Tukea veronmaksajilta, mitä ihmettä?

Anonyymi-ap

Omistusasuntoon ei enää ensi vuonna makseta yleistä asumistukea.

Kelan tilastoista selviää, että lokakuussa sitä maksetaan 16 136 ruokakunnalle.

Keskimääräinen asumistuki omistusasuntoon on 235 euroa.

11

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helsingin seudulle valuu suurin osa asumistuesta. Se on pois veronmaksajien kukkarosta.

• Anonyymi

NÄIN TULEE SUOMEN VALTION TOIMIA, VÄHÄVARAISILLE PIENELLÄ PALKALLA KÄRVISTELEVILLE YHTEISKUNNAN ASUKKAILLE JOTKA SITKUTTELEE OMISTUS ON JAETTAVA ASUMISTUKEA ,KOSKA OVAT VERRATTAIN HYÖDYLLISIÄ VERONMAKSAJILLE ; EIVÄT OLE KUORMITTAMASSA VERONMAKSAJIIN KOHDISTUVAA KULUTUSTA .MIKSI KAIKKI TUET JAETAAN HEILLE JOTKA EIVÄT OMISTA MITÄÄN. joKU RAJA OMISTUSASUJIEN TALOUDESSAKIN ON ,RAHAT EIVÄT AINA MENE NIIN ONNELLISESTI VAIKKA KUINKA YRITTÄISI ,OLEN KATEELLINEN NIILLE JOILLE ANNETAAN,ITSE EN SAA MITÄÄN TUKIALMUJA 2200 EURON PALKALLA/KK JA ELÄN ISOHKOSSA OMAKOTITALOSSA MAASEUDULLA ,KAIKKI LASKUT ON VAIN MAKSETTAVA ENSIN ,SITTEN VASTA HUVITTELU,SHOPPAILU,EIPÄ TÄSSÄ MIHINKÄÄN MUKAVAAN OLE KOSKAA RAHAA.

• Anonyymi

iha järjetönt rahan palamista. omistusasuntoon? mitä helvettiä.

• Anonyymi

Kun verotusta lasketaan jää enemmän rahaa käteen.

Yksinkertainen asia jonka Ruotsalaiset toteuttivat Olof Palmen ( sdp ) kuoleman jälkeen.

Suomidemarit eivät tähän kyenneet, kun ovat takaperoisia tolvanoita.

• Anonyymi

Ainahan joku asunnon omistaa ja ottaa tuet ihan nuinvain.

• Anonyymi

Vuokramökit asuntojen suuromistajat käärii muhkeat voitot muhkeista asunnoistaan vuokralaisiltaan jotka nauttivat asumistukea.

• Anonyymi

Ammattina tukien saaminen veronmaksajilta!

• Anonyymi

Kaksipiippuinen juttu. Voi tuntua hassulta, että jos ihmisellä on oma asunto (joka on ainakin teoriassa jonkinmoinen omaisuuserä), niin yhteiskunta tukee siitnä asumista. Miksi ei myy ja maksa niillä rahoilla vuokraa monta kuukautta.

Ongelmia on kuitenkin kaksi:
      1. Jos tulot eivät riitä omistusasunnon juokseviin menoihin ja tällainen henkilö / perhe muuttaa vuokralle, niin asumistuen tarve vain kasvaa.
      2. Syrjäseuduilla on asuntoja joiden myynti on vaikeaa, hidasta tai liki mahdotonta. Pitäisikö näissä asuvien vaihtaa kustannuksiltaan (tukitarpeeltaan) korkeampaan vuokra-asuntoon ja jättää vanha talo kylmilleen?

• Anonyymi

Telttamajoitus on halpaa.

• Anonyymi

Puolijoukkuetelttoja voi taatusti myös vuokrata.

• Anonyymi

Valtion kannalta järjetöntä maksaa asumistukia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe