miten kytken 1-0-2 12v kytkimen ohjaamaan lisävalopaneelia missä on myös parkkivalot sillä keinon, että 1 asennossa palaa paneelin parkkivalo 2 asennossa paneelin pitkät ja 0 ei mikään paneelista
1-0-2 kytkin ohjaamaan lisävalopaneelia
7
10275
Vastaukset
- Anonyymi
Tuot jännitteen kytkimen commonille, otat asennon 1 kärjeltä lähdön parkkivaloille ja asennon 2 kärjeltä lähdön pitkille valoille.
Laitat lyhyiden valojen johtoon viiden ampeerin sulakkeen ja pitkien johtoon 15 ampeerin sulakkeen.
Yksinkertainen kytkentä.- Anonyymi
Mistä voisin ottaa jännitteen?
- Anonyymi
Voinko ottaa jännitteen päivävaloilta kun nehän palaa aina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voinko ottaa jännitteen päivävaloilta kun nehän palaa aina?
Totta kai.
Rosvoliitin johdon kylkeen, niin hyvä tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai.
Rosvoliitin johdon kylkeen, niin hyvä tulee.Onko akusta turvallista ottaa vai ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko akusta turvallista ottaa vai ?
Tarvitseekohan tuommosta kytkintä maadottaa kun jotkut maadoittaa?
- Anonyymi
Ihan ekaks. Ne lisävalojen parkit eivät saa tieliikennelain mukaan palaa ollenkaan. Laiton kytkentä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100