Kiitos Länsi-Savon toimitus

Anonyymi-ap

Kun paljastatte poliitikkojen rikostuomiota joita he salaavat puolueeltaan. Olette sananvapauden ja oikeiudenmukaisuuden esitaistelijoita!! Ilman teitä kieroilijoiden teot ei koskaan paljastuisi

Kiitos!!!

https://youtu.be/S3XSSlB1BLY

10

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kiitos valtakunnan media, kun tuotte esiin vasemmiston kannan kovienkin huumeiden laillistamiseen. Kukaan täysjärkinen ihminen ei moista puuhaa lillistaa vaan pitää 100% rikollisena!

• Anonyymi

Tämä sinun huumehöpinäsi on naurettavaa salaliittoilua samaan aikaan kun ihannoit väkivaltarikoksia. Ihan syystä tuomitaan pahoinpitelystä.

Tämö sinun suosikkipoliitikkosi muuten itse pyörii Tiktokissa huumeidenkäyttäjien "rappiolähetyksissä". Kaikki nämä on tallennettu koska meitä on useampi keräämässä todisteita.

Mietipä kuka vinkkasi aikanaan tietystä tuomiosta Länkkärille? Oliko se Jumala, Jeesus vaiko kuka? Siinäpä pähkinä purtavaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sinun huumehöpinäsi on naurettavaa salaliittoilua samaan aikaan kun ihannoit väkivaltarikoksia. Ihan syystä tuomitaan pahoinpitelystä.

Tämö sinun suosikkipoliitikkosi muuten itse pyörii Tiktokissa huumeidenkäyttäjien "rappiolähetyksissä". Kaikki nämä on tallennettu koska meitä on useampi keräämässä todisteita.

Mietipä kuka vinkkasi aikanaan tietystä tuomiosta Länkkärille? Oliko se Jumala, Jeesus vaiko kuka? Siinäpä pähkinä purtavaksi

Kertoo kirjekurssin lainoppinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska fanittamasi idolin oikeudenkäynti Törkeästä rikoksesta on käräjillä? Kerro päivä sekä aika ja tulen seuraamaan sitä oikeudenkäyntiä. Saat tietää yhden ihmisen joka on täydellisen kyllästynyt sinun alkoholistin juttuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska fanittamasi idolin oikeudenkäynti Törkeästä rikoksesta on käräjillä? Kerro päivä sekä aika ja tulen seuraamaan sitä oikeudenkäyntiä. Saat tietää yhden ihmisen joka on täydellisen kyllästynyt sinun alkoholistin juttuihin.

Et edelleenkään ymmärrä että poliittinen kieroilu amikselta ajoi S:n kilahtamaan.

Ja tämä "uhri" on itse syyllistynyt pahoinpitelyyn jonka koitti salata puolueelta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo kirjekurssin lainoppinut.

Minulla on maisterin paperit toisin kuin tällä amiksella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et edelleenkään ymmärrä että poliittinen kieroilu amikselta ajoi S:n kilahtamaan.

Ja tämä "uhri" on itse syyllistynyt pahoinpitelyyn jonka koitti salata puolueelta

Eihän moinen sovelluu politiikkaan ollenkaan jos ei ole itsehillintää ja kilahtaa pienestä niin että oikeuteen joutuu törkeästä rikoksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän moinen sovelluu politiikkaan ollenkaan jos ei ole itsehillintää ja kilahtaa pienestä niin että oikeuteen joutuu törkeästä rikoksesta.

Edelleenkään politiikkaan ei kuulu selkäänpuukotus. Mistä tahansa muusta puolueesta olisi erotettu puoluekurin rikkomisesta Väkivalta on törkeää rikosta ei mikään nettikirjoittelu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkään politiikkaan ei kuulu selkäänpuukotus. Mistä tahansa muusta puolueesta olisi erotettu puoluekurin rikkomisesta Väkivalta on törkeää rikosta ei mikään nettikirjoittelu

Voisitko vassari vastata. Kyllä sinulla satu-fani on päivä ja aika tiedossa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      275
      3445
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      110
      1770
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      248
      1466
    4. 74
      1356
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      66
      1245
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1107
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1099
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1001
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      937
    10. IS viikonloppu 16.-17.5.2026

Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.
      Sanaristikot
      35
      883
    Aihe