Minulla on mielikuva ihanasta ihmisestä mielessäni, josta osa on sinua, osaa paikkailen hyvillä ajatuksilla. Nyt koen, että en voi mitään sille lähdetkö tavoittamattomiin ja että onko kyllästymispiste kaikkeen saavutettu. Halusin niin että tietäisit millainen olen. Sen voin kertoa, että oli hetki kun minuun sattui paljon ja tarvitsin sinua enemmän kuin mitään.
Minusta tuntuu että suhtaudun asioihin vähän samalla polulla olevasti kuin siinä tekstissä. Tiedät miten se menee ja toivotaan että niin.
enkä ole koskaan harrastanut yhden illan suhteita. Ihastun joskus lievästi, joskus harvoin niin että asia jää mietityttämään.
-chel
Hänelle viesti
7
343
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kirjoittanut näitä muita viestejä tänne. -ap
- Anonyymi
Ootko neitsyt?
- Anonyymi
Olen. Salaa toivoin, että kaivattuni olisi arvostanut sitä vähän enemmän. 😔 Hän tykkää enemmän helpoista ja tyrkyistä ihmisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen. Salaa toivoin, että kaivattuni olisi arvostanut sitä vähän enemmän. 😔 Hän tykkää enemmän helpoista ja tyrkyistä ihmisistä.
En usko että asia on noin.
- Anonyymi
Libresse pants- suoja joka ymmärtää, rakastan you guben Suomen kielisiä mainoksia
- Anonyymi
Kiitos.
En valehdellut koskaan, muista mitä sanoin.
Jutellaan. - Anonyymi
Hassua, nyt on jollain sama tilanne kuin "meillä".
En vain keksi miksi minun kaivattu nettiin kirjoittelisi.
Sanon vain että itsesäätely toimii, osaan sanoa kyllä kaiken kasvotusten.
Ja tärkein: pohjalta voi vain nousta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877