Olisiko jollain naisella samoja toiveita miehelle?
Tarkoitus olisi siis, että saisimme toisistamme oikeat ystävät, ketä tavata ja tapaamisiin kuuluisi myös seksiä.
Sopisimme myös niin, että olisimme toisillemme uskollisia, eli ei kolmansia pyöriä niin pitkään kuin meillä on suhde..
K-rokotusten jälkeen en ole halunnut tavata ketään rokotettua naista kun olivat gmo kamaa ja esim. Kevin Mckernan mukaan sisälsivät piikkiproteiinin koodin lisäks vierasta dna: ta. Kammottavaa eikö totta.. Shedding? En tiedä, mutta en ota riskiä ja ajatus on kammottava.
Tästä syystä rokottamaton pitää olla.
Naismakuni on sipsakan hoikka.
Ikähaitari voisin laittaa vaikkapa 18- 35v.
Itseäni nuorempaa etin..Olen lapseton urheilullinen sinkkumies.
Jos nappasi, niin etsi minun profiili treffeistä ja tule jutulle tai sitten laita sähköpostios.
Ikäväkyllä palsta on nykyään trollien tuhoama, mutta itse olen aito ja vakavissaan.
Rokottamattomia naisia on jäljellä tosi vähän, niin jouduin kirjoittaa myös tänne, vaikka harvoin täällä käyn.
Etsin koronarokottamatonta naista fwb suhteeseen.
14
386
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän jostain salaliittohörhöpiireistä löydy kaipaamasi.
- Anonyymi
Rohkea hakuilmoitus. Itse myös piikittämätön mies, joka ei piikkiproteiinipimppaa nuolisi. Täällä näköjään piikitetyt, kalvakkaat teuraslampaat (oikeilla pukeilla on kivekset ja he uskaltavat tehdä asioita omien periaatteiden mukaisesti) määkivät. Yhteistä näille kahvifiltterit päässä kulkeneille teuraslampaille on se, että pelkäävät joka köhäystä, risahdusta ja rasahdusta.
- Anonyymi
Nimenomaan sulkeutukaa sinne niuvanniemeen kaikki salaliittorokottautumattomat sun muut aivovammaiset urpoluuseriressukkaidiootit
- Anonyymi
No sinähän et ylipäätänsäkään pääse pillua nuolemaan missään tapauksessa. Sinä nähtävästi pelkäät turvallista rokotetta kuin pikkulapsi, sinun kivekset eivät ole tainneet edes vielä laskeutua.
Sinä oletkin selvästi älyllisesti samalla tasolla lampaiden kanssa, otan osaa.
- Anonyymi
Nimenomaan kuolkaa sukupuuttoon kaikki rokottautumattomat!
- Anonyymi
Eivätköhän nuo aikanaan kuolekin. Niin kuin aloittajankin viestistä käy ilmi, pelosta täriseville salaliittohöperöille kelpaavia rokottamattomia naisia on todella harvassa, joten suvunjatkamisprosenttikin on selkeästi rokottautuneita miehiä alhaisempi. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivätköhän nuo aikanaan kuolekin. Niin kuin aloittajankin viestistä käy ilmi, pelosta täriseville salaliittohöperöille kelpaavia rokottamattomia naisia on todella harvassa, joten suvunjatkamisprosenttikin on selkeästi rokottautuneita miehiä alhaisempi. 😁
Ajan myötä rokotetut lääketehtaiden vapaaehtoiset aivottomat koekaniinit ihmettelee kun ei siemenet idä ja pukille päästessä leikkaa pumppu kiinni kesken leikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajan myötä rokotetut lääketehtaiden vapaaehtoiset aivottomat koekaniinit ihmettelee kun ei siemenet idä ja pukille päästessä leikkaa pumppu kiinni kesken leikin.
Sinähän sen tiedät spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitusasusi ja kirjoituksen sisällön perusteella sinä juurikin olet se jolta puuttuu aivot ja kyky itsenäiseen ajatteluun.
Väitteillesi ei ole pohjaa todellisuudessa, te kouluttamattomat ja älyllisesti matalalla tasolla olevat herkästi uskotte salaliittoteorioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitusasusi ja kirjoituksen sisällön perusteella sinä juurikin olet se jolta puuttuu aivot ja kyky itsenäiseen ajatteluun.
Väitteillesi ei ole pohjaa todellisuudessa, te kouluttamattomat ja älyllisesti matalalla tasolla olevat herkästi uskotte salaliittoteorioita.Kuinkahan tyhmä pitää olla pistätääkseen itseensä jotain mRNA-litkua? Sitten 4 piikkiä hihassa ja 7 koronaa, 8 influenssaa, verenpaineet päin persettä ja 9 muuta räkätautia takana ja todetakseen, että kuinkahan pahat taudit olis tullutkaan jos en olisi sitä neljättä piikkiä ottanut - urpo!
