Mikä tämä ilmoitus on? Yritän kopioida Oma tietokoneessa tiedostoja Xiaomin älypuhelimen kansiosta uuteen luomaani kansioon ja tuo ilmoitus tulee katkaisemaan vähän ajan kuluttua kopioinnin. Aiemmin ei ole ollut tällaista ongelmaa. Mikä neuvoksi?
"Semaforin aikakatkaisun määräaika on lopussa"
5
321
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo virhe viittaa johonkin verkkopalvelimeen.
Laita luuri vaikka lentotilaan siksi aikaa kun kopioit. Auttaako se?
Jos ei auta, niin poista Xiaomin ajuri Laitehallinnan kautta.
Käynnistä tietokone uudestaan.
Varmista, että puhelimessa usb-asetus on oikein, että se on tiedonsiirtotila eikä mikään muu.- Anonyymi
Hyviä vinkkejä, kiitos. Otan ne talteen vastaisuuden varalta. Aiemmin tällaista ei ole tullut eteen. Yllättäen asia korjautui, kun tietokone päivitti Windowsin, itse ehdotti sitä.
- Anonyymi
Älä kytke puhelinta ikinä windowslaitteiseen piuhalla!
- Anonyymi
Minulla oli yli 1000 kuvaa ja noin 30 videota älypuhelimesta siirrettävänä tietokoneelle, jotta pystyin tallentamaan muistitikuille ne. Miten muuten siirron olisi voinut tehdä, jos ei piuhalla? On kyllä ollut joka kerta todella vaikeaa saada siirrettyä Xiaomin puhelimesta tiedostoja koneelle, Honorissa ei ollut mitään ongelmaa, tämä temppuillut monta kertaa.
- Anonyymi
No millä sitten? Hitaalla Bluetooth yhteydelläkö tai wifillä?
Usb kaapeli on paras. Ei pätki eikä töki.
Tee siinä vaikeimman kautta. Tehdään me muut helpoimman kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031737- 2101557
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591030Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58875En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51804Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36745Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉59744The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5742