Miten se liittyy t naiseen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit että olet naivi.Mee nyt kosimaan sitä kun noin oot RAKASTUNUT.
        Ja sulle ei kuulun mun asiat!
        Se nainen on stalkki ja hakkeri sen kumppanit myös.Sairas nainen se on.

        Ai kukanainen? Toi sun miesystävä, joka esiintyy naisena! Kertokaapa, miksi puututte naapureiden asioihin niin hartaasti?, meillä ei tietääkseni ole mitään tekemistä teidän kans, paitsitoi sun gubbe ystäväon juuri se stalkkaaja ja pahantekijä, patologinenvalehtelija, j ne! En kyllä ennen missään ole tsvannut teidänlaisia ihmisiä!


    • Anonyymi

      Hänen mielestään ehkä.

    • Anonyymi

      Tein toiveen eräänä iltana (en tosin nähdyt tähdenlentoa tmv) että toivottavasti en näkisi kaivattuani enää ikinä, näyttää toive toteutuneen.
      Hän on poissa. Poissa mutta ei sydämestä❤️
      Nyt kiroan toivettani. Tuntuu niin pahalta😔

      • Anonyymi

        Ai tää jäi pois🚬👩🏻‍🦳piti tulla tarkistamaan mitä shaibaa laitoin unissani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tää jäi pois🚬👩🏻‍🦳piti tulla tarkistamaan mitä shaibaa laitoin unissani

        Hoitoon toi gubbe, taas tosi rauhatpn ja kirjoituksissa ei mitään järkee! Kaipaa miestä ja naista, ohan sillä mies siel kotona, mut seki esiintyy naisena, hullua porukkaa, ei voi muuta sanoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitoon toi gubbe, taas tosi rauhatpn ja kirjoituksissa ei mitään järkee! Kaipaa miestä ja naista, ohan sillä mies siel kotona, mut seki esiintyy naisena, hullua porukkaa, ei voi muuta sanoa!

        Olet siis gubbe hitaiden iloksi tai sekavoittamiseksi alkanut trollata itseäsi. Kyseessä on kaiketi ns etäännytys itsestäsi


    • Anonyymi

      Kuleksin kuin väizkivemmelshääri luikkien lujaa ei hän minua paljaalla silimälläkkään näe saatika millään kerkiä jutulle siinnä….Voipi koittaa mutta turhaan olen kun ajokoira työssään jymäläytä

      • Anonyymi

        Gubbe o taas viiriöissään, osastolle rauhoittuun tuo ihmisparka! Ei ton kaa pärjää, on muutenkin ihan lainsuojaton, koska täs puolitoidta kuukautts taalsepäin juoksi mökin metsäs ja kuulin ku latas jotakin ja sit oikeessa ohimossa verinen jälki, ei raukka reppana tajua, mikä on toisen ja mikä oma! En jaksa tuota pelätä enää, tarviin oikeesti turvapaikan tai toi ihminen pitää kaiottaa omaan maahansa, käy yhä vain röyhkeämmäksi! Hänellä taitaa olla kavereitakin tossa hommassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gubbe o taas viiriöissään, osastolle rauhoittuun tuo ihmisparka! Ei ton kaa pärjää, on muutenkin ihan lainsuojaton, koska täs puolitoidta kuukautts taalsepäin juoksi mökin metsäs ja kuulin ku latas jotakin ja sit oikeessa ohimossa verinen jälki, ei raukka reppana tajua, mikä on toisen ja mikä oma! En jaksa tuota pelätä enää, tarviin oikeesti turvapaikan tai toi ihminen pitää kaiottaa omaan maahansa, käy yhä vain röyhkeämmäksi! Hänellä taitaa olla kavereitakin tossa hommassa!

        En mä oikeasti ole se ihminen joka olen ollut viimeiset, sanotaan nyt 25:stä 30 vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gubbe o taas viiriöissään, osastolle rauhoittuun tuo ihmisparka! Ei ton kaa pärjää, on muutenkin ihan lainsuojaton, koska täs puolitoidta kuukautts taalsepäin juoksi mökin metsäs ja kuulin ku latas jotakin ja sit oikeessa ohimossa verinen jälki, ei raukka reppana tajua, mikä on toisen ja mikä oma! En jaksa tuota pelätä enää, tarviin oikeesti turvapaikan tai toi ihminen pitää kaiottaa omaan maahansa, käy yhä vain röyhkeämmäksi! Hänellä taitaa olla kavereitakin tossa hommassa!

