Olen tavallinen suomalainen, päältä parikymppinen nuorimies. Olen aina tykännyt miettiä erilaisia skenaarioita seksin suhteen ja fantasioida niistä. Nyt ajattelin jakaa erään suurimmista fantasioistani teille.
Ensinnäkin haluan sanoa, että mulla on tällä hetkellä laantumaton breeding kink eli fantasia naida nainen tiineeksi, paksuksi eli raskaaksi. En tiedä mahtaako johtua siitä, että nuoren miehen hormonit hyrrää ja alkukantainen suvunjatkamisvietti on voimakkaimmillaan. Se mikä tästä fantasiasta tekee mielenkiintoisen on se, että olen jo pitkään fantasioinut itseäni reippaasti vanhemman naisen, mielellään varatun naisen, raskaaksi naimisesta. Tämä voisi olla yksi skenaario:
Olen lähtenyt nuorena poikamiehenä viihteelle ja kohtaan siellä tuulettumassa olevan itseäni reippaasti vanhemman perheenäidin. Hän on varattu, mutta lähtenyt tänä iltana ulos tuulettumaan ystävänsä kanssa. Hänen ystävänsä jättää hänet ja päädymme juttelemaan. Illan edetessä saan tietää hänen olevan perheellinen ja kotona odottavasta aviomiehestä. Hänen upea vartalonsa saa unohtamaan moraalin ja hetken päästä huomaan olevani iskemässä häntä. Ilta etenee ja löydän itseni naimasta nuoruuden innolla tuota kiellettyä hedelmää. Nain naista hotellihuoneeni sängyllä takaapäin ja mieleeni tulee hänen kertomansa asiat perhesuhteista. Asetelma kiihottaa minua entisestään ja annan hänelle mitä hän tarvitsee. Ehkäisystä ei ole tietoakaan ja tunnen valtavan orgasmin lähestyvän. Tajuni meinaa mennä nautinnosta, kun lopulta roiskin spermani niin syvälle sisään kuin mahdollista.
Tuo ilta muutti kaiken. Olemme naisen kanssa salaisessa seksisuhteessa. Eräällä tapaamisella nainen kertoo haaveilevansa vielä yhdestä lapsesta. Tässä kohtaa paljastan fantasioineeni alusta asti hänen raskaaksi naimisestaan ja aihe kiihottaa selkeästi myös häntä itseään. Sovimme hänen tulevan jälleen luokseni yökylään. Illalla löydän itseni jälleen naimasta varattua perheellistä naista poikamiesboxini sängyllä. Hän makaa allani, kun kiiman sokaisemana nain häntä lähestyen suurta kliimaksia. Ajattelen hänen tulevaa ex-miestään samalla kun painan itseni kiveksiäni myöden naiseen ja roiskin siemenet niin syvälle sisään kuin mahdollista.
Pian naisen vatsa alkaa pyöristyä ja rinnat turvota. Näky saa tapaamisemme vain kiihkeämmiksi enkä tiedä kiihottavampaa kuin naiseni ratsastamassa nuorella orillaan vatsa pystyssä. Naisen tuleva ex-mies on lähtenyt työmatkalle ja päätämme asuntoni putkiremontin takia tavata tällä kertaa heidän luonaan. Nainen ratsastaa minulla heidän aviovuoteessaan ja siirrän käteni hänen upeilta turvonneilta rinnoiltaan hänen vatsansa päälle suojaksi. Nainen huohottaa päälläni kun tunnen valtavan orgasmini lähestyvän. Silmäni kuitenkin harhautuvat makuuhuoneen nurkassa olevaan videokameraan. Mies on ilmeisesti alkanut epäillä jotain, ajattelen mielessäni. Ratsastaminen saa naiseni jälleen anelemaan lastia sisäänsä ja hänen ihanat sanansa saavat minut laukeamaan. Nainen kertoo käyvänsä suihkussa ja petaan sängyn sillä aikaa koskemattomaksi. Lopuksi poimin videokameran huoneen nurkasta ja tallennan tallentuneen videon ainoaksi tiedostoksi kameran muistiin.
Varattua perheenäitiä
Anonyymi-ap
0
2295
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265025L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694462TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153523Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242331Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3301894Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241786Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468