Mitä mieltä olette

Anonyymi-ap

Nykyisen internet-ajan keskustelukulttuurista, onko ihmisillä lähtenyt ns. lapasesta?

23

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan tuo lähtenyt lapasesta jo ajat sitten.

      • Anonyymi

        Erityisesti sulla gubbe.


    • Anonyymi

      On lähtenyt lapasesta, että kirjoitetaan tosi ilkeitä ja loukkaavia kommentteja ja vihataan kokonaisia ihmis"ryhmiä". En seuraa esim. vauvaa enää. Ihmiset ovat epäsosiaalisia.

      • Anonyymi

        Vauva hyvä esimerkki kyllä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vauva hyvä esimerkki kyllä

        Mikäs vika nyt Vauvassa on. Mä en tiedä, ilmestyykö Vauva enää painettuna. Mutta kyllä miehetkin Vauva asioista on kiinnostuneita. Ainoo mikä mua Vauva palstalla ärsyttää, niin kun keskustelijat ei oo kirjautuneita ja joudut arvaamaan kuka on kutakin mieltä. Ja lisäks oma kommentti hukkuu jatkuvaan viestien tulvaan. Keskustelu on käytännössä mahdotonta.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mikäs vika nyt Vauvassa on. Mä en tiedä, ilmestyykö Vauva enää painettuna. Mutta kyllä miehetkin Vauva asioista on kiinnostuneita. Ainoo mikä mua Vauva palstalla ärsyttää, niin kun keskustelijat ei oo kirjautuneita ja joudut arvaamaan kuka on kutakin mieltä. Ja lisäks oma kommentti hukkuu jatkuvaan viestien tulvaan. Keskustelu on käytännössä mahdotonta.

        Siis joka ketjussa on enimmäkseen vittuiluviestejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis joka ketjussa on enimmäkseen vittuiluviestejä.

        Mutta onko sitä lehteä enää painettuna. Meidän kylällä kun ei oo enää lehtikioskia. Tai voishan sitä ärrältä käydä kysyyn.


    • Anonyymi

      Enää ei mies naista tarvitse, kunhan vain netissä roikkuu ja silloin tällöin vetäisee lapaseen... Lapsia ei synny kuin maahanmuuttajille, jotka eivät vielä ole ymmärtäneet internetin ihanuutta. Paikallisessa terveyskeskuksessa ei ole vuosiin ollut kantasuomalaista lääkäriä saatikka sairaanhoitajaa. Tämä on tulevaisuus.

      • Anonyymi

        Naiset ihan itse ovat vieneet miehiltä miesten paikan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ihan itse ovat vieneet miehiltä miesten paikan.

        Miten se on viety- petoksellako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on viety- petoksellako?

        Miehen kuuluu saada olla mies. Naisilla on nykyään liikaa päätäntävaltaa asioissa, joita he eivät omaksu. Enkä nyt tarkoita sitä, että naisen kuuluisi olla nyrkin ja hellan välissä ja tuoda välillä kalja jääkaapista.


    • Anonyymi

      Aivan fantastista on.

      • Anonyymi

        ”Drink fanta free, stay kombucha!”

        Mis toi oli häh?
        Vittumitäpaskaa !


    • Anonyymi

      Ihan mahtavaa. Suurin osa ei lue kysymystä loppuu. Ja tulee vastamaan aiheen vierestä tai ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Sitähän sanotaan että ryhmässä on voimaa. sivusta


    • Uskoisin, että näppäimiltä lähtee melko helposti halventavia ja kanssaihmisiä solvaavia viestejä yksinkertaisesti sen vuoksi, että on liian helppoa tehdä niin. Kirjoituksia seuraavat ihmisjoukot eivät tunnu todellisilta, kun heidän läsnäoloaan ei verkossa konkreettisesti näe. Unohdetaan se tosiasia, että jokainen verkossa lausuttu sana jää elämään sinne käytännössä loputtomasti.

      • Kyllä mä ainakin mietin. Mutta jos taas miettii jotain Orpoo, kun ei saa päästänsä sitä tunnin junaa, niin miksei saa arvostella. Pääministerin tehtävä on ajaa kokonaisuutta, ei keskittyä johonkin raiteen pätkää. Tää nyt oli esimerkki ja koskee kaikkia poliitikkoja tietenkin.


    • Anonyymipalstoilla on pääasiassa erilaisten intressiryhmien häivevaikuttamisyrityksiä, sekä sekopäitä. Niillä ei jää keskustelulle juurikaan tilaa.

    • Anonyymi

      Ymmärrän naisia paremmin.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Nainen ei pohjimmiltaan tarvitse kuin kahta asiaa: huomiota ja seksiä. Työpaikallani on kymmenittäin avioliitossa eläviä naisia 30-60v, jotka eivät näitä miehiltään syystä tai toisesta saa. Minulta saavat. Koskaan ei ole tarvinnut maksullisissa naisissa käydä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Nainen ei pohjimmiltaan tarvitse kuin kahta asiaa: huomiota ja seksiä. Työpaikallani on kymmenittäin avioliitossa eläviä naisia 30-60v, jotka eivät näitä miehiltään syystä tai toisesta saa. Minulta saavat. Koskaan ei ole tarvinnut maksullisissa naisissa käydä...

        Siinä olikin kaksi asiaa just ne mitä minä en tarvii mutta what ever...


    • Anonyymi

      Puhutaan vaan ihan kaikesta tuolla irl. Tais muutama järkyttyä ja sai traumoja mutta ainakin puhuin niin kun muut kirjottaa ja puhuu. haha. Täällä ei kukaan pysty ymmärtämään millasen upean persoonan pelottoman, elämä kasvatti.

    • Anonyymi

      Ihminen on syntinen. Tänä päivänä me jotka Internettiä käytämme, altistumme vaan enemmän kaikelle inhottavalle. Tätä kaikkea on ollut paljon ennen meitäkin eri muodoissa. Mutta se on pysynyt oman piirinsä sisällä. Jos haluaa irtiottoa, niin tv ja some kiinni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3094
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2253
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      118
      1682
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1449
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      100
      1332
    6. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1279
    7. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      79
      1256
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      14
      1190
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      42
      1064
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      225
      945
    Aihe