Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
Miten paljon sä
69
2309
Vastaukset
- Anonyymi
Ei. Hän on ihana kokonaisuus. Haluaisin hänet, jos hän haluaisi minut.
- Anonyymi
No minä en nyt haluaisi sinut.
T se oli siinä
Niin
https://m.youtube.com/watch?v=4I-Za_THqF0&pp=ygUUTmljayBrbmF0dGVydG9uIHNvbmc= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä en nyt haluaisi sinut.
T se oli siinä
Niin
https://m.youtube.com/watch?v=4I-Za_THqF0&pp=ygUUTmljayBrbmF0dGVydG9uIHNvbmc=Minä en tiedä kuka sinä olet enkä minä ole mikään T.
Öitä.
- Anonyymi
Kyllä se on 🍑 hänellä H-naisella 😍
- Anonyymi
Isot jalat
- Anonyymi
Kyllä haluan
Ja itseäni vanhempi mies on
N- M - Anonyymi
Ystävyys on aina tärkeintä. Ihmisten väleistä jää useinmiten mieleen voimakkaasti tunteisiin vedonneet asiat ja tapahtumat. Jotkut ihmiset ovat herkkiä ja kokevat vahvemmin, pienetkin tapahtumat joista jää tunne että saatoin loukata toista tai ettei jokin juttu hoitunut molemminpuoleisen kunnioituksen toivomalla tavalla, näkyy yleensä hetken käytöksessä, mutta viisaat ihmiset osaavat antaa anteeksi itselleen ja toiselleen ja löytää ne kauniimmat ja tärkeimmät opit ja havainnot tilanteesta. Itselle ihmisistä jää mieleen itsekkyys, kohteliaisuus, iloisuus, toisten huomioiminen ja käytöstavat, herkkyys sekä kauneus monella tasolla. Hänesssä koskettavinta ja kauneinta oli herkkyys ja anteeksianto, ystävyys ja söpöys kohdatessa.
https://youtu.be/C0bZSCfUeJg - Anonyymi
Miehellä on hyvä pylly. Aivan mahtava ja se hymy.
- Anonyymi
En halua mitään häneltä.
- Anonyymi
Meillä oli jumalaista seksiä, mutta kaipaan kyllä muutenkin häntä.
- Anonyymi
Keillä?
- Anonyymi
Oliko montakin kertaa? Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Kokonaisuus. Haluan luvattoman paljon.
- Anonyymi
Miks luvattoman? Onko jompi kumpi varattu vai?
- Anonyymi
Joku osa? Häh?
- Anonyymi
Äly
- Anonyymi
Mieleni vaeltelee hänessä kyllä…
Kaipaan ja unelmoin… - Anonyymi
Luonne
- Anonyymi
Tottajai ajattelen ihmistä osissa, kuten vaikkapa pelkkää penistä tai vaginaa, olenhan psy ko paatti. 🙄
- Anonyymi
Jos se kerran näin pisteytetään
- Anonyymi
Äijien äijä oli, mutta yritän nyt vaan unohtaa
🚬👩🏻🦳Parasta terapiaa olisi tietty jos sinne mökille pääsis johon täällä joku kutsui. Onko kutsu vielä voimassa ❤️vai joko siellä muhinoitiin😂- Anonyymi
Millaisen tunnelman halusit emojien setämies välittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisen tunnelman halusit emojien setämies välittää?
Miks joku luulee että olen mies😂
Olen blondi joka tykkää pahoista pojista🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen blondi joka tykkää pahoista pojista🚬👩🏻🦳Tämä on siis mies uusin roolisi? On kyllä kekseliäs ja moniulotteinen hahmo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen blondi joka tykkää pahoista pojista🚬👩🏻🦳Kiusaaja sinä olet, et mitään muuta. 🖤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen blondi joka tykkää pahoista pojista🚬👩🏻🦳Älä pilaa elämääsi.
- Anonyymi
Kuten esimerkiksi torso ym?
- Anonyymi
Esimerkiksi R M ja T on boikotissa. Ne on jääneet mieleen muttei hyvällä.
- Anonyymi
Kasvot ja silmät. Intensiivinen syvä katse. Lantio. Aika paljon haluaisin kyllä. Synnillisen paljon. Kuin eläin.
