Poikkesimme aikomuksena juoda kahvit Keuruulla ja toria vastapäätä oli jokin P&T kahvila, jonne aioimme mennä. Jalkakäytävällä oli vielä kyltti, joka kertoi paikan olevan auki. Mennessämme sisään tuulikaappiin asti, tuli mies vastaan ja suorastaan työnsi meidät ulos kertoen paikan olevan suljettu. Kello oli pari minuuttia yli 14. Miehen käytöksestä oli kohteliaisuus kaukana. Emme taatusti poikkea häiritsemässä.
Ei niin mukava kokemus Keuruulla
62
1020
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata mennä. Keskisuomalaiset ovat töykeitä ihmisiä. asuin siellä 10 vuotta ja olen onnellinen kun pääsin sieltä pois.
- Anonyymi
Joo sama vuosia olen ollut jo pois sieltä ! Kamalan ynseitä ja töykeitä ja paha suopaisia ja kateellisia vähän kun pohjalaiset .Hämeessä on ihan erillaisia ja muutenkin kaunista ja ei ikää ole ollut mitään ongelmia hämäläisten kanssa .
- Anonyymi
Joka paikassa niitä on .
- Anonyymi
👍👍👍 kyllä sama
- Anonyymi
Hyvä tietää niin osaan kiertää kaukaa sen paikan
- Anonyymi
Minulle kävi samoin Matkahuolto pisteessä. Siellä emäntä oli sulkemassa ennen aikojaan kuppilaansa.
Työnnyin sisälle ja hain pakettini.
En välittänyt typerästä nyrpeästä ilmeestä.- Anonyymi
Työnnyit sisälle, etkä välittänyt nyrpeästä ilmeestä?
- Anonyymi
Voi, voi olipa harmi.
- Anonyymi
Kateellisten kylässä suhtaudutaan ulkopuolisiin epäluuloisesti ja saat hapanta katsetta vaikka olisit omissa oloisssaan viihtyvä paikkakuntalainen.
- Anonyymi
Niin, liike suljettiin kello 14. Mitä et tässä ymmärtänyt?
- Anonyymi
Pihalla mainos, kahvila avoinna
- Anonyymi
Keuruulla asuu ainoastaan serkusten välisistä avioliitoista peräisin olevia lestakrpiä.
Tuollaisilta kieroon katsovilta maalaistolloilta on turha edes edellyttää jotain luku- tai kirjoitustaitoa, luetun ymmärtämisestä nyt puhumattakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihalla mainos, kahvila avoinna
Ja kello oli yli 14 eli sulkemisajan? Hohhhoijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keuruulla asuu ainoastaan serkusten välisistä avioliitoista peräisin olevia lestakrpiä.
Tuollaisilta kieroon katsovilta maalaistolloilta on turha edes edellyttää jotain luku- tai kirjoitustaitoa, luetun ymmärtämisestä nyt puhumattakaan.Äläs nyt tuollai kiivastu mokomasta asiasta serkkupoika....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisilta kieroon katsovilta maalaistolloilta on turha edes edellyttää jotain luku- tai kirjoitustaitoa, luetun ymmärtämisestä nyt puhumattakaan.Hyppää Joujoon tun cityransu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisilta kieroon katsovilta maalaistolloilta on turha edes edellyttää jotain luku- tai kirjoitustaitoa, luetun ymmärtämisestä nyt puhumattakaan.Eikös siellä ole se apukoulu jota monet kävi ,mites ne pärjäävät kuulin että hyvin porskuttaa 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös siellä ole se apukoulu jota monet kävi ,mites ne pärjäävät kuulin että hyvin porskuttaa 😅
Aromaan koulu se taisi olla joku pulju ,olisiko siellä monet joutunut menee kouluun ...mutta kait niistä tullut jotain ehkä vaikka apukoulussa olleet 🤔
- Anonyymi
Tämä on sitä keurismia parhaimmillaan. Alkaa keuruuttaa kun näitä lukee. Elinvoimainen kaupunki ja elinkeinoelämä.
- Anonyymi
Itse en Keuruulla ole saannut mitään hyvää. Eräskin ruinaa aina jouluksi kylään, ja sitten kehtaa kysyä että tarviiko hänen ostaa jouluruokia. Siis haloo, olettaako että vieraat ajaa aina sinne ja maksaa kaiken. Ämmä vois itekkin joskus tehdä jotain eikä aina olettaa muiden tekevän ja juoksevan.
