Epärehellinen teeskentelee olevansa kiltti

Anonyymi-ap

Anna saa hyvä juttu miellyttämisestä, joka onkin oikeasti merkki ilkeydestä ja valehtelusta ei niinkään pelkästä miellyttämisestä .

* Pohjola luuli pitkään, että miellyttäminen on osa hänen luonnettaan, ystävällistä ja huomaavaista. Mutta hän ei nähnyt sen epärehellistä ja manipuloivaa puolta.

Pikkuhiljaa olen ymmärtänyt, että miellyttäminen on eri asia kuin ystävällisyys hän kertoo....*

13

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Psykopaatti ja narsisti verhoutuu valheisiin ette koko kamaluus lävähtäisi esiin, rumaakin rumempi otus, pimeä ydin.

• Anonyymi

Varastot ajatukseni 😄. Joku muukin ymmärtää mistä kyse 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varastot ajatukseni 😄. Joku muukin ymmärtää mistä kyse 👍

Tuossa alla kommentoin, en ollut lukenut kommenttisi vielä. Narsisti on lopulta paskahousu, joka ei uskalla sanoa edes mielipidettään. Sen hommat on juosten kustu, aina roiskuu. Ja sen hommat haisee. Teeskentely on sen laji, missään muussa se ei ole hyvä 🤮

• Anonyymi

Psykopaatit pukeutuu valheiden verkkoon, jotta ei näkyisi sisäinen rumuus ja pimeys.

• Anonyymi

Psykopaatti ja narsisti käyvät aina heikompiensa päälle, kun pelkurit eivät uskalla vahvempiaan kiusata.
        Psykopaatit ja narsistit on sisäisesti sairasta porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykopaatti ja narsisti käyvät aina heikompiensa päälle, kun pelkurit eivät uskalla vahvempiaan kiusata.
        Psykopaatit ja narsistit on sisäisesti sairasta porukkaa.

Sähän sen tiedät kun sellainen olet. Ruma otus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähän sen tiedät kun sellainen olet. Ruma otus.

Taisi kommentti kuvata sinua, sillä "se koira älähti, johon kalikka kalahti" 🤗.

• Anonyymi

Kenestä tää julkkisjuoru kertoo?

• Anonyymi

Mummon mielestä varmaan "tää Sofia B-".

• Anonyymi

Ehkä sinusta. Unohda Sofia, se ei kiinnosta ketään. Voit myös hankkia sen barbaraksi itsellesi, olette samaa tasoa 👍

• Anonyymi

Pohjola, en muista muita ton sukunimisiä kuin Kaija, jonkun vuoden tangokuningatar.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohjola, en muista muita ton sukunimisiä kuin Kaija, jonkun vuoden tangokuningatar.

Et ole tarpeeksi viisas. Johanna Pohjola.

• Anonyymi

Harvinaista kyllä otan osaa keskusteluun jonka aiheesta minulla on paljon faktaa. Miellyttäjät ovat usein hemmoteltuja, pumpulissa kasvaneita lapsia joista on kasvanut aikuisia mutta eivät psyykkisesti ole kasvaneet aikuisiksi. Tämä johtuu siitä, että typerät vanhemmat eivät ole asettaneet rajoja vaan ovat miellyttäneet lastaan. Lapsesta kasvaa harhainen, epätodelliset ja liian suuret luulot itsestään omaava keskenkasvuinen aikuinen. Tyyppi joka on taipuvainen riippuvuuksiin, itsekkyyteen, tunnepuolen ongelmiin ja narsismiin. Pahimmillaan tyyppi joka on alkanut manipuloida ja käyttää toisia hyväksi. Ihminen joka on menettänyt inhimillisyytensä ja kuluttaa muut loppuun omaksi hyödykseen. Ihminen joka varastaa muilta, mutta ei ymmärrä että yrittää kantaa säkillä vettä kaivoon. Tyhjään pimeään kaivoon, joka on hän itse. Osasta heistä on syntynyt maailmaan rasite, kylmä narsistinen psykopaatti, joka etsii mainetta ja kunniaa. Hamuaa sitä ammattinsa ja yksityisyytensä kautta. Vaikka on pelkkä tyhjä tynnyri joka pitää liikaa ääntä itsestään. Turhake, joka aiheuttaa kärsimystä maailmaan tietäen sen itse. Ihminen joka on paha. Pienuutensa peittääkseen rakentaa hovia ympärilleen. Saa lopulta, mitä ansaitsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      14
      3779
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      28
      3078
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      280
      2905
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      7
      1971
    5. 233
      1610
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      6
      1390
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1281
    8. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      1245
    9. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      4
      1071
    10. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      32
      1065
    Aihe