- Anonyymi
Se varmaan näkyy käytöksestäs sitten jotenkin
- Anonyymi
Todella paljon...😏
Hiukset,silmät, peppu. Hän on upea. Olen koukussa häneen.❤️ - Anonyymi
Korvat
- Anonyymi
Koko olemus on niin herkku ja tapa, millä hän tekee asioita. On myös h*lvetin hyvä suustaan. Puhelimessa asiointi hänen kanssaan laittaa myös mielikuvat liikkeelle jos vaan olen toimistossa yksin.
- Anonyymi
Ajatteletko oikeasti sellaisia kun puhut hänen kanssaan vaikka ihan arkisista asioista 😮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatteletko oikeasti sellaisia kun puhut hänen kanssaan vaikka ihan arkisista asioista 😮
Perunan keitto ei ole välttämättä perunan keittoa kaikille
- Anonyymi
Tissit
- Anonyymi
Rakastelua hänen miehen kanssa kyllä
- Anonyymi
Silmät ja koko paketti 🤩😊 Paljon... 😘
- Anonyymi
Millaiset silmät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaiset silmät?
Semmoset vaan, maagiset, ihanat 💚🌈
- Anonyymi
Maailmani kauneimmat silmät ja ripset. Ihana niska ja hartiat. Viettelevä seisoma asento. Söpö maha. Upea tukka. Kätevät kädet. Suloinen hymy. Liian seksikäs tietyissä vaatteissa. Huhhuh.
- Anonyymi
Millaisissa vaatteissa 😱
- Anonyymi
Tuo söpö maha oli paras 🤗
- Anonyymi
Ihana tää jollekkin❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisissa vaatteissa 😱
Moottoripyörä
- Anonyymi
Nuin🤏
- Anonyymi
Kiinteä peppu kun yksi pitää mainita mutta paljon muutakin. Itseäni vanhempi tuttu nainen kyseessä. Kun vaan taas kohdattaisiin niinkuin monta kertaa yhden sillan luona, hän oli aina tulossa meille yhteisestä paikasta, minä menossa!
- Anonyymi
Sun jutut on muuten aina per siistä ookko huomannu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillan luona poseeraava ei ehkä jatkoon menis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verta upea hänellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä muuta sanottavaa koskaan ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä muuta sanottavaa koskaan ole.
Siinä kaikki tärkeimmät onkin. Kiinteä peppu, mukava luonne, kapeahko uuma, hyvänmallinen vartalo, vanha tuttu. Voiko naisesta muuta toivoa, ei ole keltään pois. Jokainen saa muuten olla sellainen kuin on, en ole sitä kieltänyt, vaikka pepusta puhuisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kaikki tärkeimmät onkin. Kiinteä peppu, mukava luonne, kapeahko uuma, hyvänmallinen vartalo, vanha tuttu. Voiko naisesta muuta toivoa, ei ole keltään pois. Jokainen saa muuten olla sellainen kuin on, en ole sitä kieltänyt, vaikka pepusta puhuisin.
Juttus voi olla per siistä mutta silti ihan per ceestä.
- Anonyymi
Mikään osa vaan koko ihminen
- Anonyymi
Niinpä. Käykö täällä vain simppeleitä ja vähän kouluttautuneita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Käykö täällä vain simppeleitä ja vähän kouluttautuneita?
Joo 👋👋👋
- Anonyymi
Käsivarret, hartiat, lämpö
- Anonyymi
Aika paljon, välillä ihan tosi paljon. Mutta jos tapaisimme, voisi mennä pupu pöksyyn. Hänellä on ihanan miehinen kroppa ja mahtava huumorintaju.
- Anonyymi
Valtavasti haluan, ja hän haluaa myös
- Anonyymi
Mistä tiedät hänen haluistaan? -sivusta
- Anonyymi
❤️ kenelle?
- Anonyymi
Pidän tuon tiedon itselläni. Ei koskaan tule tietämään, mitä hänestä tässä suhteessa ajattelin.
- Anonyymi
Korvien väli
Pidä huoli päästäsi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvien väli
Pidä huoli päästäsiSinä et ole tainnut pitää…
- Anonyymi
Pakko sanoo et hän on kyl tikkarissa ja mua ihan kuumottaa se
- Anonyymi
Mitäs tuo tarkoittaa 😮
- Anonyymi
Kyllä hän näyttää erikoisen hyvältä, joka kulmasta. Söpö, kaunis ja seksikäs, varsinainen luomu namupala, mieletön halauskumppani tai rakkauden kohde, johon tahtoisi kirjoittaa sormella ILOVE YOU.
https://youtu.be/y6B9yKrQXds - Anonyymi
Oikeastaan en enää lainkaan. Pahanhajuinen hengitys vei halut.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650