Mitäpä on kestänyt teillä vaihteisto ja rajataan nyt pois kovat jatkuvat kärryn vetäjät eli koukussa vain satunnaisesti kärry eli se kevyt käyttö.
Tuo ”remmi” väkisellä kuluu joten ei se hirveitä ole suunniteltu kestämään uskoisin. 2litran kone itsellä ja ekaa 100tkm vasta tavoitellaan mutta 60tkm kohdilla öljyt vaihdettu ja suodatinkin siellä taisi olla,teetetty korjaamolla ja rvs aine lisätty olkoon vaikka käärmeöljy mutta laitettu on litramäärän mukaisesti. Itse laatikko on kyllä toiveiden mukaisesti toimiva ja kierrokset pysyy niin alhaalla että hirvittää moiset tyhjäkäynti kierrokset. Moottorin vetokyvyt ei sovi jos on adhd kuten autotoimittajat tuntuvat olevan järjestään. Kun ostin uuden auton niin tuli luettua autotoimittajien juttuja ja joitain foorumeita joissa oli vain juttua että kone huutaa yhtäsoittoa kokoajan ja vauhti ei kiihdy ja aivan käyttökelvoton joten ostin auton. Koska olen kiireetön ja varsinkin liikenteessä missä saa olla tarkkana seuratessaan törttöilijöitä niin tuntui uskomattomalta että on sattunut joku maanantai yksilö kun ajo on ripeää kaupungissa hienosti toimivan vaihteiston ansiosta. Mutta jos valita saisi niin ottaisin tuon 3litraisella koneella sillä se on hieno kone 240hv. Mutta vaihteiston kestoa moittii youtube mekaanikko gorgane nimellä ja heppu vaikuttaa ihan osaavalta ja kertoi videollaan heikosta kestosta. Mutta millaisia kilometrejä olette ajaneet korjaamatta vaihteistoa ja millä kilometreillä on vaatinut korjausta. Itse taidan vaihdattaa taas öljyt ja suodattimen vaihteistoon rvs lisäyksellä jossain 100tkm ylityttyä. Itsellä ei ole vaihtoaikeita vielä vuosiin joten odottelen solterran uudempia versioita.
CVT forester vaihteiston kilometrit?
Anonyymi-ap
0
567
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564