- Anonyymi
Itse myös olen saanut huonoa palvelua kyseisessä putiikissa eikä tuotteetkaan heillä häävejä ole.
- Anonyymi
Hyvä kokemus Keuruulla R-kioskin maukkaat kahvit ja pullat ystävällisen palvelun kera. Hinnatkin olivat kohdallaan.
- Anonyymi
Pitäiskö keuruulaisten käydä sanomassa asiasta siellä paikan päällä. Täällä ei välttämättä henkilökunta käy keräämässä palautetta.
- Anonyymi
Koko Suomi on yksi hyttysen kärpänen ja ne ihmiset joka paikassa samanlaisia ja varsinkin pikkukylät ei ihme jos moni syö mielenalan lääkkeitä tai sekoaa !! Ite asun Ruotsissa niin mulle ihan sama mitä Keuruulla tai muualla suomea elävät 😂😂
- Anonyymi
Otan osaa jos Ruotsissa asut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan osaa jos Ruotsissa asut.
Otan osaa kun asut siellä tynnyrissä ,itellä menee hyvin on talot ja autot ja rahaa elää kun siellä työttömyys ja köyhyys !
- Anonyymi
Hyttysen kärpänen sanoi ruotsalainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan osaa kun asut siellä tynnyrissä ,itellä menee hyvin on talot ja autot ja rahaa elää kun siellä työttömyys ja köyhyys !
Minä asun Keuruulla vain väliaikaisesti. Äläkä suotta pahoittele, on mulla talot ja yritykset muualla. Perhesyihin vedoten joudun täällä olemaan loppuvuoden. Ihan sillä osaa otin kun olen asunut myös Ruotsissa 20vuotta niin tiedän mitä se touhu sielä on...Eikä sulla asiat hyvin ole, muuten sä tekisit muuta kun täällä kirjoittelisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä asun Keuruulla vain väliaikaisesti. Äläkä suotta pahoittele, on mulla talot ja yritykset muualla. Perhesyihin vedoten joudun täällä olemaan loppuvuoden. Ihan sillä osaa otin kun olen asunut myös Ruotsissa 20vuotta niin tiedän mitä se touhu sielä on...Eikä sulla asiat hyvin ole, muuten sä tekisit muuta kun täällä kirjoittelisit.
Hienoa 👍 mä asuin siellä lapsuus mutta työn takia muutin ihan muualle ! Mulla ei ole sukua siellä paljon enää muualle ollaan menty jokainen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen ihan Suomessa aina asunut mutta ei millään pahalla vaikutat katkeralta ihmiseltä .mutta kun en tunne sua eikä kiinosta niin anna joku ex keuruulta oleva kirjoittaa mitä tykkää joka asuu siellä ruotsissa.miksi sä vedät herneet tosta .onko sulla jotain ollut siellä kun Suomeen tulit? Eläkä loukkaannu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä asun Turussa ex keuruulainen mutta onhan sinulla myös aikaa täällä kirjoittaa jos omistat ties mitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä asun Turussa ex keuruulainen mutta onhan sinulla myös aikaa täällä kirjoittaa jos omistat ties mitä
En omista vaikka ja mitä vaan paljon tarpeellista mikä tekee minut onnelliseksi. Se että on yrittäjä ei tarkoita rikasta, vaan ihmistä joka on osannut hoitaa asiansa ja maksaa veroja. Luottotiedoton ei asiaa Y-tunnusta. Se että omistaa talon ja kesämökin ei myöskään tarkoita rikasta, niitä saa halvalla. Kesämökkinikin oli 7vuotta vuokralla ennenkun otin omaa käyttöön, eli tavallaan tuli ilmaisena. Tällä hetkellä minulta puuttuu huvit elämästä, siksi mulla on aikaa lukea teitä täällä. Tämä on oivaa viihdettä lukea ihmisten ajatuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En omista vaikka ja mitä vaan paljon tarpeellista mikä tekee minut onnelliseksi. Se että on yrittäjä ei tarkoita rikasta, vaan ihmistä joka on osannut hoitaa asiansa ja maksaa veroja. Luottotiedoton ei asiaa Y-tunnusta. Se että omistaa talon ja kesämökin ei myöskään tarkoita rikasta, niitä saa halvalla. Kesämökkinikin oli 7vuotta vuokralla ennenkun otin omaa käyttöön, eli tavallaan tuli ilmaisena. Tällä hetkellä minulta puuttuu huvit elämästä, siksi mulla on aikaa lukea teitä täällä. Tämä on oivaa viihdettä lukea ihmisten ajatuksia
Hyvä juttu 👏👏 tulet tänne muita painaa alas ja rehventelee .on sullakin huvit ei yleensä varakkailla ole aikaa tänne kirjoittaa niillä yleensä muuta tekemistä.sähän tänne tulet leuhkii omaisuudellasi.ei millään pahalla 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pakko kertoa mutta oletko ihan alkuperäinen keuruulainen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pakko kertoa mutta oletko ihan alkuperäinen keuruulainen ?
Olen mutta valtaosan elämästäni asunut muualla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsissa on paremmat palkat ja korkeampi elintaso. Ei myöskään ole mikään pakko muuttaa johonkin Rinkebyhyn jos rauhattomuudesta ei pidä.
- Anonyymi
Maailmassa on pahemmat murheet kun joku Keuruu !! Ei muuta.
- Anonyymi
Hyvä, pysy poissa
- Anonyymi
Kuka ketä sä tarkoitat kun täällä kirjoittaa moni 😂
- Anonyymi
Keuruulla on kova muutto tappioo ,kaikki suljetaan .ei ole nuorilla työtä siellä ja opiskelu paikkoja .kyllä ite joutunut lähtee keuruulta työn ja opiskelun perässä missä on tarjolla.se ei tarkoita että en tykkää keuruusta ,luonto kaunista mutta ei ole tulevaisuutta siellä monilla ikävä kyllä .
- Anonyymi
Pysykää poissa Keuruulta. Mitä tänne tulette ollenkaan. Meillä on täällä keskenämme ihan mukavaa.
- Anonyymi
Sen susta kyllä huomaa 😂👍
- Anonyymi
Onpas kohteliasta. Oletko ihan syntyperäinen Keuruulainen kun noin kohtelias asenne kanssaihmisiin? Tilastojen mukaan Keuruu tarvitsee veronmaksajia lisää, joten kannattaa tehdä muutos asenteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas kohteliasta. Oletko ihan syntyperäinen Keuruulainen kun noin kohtelias asenne kanssaihmisiin? Tilastojen mukaan Keuruu tarvitsee veronmaksajia lisää, joten kannattaa tehdä muutos asenteeseen.
Mä olen nyt eri mieltä kanssasi enkä ole sama kirjoittaja keuruulla on monet suljettu Otava ja tiwin ja juurikkaniemi mä olen kyllä syntynyt Keuruulla .mitäs työtä sä sitten tarjoat nuorille kerro ?; missä ne työt on kyllä tuo yksi kirjoittaja on oikeassa kun lehdessä luki että Keuruu tekee muutto tappioo .hyvä jos sulla on työtä siellä mutta onko monelle ?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen nyt eri mieltä kanssasi enkä ole sama kirjoittaja keuruulla on monet suljettu Otava ja tiwin ja juurikkaniemi mä olen kyllä syntynyt Keuruulla .mitäs työtä sä sitten tarjoat nuorille kerro ?; missä ne työt on kyllä tuo yksi kirjoittaja on oikeassa kun lehdessä luki että Keuruu tekee muutto tappioo .hyvä jos sulla on työtä siellä mutta onko monelle ?!
Keuruulla on paljon mahdollisuuksia moneen toimintaa. Luonto on kaunis ja puhdas. Varmasti olisi kysyntää erinnäisille kursseille iästä riippuen luontoa hyödyntäen. Syrjäkylissä vanhoja ihmisiä joten varmasti kotihoito, avustaja, taksi palveluita kaivataan. Lapsiakin on Keuruulla joten perhepäivä/ kerho toiminnoille varmasti olisi kysyntää. Keuruu on mahdollisuuksia täynnä kun vaan lähtee yrittämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NUORTEN TÄYTYY ITSE OPETELLA AMMATIT JOILLA PÄRJÄÄ.
