Näin otsikoi Savonmaa-lehti.
Ja lehti jatkaa:
"Viranhaltijapäätöksellä 3. lokakuuta maankäyttöasiantuntija Petra Junnila on myöntänyt varauksen tontista liikekiinteistöä varten Kartanonväylä 11:toista.
Tontti sijaitsee Niemelän peltojen alueella Jyskin tulevan kaupan, Rustan ja Tokmannin naapurissa.
Selvityksen mukaan hankekehityspäällikkö A-Insinöörit Oy:stä on lähestynyt kaupunkia ja kysynyt liiketonttia Food Folk Suomi Oy:n toimeksiannosta, jonka takana on McDonald´s Suomi.
Maankäyttöasiantuntijan esittämistä vaihtoehdoista Food Folk Suomi Oy on lähettänyt syyskuussa sähköpostitse varaushakemuksen osoitteesta Kartanonväylä 11 sijaitsevasta noin 5 250 neliömetrin määräalasta. Perusteluna, että alue on valikoitunut yhtiölle ykkösvaihtoehdoksi Savonlinnassa.
Varaus on voimassa 31.12.2025 saakka ja varausmaksu 1 877 euroa, mikä on maksettava 3. marraskuuta mennessä.
McDonald´s ei suostunut kommentoimaan tarkempia suunnitelmiaan Savonlinnan suhteen tässä vaiheessa."
Tuleeko McDonalds Savonlinnaan?
14
436
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän ois hienoo, kun rustan naapuriin tulisi hampurilaispaikka.
Siellä olsi kiva illalla käydä syömässä big mac ja sen jälkeen ostella rustassa ja tokmannilla. - Anonyymi
Tulee 2027.
- Anonyymi
Tätä samaa asiaa kysyin kanssa mutta poistettiin koko aloitus!! MODET on kyllä hienoja! TerveisiänBirgitalle ja Piialle.
- Anonyymi
Tyhmät torvelot sönköttävät jostain liiskatusta lihapiirakasta. Siis se on vain lihapiirakka, ei sen enempää.
- Anonyymi
PKO-mummeli ei tarvi tämmöistä, tykkää junttien lihapiirakkalättänästä, muut lähti maailmalle, työtön Lidl-mummeli jäi Savonlinnaan!
- Anonyymi
PKo-mummeli tykkää lättänästä, vääntää karmeat tortut olusen seurana päivittäin!
- Anonyymi
Tura, älkää unohtako viesteistä sanaa TURA.
- Anonyymi
TUO KORPIMUIJA KUSETTAA KATSOJIAAN .SILLÄ OLI JO VIIME SYKSYNÄ KUN RIKKAAT JA RAHATTOMAT KUVATTIIN YLI 24 TUHATTA SEURAAJAA JA KEHTAA SANOA VARAA ALLE 50€ SYÖDÄ VIIKOS .TURAUKOLLA PITKÄSTI ALLE 10TUHATTA TILAAJAA JA KERTOI ETTÄ PYSTYY ELÄTTÄMÄÄN ITSENSÄ TUBE TULOIL .TUO HUOMION HAKUNEN SANONKO MIKÄ KEHTAA PUHUA PASKAA .K NOUSI KUSI JA PASKA PÄÄHÄN KUN HAKEE ITSE JULKISUUTTA JOKA LEHDES JA TV VAIKKA LEIKKII ERAKKOA .TURAMUMMO ON REHELLINEN VERRATTUNA TUOHON HUOMION HAKUSEEN KORPIPIRUUN .SAVONLINNAN TUBETTAVAT EI VALEHTELE.
- Anonyymi
PKO-mummeli ja lättänä, siinä on melkoinen pari!
- Anonyymi
Säälittävä 'PKO-mummeli selittää ympäri palstoja, kuinka lörtsy on maailmanhistorian suurin saavutus. Muut sanovat hieman säälien: "se on lihapiirakka."
- Anonyymi
Minä teille kohta lörtsyn näytän!
-RivoRiitta-- Anonyymi
Sä lupaat, sä lupaat:)
- Anonyymi
Macci savonlinnaan
- AnonyymiUUSI
Yritykset toisensa jälkeen tekevät konkurssin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138