        Tällainen lausuma sitten mies itsestäsi, sivupersoonistakin voi näemmä ”erota”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä oikeasti ole se ihminen joka olen ollut viimeiset, sanotaan nyt 25:stä 30 vuoteen.

        Koska koit gubbe tarkemmin tämän nk transformaation?


    • Anonyymi

      Ei todellakaan olisi parempi. Haluan nähdä hänet ja mahdollisimman pian.

      • Anonyymi

        "Toisen puolisoon et koske" , tuliko seleväx! Kyllä se toi sun kiusaaminen alkaa riittää mies!


      • Anonyymi

        Oidko tällainen logistisesti mahdollista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oidko tällainen logistisesti mahdollista?

        Asutaan samassa kaupungissa, joten on mahdollista logistisesti.


    • Anonyymi

      Kyllä terhakkaat tötsäritissit mielellän näkis.

      • Anonyymi

        Madonnako on vieläkin sitten ns muodissa?


    • Anonyymi

      Ei. Ja haluaisit itsekin nähdä - sano mitä sanot❣️

      • Anonyymi

        Toi sydän ei kuulu tohon, ainakaan meidän perheessä!


      • Anonyymi

        Vääränlainen tpisydän ja sinulta eimuutkaan kelpaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vääränlainen tpisydän ja sinulta eimuutkaan kelpaa!

        Vääränlainen sydän tarjolla? Hyvä, että edes jonkinlainen. Oon aivan liekeissä


      • Anonyymi

        Joka päivä sitä mietin.


    • Anonyymi

      Ei ole tapahtunu mitää mitä ei olis voinu korjaa? mutta kauniimpi puoli meistä sit tainnut välittää tarpeeks moisee (millonkaa?).. 💜🖤särki ja näk. rikki pysyy .elämä lyhyt, myös vaa puolikas mitä "pitäs" mut pskaa tää maailma aina on ollu, oma vika kun ei ole tarpeeks julma...

      • Anonyymi

        Niin just emojien mies, joskus nämä kaikki hommat vaan voi kosahtaa yms ja onko se nk ilkeys niin mustavalkoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin just emojien mies, joskus nämä kaikki hommat vaan voi kosahtaa yms ja onko se nk ilkeys niin mustavalkoista?

        Mikä on backstoori voiko tämä kokemus olla hyvinkin vastakkainen tai neutraali, ei sillä että violettien sydänten kommentissa ns olisi sellaista backstooria. Pienoinen essee eri emootioista


    • Anonyymi

      Mustasukkaisuus hänestä iski yllättäen. Tämäkin
      tunne ja kateus hänestä menee ohi. Muut ovat saaneet tuntea ja kokea häntä ja tulevat saamaan.

    • Anonyymi

      Ei olisi. Haluan hänet takaisin elämääni.

      • Anonyymi

        Onko ollut paljonkin siellä sun elämässä?


      • Anonyymi
        UUSI

        Samaa minäkin haluan.


    • Anonyymi

      Ketkä me? Ei sen väliä.

      • Anonyymi

        Haluun sut elämääni


    • Anonyymi
      UUSI

      Onko joku miehen tai naisen puutteessa?

    • Anonyymi
      UUSI

      Todellakin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei mua kiinnosta mikään semmonen mikä ei ole hyväks mulle.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei oikeestaan kiinnosta enää

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei olisi parempi. Tää kaikki jäis vaivaamaan. Haluan tietää mitä tapahtui, mitä ajattelet, mitä tunnet? Oletko loukkaantunut? En kestä jos satutin sinua. 😥

    • Anonyymi
      UUSI

      Parempi etten näkisi?? Mä kärsin kun tykkään niin paljon eikä hän ole kanssani.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihastun häneen aina uudestaan kun näen. Sen takia en halua nähdä häntä mutta en voi olla pois työnantajan määräämistä jutuista.

      • Anonyymi
        UUSI

        Just.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olisi eikä saisi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Toiveiden täyttymys

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      33
      2929
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      92
      1988
    3. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1409
    4. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      103
      1352
    5. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1239
    6. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      77
      1177
    7. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      69
      1038
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      989
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      31
      877
    10. Kaikkea hyvää sulle

      Elämään. Toivottavasti löydät vierellesi ihanan naisen, jonka kanssa olet onnellinen. Se en ollut minä. Viimeiset heipa
      Ikävä
      36
      824
    Aihe