Piikittömänä 0 koronaa, 0 lenssua viimeisen 6 vuoden aikana., revi siitä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan tyhmä pitää olla pistätääkseen itseensä jotain mRNA-litkua? Sitten 4 piikkiä hihassa ja 7 koronaa, 8 influenssaa, verenpaineet päin persettä ja 9 muuta räkätautia takana ja todetakseen, että kuinkahan pahat taudit olis tullutkaan jos en olisi sitä neljättä piikkiä ottanut - urpo!
Piikittömänä 0 koronaa, 0 lenssua viimeisen 6 vuoden aikana., revi siitä!Kirjoituksellasi ei ole minkäänlaista todellisuuspohjaa, kyseessä on erittäin turvallinen rokote edelleenkin.
Otin rokotteet koska minulla on reuma ja siihen biologiset ja solupohjaiset lääkkeet, eli minun immuniteettini on niiden vuoksi matala.
Olen kerran sairastanut koronan jonka oireina oli vähän lämpöä ja makuaistin muutokset, ilman rokotteita todennäköisesti se olisi ollut pahempi.
Tiedämme että olet urpo.
- Anonyymi
Eilen kävin viimeksi korona rokotteella+influenssa ja tatti seisoo tanakasti ja spermaa riittää.
Ei ole mitään ongelmia, joten AP ja muut levittävät 💩 juttuja, varmaan myös sukupuolitauteja, kun kumiskaan voi käyttää, koska jokin juoni siinäkin onItsehän en tee mitään väittämiä näistä niin kutsutuista " rokotteista", sen sijaan kuuntelen riippumattomia tutkijoita ja asiantuntijoita, sekä teen havaintoja ympäristöstä ja tilastodatasta..
Nythän esim. William Makis (Radiologist, Oncologist, Cancer Researcher, Author of 100+ publications.)
- Sanoo k- rokotteiden aiheuttavan mm. ns. Turbo syöpää.. Ja tilastodata puoltaisi tuota väitettä.
Ei sinällään ole yllätys, jos nanotekniikalla viedään mm. Tuntematonta Dna kontaminoitua piikkiproteiini koodia solun tumaan, niin kyllä tuollainen prosessi hyvinkin saattaa käynnistyä...
Itse en ole näitä rokotteita tutkinut, joten en voi esittää mitään väitteitä....Onneksi maailmalla on ihmisiä, kenellä se mahdollisuus on ja tuovat sitä esiin.
Pfiserilta on sopivasti tulossa syöpärokote markkinoille.. Menkäähän hakemaan. Itse jätän väliin.eagle82 kirjoitti:
Itsehän en tee mitään väittämiä näistä niin kutsutuista " rokotteista", sen sijaan kuuntelen riippumattomia tutkijoita ja asiantuntijoita, sekä teen havaintoja ympäristöstä ja tilastodatasta..
Nythän esim. William Makis (Radiologist, Oncologist, Cancer Researcher, Author of 100 publications.)
- Sanoo k- rokotteiden aiheuttavan mm. ns. Turbo syöpää.. Ja tilastodata puoltaisi tuota väitettä.
Ei sinällään ole yllätys, jos nanotekniikalla viedään mm. Tuntematonta Dna kontaminoitua piikkiproteiini koodia solun tumaan, niin kyllä tuollainen prosessi hyvinkin saattaa käynnistyä...
Itse en ole näitä rokotteita tutkinut, joten en voi esittää mitään väitteitä....Onneksi maailmalla on ihmisiä, kenellä se mahdollisuus on ja tuovat sitä esiin.
Pfiserilta on sopivasti tulossa syöpärokote markkinoille.. Menkäähän hakemaan. Itse jätän väliin.Miten tuo turbosyöpä. Onko se mekaanisesti ahdettu vai pakokaasu ahdettu syöpä. Paljonko syövän tehonlisäys on ahtamattomaan syöpään verrattuna?
Tosiaan syöpään ei kannata mitään lääkkeitä kokeilla, mielummin pihkasalvaa ja kuussnkerkkä uutetta, ne toimii 👍👍👍
Nuo riippumattomat tutkijat ovat kyllä ensiarvoisen tärkeitä tässä hommassa. Riippumaton tutkijahan on yleensä potkittu pois tiedekunnasta harhaisena sekopää ä ja jatkaa omia "tutkimuksiaan" muiden harhaisten sekopäiden laulaessa kuorossa vieressä ylistystä salaliittoteorioille.
Sinulla on oikeus hörhöillä ja hakea toista hörhöä pantavaksi. Ei siinä mitään väärää ole mutta nuo kaikki sekooaska mitä tän koronapiikin kanssa nyt sekoilet, on todettu huuhaaksi jo aikoja sitten ja tuo saaga vaan jatkaa menoaan ja muuttaa muotoaan sitä mukaa kun edelliset väitteet on todettu vääriksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770