Hörihäisissä yksi nainen kastoi minua ja pyysi mukaansa. Kotonaan teimme rakkautta ja lähdin vaimoni luokse.
Hörihäisissä yksi nainen kastoi minua ja pyysi mukaansa. Kotonaan teimme rakkautta ja lähdin vaimoni
15
678
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jälleen kerran turha alotus
- Anonyymi
Ei minun kuitenkaan.
- Anonyymi
Toheloilla ei ole kommenttikykyä!
- Anonyymi
Mihin hän sinut kastoi?
- Anonyymi
pimppiin kastoi
- Anonyymi
Istui polvelleni ja kohta koko reisi oli märkänä. Mieti sitä jo ymmärrät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istui polvelleni ja kohta koko reisi oli märkänä. Mieti sitä jo ymmärrät.
eemmää ny ymmärrä
- Anonyymi
Hörhiläisistä on aina hyötyä ukkomiehille
- Anonyymi
On yllättävää, miten helposti parisuhteessakin olevan naisen saa vokoteltua sänkyhommiin, kun latelee tyhjiä kohteliaisuuksia, joiden naisenkin pitäisi tajuta olevan sellaisia.
- Anonyymi
Naisen kiiman herättäminen vaatii oikean katseen ja 3 - 4 tietyn asian sisältävää lausetta. Tule kanssani, niin opetan sen sinulle ½ tunnissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen kiiman herättäminen vaatii oikean katseen ja 3 - 4 tietyn asian sisältävää lausetta. Tule kanssani, niin opetan sen sinulle ½ tunnissa.
eli sexin salat mihin oma mies ei pysty,
- Anonyymi
Tämä sopii myös miehiin jotka on parisuhteessa. Eräski moottoripyöräilyä harrastava.
- Anonyymi
kankaanpään naisia ei tarvi edes vokotella ,ostaa kaljan niin ehtoo huvi taattu,
- Anonyymi
minäkin kerranvuosia sitten ja kooninkadulle....
- Anonyymi
Kesällä katselin Torikadulla näyteikkunaa. Viereen tuli n.45 nainen. Sanoi asian lyhyesti ja selvästi. Anna 50 imaisen poskeen. 200 koko yö luonani.
Kerroin juuri ilakoineeni käteni kanssa, joten kiitos ei. Nainen meni seuraavan luokse ja sai pokan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978