Niin monimutkainen asunto, että on mahdoton saada asennettua niin, että joka reunaan tulisi nätisti 20-30 senttinen päätypala. Ei tule. Onko viiden sentin pätkät oikeasti ongelma, jossain seinän vieressä (laminaatin pituudesta siis n. viisi senttiä)?
Asunto on piirretty mallinnusohjelmaan mittoineen, ja yritetty pyöritellä siellä laminaatin suuntaa ja "nollapistettä". Vaikka aloituskohdan laittaisi mihin vaan, niin aina johonkin kohtaan tulee lyhyitä n. viiden sentin pätkiä laminaatin päätyyn. Jos laminaattia siirtää sen viisi senttiä, niin ongelma siirtyy toiseen kohtaan asuntoa.
Laminaatin "lyhyet pätkät"
Anonyymi-ap
2
518
Vastaukset
- Anonyymi
Omissa projekteissa ollut ihan sama juttu, eikä nuo lyhyet pätkät ole olleet mikään ongelma.
Monta vuotta olleet siellä, eikä ole saumat irvistelleet eikä mitään muutakaan ongelmaa. - Anonyymi
Itse en laittaisi laminaattia missään nimessä mutta kukin kukin kärsii tyylillään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt203389Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441666Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60977
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22958Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37870Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37829Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173821- 49733