Auringon säteily ja rad. akt. taustasäteily
Säteilyteho
13 W/m2
17 W/m2
UV-indeksi
0
0.0
Taustasäteily
0.148 μSv/h
0.141 / 0.156
Auringon säteily 13 w m2
3
136
Vastaukset 3
- Anonyymi
Elikkä 20,paneelii tuottaa noin 0,3kwh ja sijoitus on 15 000e
Varsin kantavaa
Menekö myyntiinkin palkon
Paneelit tuotaa buodessa noin 400 e. Kesällä jolloin paäibällä ei sähköö,tarvii
Sanni hamid sysmä - Anonyymi
Kokoomuslainen termospullo duunari ei ole miljonääri vaikka kuinka haluisit olla rikas ja äänestää kokoomusta , mutta jos et ole monimiljonääri olet työväestöön kuuluva duunari a ja. silloin valintasi on. SDP
ay-liikkeelle ! Kai tiedät, että jos ammattiliittoja ei olisi,
ei meillä olisi läheskään kaikkia niitä oikeuksia, joita tänään pidetään itsestään selvinä. Näitä ovat muun muassa:
Kahdeksan tunnin työpäivä
Viisipäiväinen työviikko
Kesäloma
Lomaraha
Talviloma
Sairausjan palkka
Ylityökorvaukset
Työterveyshuolto
Irtisanomissuoja
Työttömyysturva
Vuorotteluvapaa
Äitiys- ja vanhempainvapaa
Isyysvapaa
Lapsilisät
Äänestä SDP - Anonyymi
🪲🪲🪲🪲🪲🪲🧤🧤🧤🧤🧤🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲
Kokoomuslainen termospullo duunari ei ole miljonääri vaikka kuinka
haluisit olla rikas ja äänestää kokoomusta , mutta jos et ole monimiljonääri olet työväestöön kuuluva duunari a ja. silloin valintasi on. SDP
ay-liikkeelle ! Kai tiedät, että jos ammattiliittoja ei olisi,
ei meillä olisi läheskään kaikkia niitä oikeuksia, joita tänään pidetään itsestään selvinä. Näitä ovat muun muassa:
Kahdeksan tunnin työpäivä
Viisipäiväinen työviikko
Kesäloma
Lomaraha
Talviloma
Sairausjan palkka
Ylityökorvaukset
Työterveyshuolto
Irtisanomissuoja
Työttömyysturva
Vuorotteluvapaa
Äitiys- ja vanhempainvapaa
Isyysvapaa
Lapsilisät
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498