KÄDELÖÄ TEKEMISTÄ KUTEN KORJATA TALOJA JA REMPATA JA TEHDÄ KAIKKIA MAASEUDUN KUNNOSTUS TÖITÄ. Vanhojen talojen remontointi omistajan toiveiden mukaan. Vaatii osaamista oppimista.
ÄLKÄÄ KOULUTTAUTUKO ALOILLE JOSSA EI TYÖLLISTY.
Ei teitä elätetä. Viis osaa itse hankkia työtä joak tuo leivän.
Ei se työ tulee paikalle joka on passiivinen.
- Anonyymi
Niitä ymmärrän jos sinne jää asumaan jos on työtä mutta en ymmärrä jos työttömänä jää olemaan varsinkin jos on nuori .joo vanhus ja lasten hoito työtä on joka paikassa mutta mitäs muuta tarjolla on ? Kauppa työ sitten oliko muuta ehkä kirjasto sitten ?!
- Anonyymi
Totta tuo ettei työttömänä kannata jäädä tai odottamaan että työt tulevat ovelle.
- Anonyymi
Keuruu on kaunis luonto karhuja paljon yleensä keski-Suomessa paljon ja susia en tiedä onko niin mutta Varsinais-Suomi paljon.alastarossa ja täällä päin.ite syntynyt Keuruulla .kalastus ja metsästys Keuruulla ,asuin siellä täysi ikään saakka.sukua asuu vähän viel siellä .keuruu on jaettu kolmeen saareen.kesällä Keuruu kaunis .oliko Keuruu jopa Suomen kaunein paikkakunta joskus aikoinaan.en ole vuosiin nyt tultu käytyä sinne päin kesäkaupunki.moni mun koulukaverit muuttanut muualle .hyvää syksyä Keuruulle.
- Anonyymi
Kiitos paljon. Olipas mukavasti sanottu.
- Anonyymi
Mä inhosin sitä pikkukylää ,mä en ikää mitään hyvää sieltä saannut ,ikävä sanoa näin ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä inhosin sitä pikkukylää ,mä en ikää mitään hyvää sieltä saannut ,ikävä sanoa näin ...
Kovasti inhottavan pikkukylän asiat silti kiinnostaa😲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti inhottavan pikkukylän asiat silti kiinnostaa😲
🤔🤔🤔🤔😲😲😲😲😲
- Anonyymi
Keuruun kaupunkin johtaja valittiin Lempäälä hyvä valinta 👍 ite ex keuruulainen asun Tampereella ja tuntui kivalta uutiselta
- Anonyymi
Lempäälä on kunta ja Keuruu kaupunki vaikka Lempäälä on on paljon elävämpi paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lempäälä on kunta ja Keuruu kaupunki vaikka Lempäälä on on paljon elävämpi paikka
On joo ja kasvava myös Lempäälä 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On joo ja kasvava myös Lempäälä 👍
Pirkanmaalla mukavia ihmisiä
- Anonyymi
Kovasti keuruulaisia haukutaan. Kun sanotaan että ovat liian uteliaita, niin missä menee uteliaisuuden raja? Esimerkkejä saa antaa? Mitä mieltä olette siitä että saako vieras käydä jääkaapilla? Hyvää vai huonoa käytöstä?
- Anonyymi
EI saa mennä jääkaapille niin vaan.Outoa käytöstä. Minkä takia?.Miten joku edes ajattelee. Jos jostain syystä on nälkäinen voi hyvin tutulta pyytää hieman syömistä.
Ei pidä mennä istumaan iltaa eikä piipahtaa päivällä jos on nälkä.
- AnonyymiUUSI
Mielestäni kylään ei mennä nälkäisenä, ellei ole syömään pyydetty. Muuten otetaan pöydästä mitä tarjotaan. Minulla on yksi ystäväperhe ketkä tonkii kaappeja kuin kotonansa. Se on outoa...
- AnonyymiUUSI
Keuruu oli idyllinen kotipaikka lapsuudessa ja varmaan edelleenkin nykyisille lapsille mutta ei se koko elämän mittainen asuinpaikka vaan ole. Valuu elämä hukkaan moisessa paikassa.
- AnonyymiUUSI
Tämä juuri 👍👍
- AnonyymiUUSI
Elämä valuu hukkaan täällä internetissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138