Alamme olla hiukan huolissaan.
Mistä Aisalalle nainen?
21
199
Vastaukset
- Anonyymi
Sofia taitaa olla taas uutta elättäjää vailla....
- Anonyymi
Sofia olisi kyllä hyvä! Häntä ei haittaisi yhtään vaikka J-M viipyisi niillä rallireisuillaan koska Sofiahan on kertonut, ettei hän kiinny ihmisiin.
- Anonyymi
Maisa on Suomen kaunein nainen❤
Olen katkeralle Aisalalle, kun kehtasi jättää Maisan.
T. Pappa palvelutalosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen katkeralle Aisalalle, kun kehtasi jättää Maisan.
T. Pappa palvelutalosta.18:19 Katkera saat olla lopun ikääsi, kun Latvala jätti Maisan kuin nallin kalliole.
T. Sairaanhoitaja 33 v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
18:19 Katkera saat olla lopun ikääsi, kun Latvala jätti Maisan kuin nallin kalliole.
T. Sairaanhoitaja 33 v.kalliolle ei kalliole
- Anonyymi
Latvala ei kyllä koskaan Sofiaa huolisi.
- Anonyymi
Kyllä Latvalalle Sofia kelpaa! Hänhän pitää silikoneista ja muutenkin käsitellyistä naisista. Sofialta löytyy. Latvala myös viime haastattelussa kertoi nyt mieltyneensä tummiin naisiin. Sofia on tumma.
Täydellinen pari!
- Anonyymi
Kannattaisiko aloittajan olla huolissaan vaan itsestään, kun ei mistään löydy sitä toista puoliskoa!!!😂🤣
- Anonyymi
Aisala ja Böllörf olisi täydellinen pari.
- Anonyymi
Aisala ei huoli horoja, yksi horo riitti.
- Anonyymi
Aisala ❤️ Asal
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Pappa palvelutalosta.Hanki Pappa silmälasit - saatat yllättyä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki Pappa silmälasit - saatat yllättyä..
Miten joka kerta otat nuo provosoinnit tosissasi? Vuodesta toiseen?
Aikuinen ihminen, ja kuvittelet oikeasti jonkun vanhan miehen tänne kirjoittavan noita samoja kehuvia kommentteja Maisasta! Oletko heikunkeikun? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen ihminen, ja kuvittelet oikeasti jonkun vanhan miehen tänne kirjoittavan noita samoja kehuvia kommentteja Maisasta! Oletko heikunkeikun?Maisa on Suomen kaunein nainen❤
Ja minä olen oikeasti vanha. Vanha ja hullaantunut liki 40 vuotta nuorempaan Maisaan, hän on niin ihana❤
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen ihminen, ja kuvittelet oikeasti jonkun vanhan miehen tänne kirjoittavan noita samoja kehuvia kommentteja Maisasta! Oletko heikunkeikun?10:33 Palstalla on oikeasti vanhempi mies, joka kehuu Maisaa suurin punaisin sydämin. Monta vuotta jo keikkunut täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä olen oikeasti vanha. Vanha ja hullaantunut liki 40 vuotta nuorempaan Maisaan, hän on niin ihana❤
T. Pappa palvelutalosta.Et ole äidinkielen opettaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole äidinkielen opettaja.
Mikä tuossa lauseessa on väärin, voisiko kokoaja kertoa?😁
- Anonyymi
Ehkä hän ei halua sitoutua, kun viimeisin parisuhde oli kerrassaan karmea.
- Anonyymi
Tarkoitatko Sofian viimeisintä parisuhdetta?
Latvalahan on ollut Maisan jälkeenkin pidemmässä parisuhteessa jonkun pohjoissuomalaisen naisen kanssa! Yrityksiä naisten kanssa enempikin.
Sofian ja Latvala voisivat parisuhteessa ollessaan vertailla pokiaan ja niiden määriä.
Kummalla enempi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko Sofian viimeisintä parisuhdetta?
Latvalahan on ollut Maisan jälkeenkin pidemmässä parisuhteessa jonkun pohjoissuomalaisen naisen kanssa! Yrityksiä naisten kanssa enempikin.
Sofian ja Latvala voisivat parisuhteessa ollessaan vertailla pokiaan ja niiden määriä.
Kummalla enempi?Latvalan ja Sofian pokat eivät yhteensäkään riitä Maisan pokiin.
Maisa on ollut pokien suurkuluttaja ja tulee olemaan sitä jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252548Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581923Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup221702Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua171241Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3011178- 2581013
- 601003
- 52925
- 146913
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110873