Konemanraplooja

Anonyymi-ap

Pystyykö konemanraplooja tekemään yhtäkään Youtube videota etteikö aloita kommentoijien sättimistä.

Miksi koneman hävitti esim.
alkuperäiset metsäperävaunu videot?
Olivatko kaikki metsäperävaunun tekemistä kommentoineet kateellisia spurguja ja mistään mitään tietämättömiä besservissereitä?

Pelkällä kiittelylläkö kokematon pystyy rakentamaan hyvän metsäperävaunun, ei pysty.

10

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KoneMan-metsäperävaunu sisälsi niin paljon huipputeknisiä innovaatioita että videot piti poistaa suuren yleisön saatavilta. Suuret metsäkonejätit ovat erittäin kiinnostuneiota näistä innovaatioista. Käydäänkö salaisia neuvotteluita Konemanin kanssa???

• Anonyymi

Niin tyhmää kiinalaista Kiinassa tai metsäkonejättiä maailmalla ei ole edes olemassa joka kopio konemanin rakentaman metsäperävaunun.
        Esimerkiksi konemanin sukeltava teli?
        Kokeilepa siellä aamupalapöydässä työntää sormella täyttä maitopurkkia.
        Miltä korkeudelta työnnettäessä purkki kaatuu, miltä kohdalta työnnettäessä purkki liikkuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tyhmää kiinalaista Kiinassa tai metsäkonejättiä maailmalla ei ole edes olemassa joka kopio konemanin rakentaman metsäperävaunun.
        Esimerkiksi konemanin sukeltava teli?
        Kokeilepa siellä aamupalapöydässä työntää sormella täyttä maitopurkkia.
        Miltä korkeudelta työnnettäessä purkki kaatuu, miltä kohdalta työnnettäessä purkki liikkuu?

Ei telissä ole maitopurkkia vaan pyörät.

• Anonyymi

Kiinalaisiako epäillään huipputeknologisten innovaatioiden vakoilusta?

• Anonyymi

Arvoisa suuri yleisö. Kyse onkin jotta minkälaista metsäperäkärryä ei pidä tehdä. Koneman oli koonnut metsäperäkärryn innovaatiokokoelmaan suuren määrän perustavaa laatua olevia virheitä.

• Anonyymi

Konemanraplooja todella herkkä kommentoinneista ei kestä yhtään varmaan huono itsetunto

• Anonyymi

Konemanraplooja valitteli videolla, ettei keksi mitään raplottavaa, ja Lady oji vieressä.

• Anonyymi

Konemanraplooja on pelkkä googlettava konemies joka ei ymmärrä googlettamaansa konehistoriaa.
      Konemanraplooja ei elänyt 50-60-lukua ja nähnyt mitä maaseudun kyläpajoissa ja pihamailla tehtiin kun maataloustraktoreita varusteltiin puutavaran metsäkuljetuksiin.
      Eikä nähnyt sitä miten hyvin tai huonosti niillä luomuksilla puut metsästä tienvarteen kulkivat.

Konemanraplooja, sinä aloit vittuilemaan meille jotka vartuttiin ja elettiin siinä konemiesten maailmassa, sinä elit nuoruutesi tv-viihdesarjojen maailmassa.

• Anonyymi

Tyhmä inttäjä aloituksessa. Persehomeessa makaa kotonaan kun ei muuhun kykene.

• Anonyymi

Ja sinä se vaan kiusaat muita kun et muuhun kykene

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe