Auringon säteily ja rad. akt. taustasäteily
Säteilyteho
13 W/m2
17 W/m2
UV-indeksi
0
0.0
Taustasäteily
0.148 μSv/h
0.141 / 0.156
Auringon säteily 13 w m2
3
136
Vastaukset
- Anonyymi
Elikkä 20,paneelii tuottaa noin 0,3kwh ja sijoitus on 15 000e
Varsin kantavaa
Menekö myyntiinkin palkon
Paneelit tuotaa buodessa noin 400 e. Kesällä jolloin paäibällä ei sähköö,tarvii
Sanni hamid sysmä - Anonyymi
Kokoomuslainen termospullo duunari ei ole miljonääri vaikka kuinka haluisit olla rikas ja äänestää kokoomusta , mutta jos et ole monimiljonääri olet työväestöön kuuluva duunari a ja. silloin valintasi on. SDP
ay-liikkeelle ! Kai tiedät, että jos ammattiliittoja ei olisi,
ei meillä olisi läheskään kaikkia niitä oikeuksia, joita tänään pidetään itsestään selvinä. Näitä ovat muun muassa:
Kahdeksan tunnin työpäivä
Viisipäiväinen työviikko
Kesäloma
Lomaraha
Talviloma
Sairausjan palkka
Ylityökorvaukset
Työterveyshuolto
Irtisanomissuoja
Työttömyysturva
Vuorotteluvapaa
Äitiys- ja vanhempainvapaa
Isyysvapaa
Lapsilisät
Äänestä SDP - Anonyymi
🪲🪲🪲🪲🪲🪲🧤🧤🧤🧤🧤🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲
Kokoomuslainen termospullo duunari ei ole miljonääri vaikka kuinka
haluisit olla rikas ja äänestää kokoomusta , mutta jos et ole monimiljonääri olet työväestöön kuuluva duunari a ja. silloin valintasi on. SDP
ay-liikkeelle ! Kai tiedät, että jos ammattiliittoja ei olisi,
ei meillä olisi läheskään kaikkia niitä oikeuksia, joita tänään pidetään itsestään selvinä. Näitä ovat muun muassa:
Kahdeksan tunnin työpäivä
Viisipäiväinen työviikko
Kesäloma
Lomaraha
Talviloma
Sairausjan palkka
Ylityökorvaukset
Työterveyshuolto
Irtisanomissuoja
Työttömyysturva
Vuorotteluvapaa
Äitiys- ja vanhempainvapaa
Isyysvapaa
Lapsilisät
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437