Hän sanoi kirjoittaneensa "kännykällään" yli 18600 lauluntekstiä.
Henri Puumalan lauluntekstien määrä.
12
203
Vastaukset
- Anonyymi
Soittakaa heti Kälviän kunnantoimistoon ja tilatkaa ambulanssi ja vähän äkkiä.
- AnonyymiUUSI
Kyllähän profeetan voi lähettää vaikka ambulanssikyydillä Kälviältä Kokkolaan psyk,osastolle,jos vain lähettäjällä pää kestää.
Mikäs siinä.
- Anonyymi
Yli kymmenen tuhatta lauluntekstiä enemmän,kuin Vexi Salmella.
- Anonyymi
Onhan tällä foorumilla joku ajanut autolla 3.5 miljoonaa kilometriä edestakaisin Vaasa-Kokkola väliä.
- Anonyymi
Se kysyy luonnetta ja ennenkaikkea sitoutumista asialleen.
- Anonyymi
Henkka oli tokaissut Kälviän "fattan" työntekijöiden sairastavan psykopatiaa.
- Anonyymi
Usein musiikin tekijät ja jopa laulajan nimi jätetään mainitsematta. Itse huomasin tämän osallistuessani Joukon ja Kostin ensimmäisen levyn tekoon. Pojat olivat "flunssassa" ja lauloin useita kappaleita tälle levylle ollessani Vetelin lukiossa vuonna 1971. Tätä ei ole mainittu missään julkaisussa mutta kerron sen koska turha tuota on salata ja nyt ei naurata.
- Anonyymi
Kälviän "fattan" työntekijät ovat taidokkaita laulamaan,kun tarve vaatii.
T:"Koukku".
- Anonyymi
Tiedän tämän olevan totta.
- Anonyymi
Ressu siis laulaa levyllä tuon "Muisto vain jää" kappaleen.
- Anonyymi
Henkka kertoi minulle Helsingissä hiljattain:
-"Kun urani alkuvaiheessa,joskus 2000-luvun alussa tulin ulos Kälviän kunnankirjastosta (toisethan tulevat ulos kaapeista),niin eräs nainen tuli kirjaston pihalla vastaan, alle kouluikäisen poikansa kanssa.Pojalle oli puettu "rock-luokan" musta nahkarotsi ja otsansa ympärille köytetty bandanahuivi.
Nainen tokaisi pojallensa minusta halveksivaan tyyliinsä:
-"Tuo mies on mielisairas".
Kun muutin syksyllä 2001 Koivuhaka nimiseen lähiöön Kokkolaan ja seuraavan helmikuun aikana ,2002 sanoitin,sävelsin ja sovitinkin Juha Tapion levyn,"Mitä silmät ei nää",niin tämän naisen äitinsä,joka ajoi tuohon aikaan Kälviällä taksia (nyt jo edesmennyt taksiautoilijatar),ajoi taksi pakettiautollansa minun silloisen vuokrayksiöni keittokomeroni ikkunan eteen parkkiin.
Kyydissänsä oli ala-asteen luokka Kälviältä,sekä yksi naisopettajatar.
Niin ne ajat muuttuvat.
Pienenää detaljina voidaan myöskin mainita,että minut mielisairaaksi haukkuneen naisen (taksiautoilijattaren tytär) pikkuveljensä soittaa koskettimia ja hän muutti noihin aikoihin Kälviältä Kokkolaan erääseen syrjäkylään,missä on ainakin aikoinaan asunut muuan tunnettu gospellaulajatar.
Niin ne ajat muuttuvat".- Anonyymi
"Viisas toistelee omia viisauksiaan".
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138