Hörihäisissä yksi nainen kastoi minua ja pyysi mukaansa. Kotonaan teimme rakkautta ja lähdin vaimoni luokse.
Hörihäisissä yksi nainen kastoi minua ja pyysi mukaansa. Kotonaan teimme rakkautta ja lähdin vaimoni
15
721
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jälleen kerran turha alotus
- Anonyymi
Ei minun kuitenkaan.
- Anonyymi
Toheloilla ei ole kommenttikykyä!
- Anonyymi
Mihin hän sinut kastoi?
- Anonyymi
pimppiin kastoi
- Anonyymi
Istui polvelleni ja kohta koko reisi oli märkänä. Mieti sitä jo ymmärrät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istui polvelleni ja kohta koko reisi oli märkänä. Mieti sitä jo ymmärrät.
eemmää ny ymmärrä
- Anonyymi
Hörhiläisistä on aina hyötyä ukkomiehille
- Anonyymi
On yllättävää, miten helposti parisuhteessakin olevan naisen saa vokoteltua sänkyhommiin, kun latelee tyhjiä kohteliaisuuksia, joiden naisenkin pitäisi tajuta olevan sellaisia.
- Anonyymi
Naisen kiiman herättäminen vaatii oikean katseen ja 3 - 4 tietyn asian sisältävää lausetta. Tule kanssani, niin opetan sen sinulle ½ tunnissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen kiiman herättäminen vaatii oikean katseen ja 3 - 4 tietyn asian sisältävää lausetta. Tule kanssani, niin opetan sen sinulle ½ tunnissa.
eli sexin salat mihin oma mies ei pysty,
- Anonyymi
Tämä sopii myös miehiin jotka on parisuhteessa. Eräski moottoripyöräilyä harrastava.
- Anonyymi
kankaanpään naisia ei tarvi edes vokotella ,ostaa kaljan niin ehtoo huvi taattu,
- Anonyymi
minäkin kerranvuosia sitten ja kooninkadulle....
- Anonyymi
Kesällä katselin Torikadulla näyteikkunaa. Viereen tuli n.45 nainen. Sanoi asian lyhyesti ja selvästi. Anna 50 imaisen poskeen. 200 koko yö luonani.
Kerroin juuri ilakoineeni käteni kanssa, joten kiitos ei. Nainen meni seuraavan luokse ja sai pokan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867