Mitäpä on kestänyt teillä vaihteisto ja rajataan nyt pois kovat jatkuvat kärryn vetäjät eli koukussa vain satunnaisesti kärry eli se kevyt käyttö.
Tuo ”remmi” väkisellä kuluu joten ei se hirveitä ole suunniteltu kestämään uskoisin. 2litran kone itsellä ja ekaa 100tkm vasta tavoitellaan mutta 60tkm kohdilla öljyt vaihdettu ja suodatinkin siellä taisi olla,teetetty korjaamolla ja rvs aine lisätty olkoon vaikka käärmeöljy mutta laitettu on litramäärän mukaisesti. Itse laatikko on kyllä toiveiden mukaisesti toimiva ja kierrokset pysyy niin alhaalla että hirvittää moiset tyhjäkäynti kierrokset. Moottorin vetokyvyt ei sovi jos on adhd kuten autotoimittajat tuntuvat olevan järjestään. Kun ostin uuden auton niin tuli luettua autotoimittajien juttuja ja joitain foorumeita joissa oli vain juttua että kone huutaa yhtäsoittoa kokoajan ja vauhti ei kiihdy ja aivan käyttökelvoton joten ostin auton. Koska olen kiireetön ja varsinkin liikenteessä missä saa olla tarkkana seuratessaan törttöilijöitä niin tuntui uskomattomalta että on sattunut joku maanantai yksilö kun ajo on ripeää kaupungissa hienosti toimivan vaihteiston ansiosta. Mutta jos valita saisi niin ottaisin tuon 3litraisella koneella sillä se on hieno kone 240hv. Mutta vaihteiston kestoa moittii youtube mekaanikko gorgane nimellä ja heppu vaikuttaa ihan osaavalta ja kertoi videollaan heikosta kestosta. Mutta millaisia kilometrejä olette ajaneet korjaamatta vaihteistoa ja millä kilometreillä on vaatinut korjausta. Itse taidan vaihdattaa taas öljyt ja suodattimen vaihteistoon rvs lisäyksellä jossain 100tkm ylityttyä. Itsellä ei ole vaihtoaikeita vielä vuosiin joten odottelen solterran uudempia versioita.
CVT forester vaihteiston kilometrit?
Anonyymi-ap
0
475
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881571
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1181454Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711309- 301202
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181030Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46948- 21920
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753