Kyllä niin harmittaa kun niillä poluilla jo melkein 7 vuotta olen
lenkkeillyt ja nyt joudun ne jättämään.
Yksinkertaisesti kaliit lenkkivaatteeni alkoivat tuoksua kotiin
tultuani joltan oudolta ja ensin koiramme sen haistoi ja sitten miehenikin kun niitä ripustelin tuulettumaan.
Ammonikkia, sanoi mieheni - siltä lenkkivaatteni haisi ja ihmeteltiin mistä moinen haju olisi peräisin?
Ammanokki on pasanhajuista ja yhdistimehän tietysti lähtee jätteenpolttolaitokseemme.
En voi enää lenkkeillä Tupurin poluilla
Anonyymi-ap
3
271
Vastaukset
- Anonyymi
Olet selvästi henkisesti hyvin sairas. Polttolaitos toimii normaalisti. Nämä savut ja hajut tulevat omasta päästäsi. Kun käyt lääkärissä ja saat asianmukaiset lääkkeet asia korjaantuu.
- Anonyymi
Mistä se haju tulee, kun tulee hesastapäin saloon - piipustako tulee paskantuoksu?
- Anonyymi
Olen ja aina jo 20 vuotta lenkkeillut siellä ja nykisin kyllä olen ja kotintullessani haistanut lenkkivatteissani oudon tuoksun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2633291Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201819Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241489- 811334
- 1371028
- 81984
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86746Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61667Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626