Tunnustan heti alkuun että olen huono tuomaan tekoa sanoikski tähän ja moni tulee kertomaan että ei ole totta mutta täysin tosi tarina.
oli syyskuun 16 päivä vuonna 2023 pohjoissuomessa.
Vanhempiemme mökki sijaitsee täällä pohjoissuomessa Äitimme sairastunut vakavasti niin päätimme siskon kanssa yhdessä että me hoidamme nyt mökin talviunille siskoni on 27 vuotias ja itse olen 29, minä poikamies siskolla poikakaveri mutta sellainen on off suhde eivät asu yhdessä.
lauantai aamuna noin kymmenenaikoihin lähdimme ajamaan kohti mökkiä kaksistaan, matkaa sinne noin 80 km.
ajomatkaa noin tunti meni,
mökki ei iso oisiko jotain 40-45
neliöä ja sauna erillinen järven rannassa ja grillikota
Kun pääsimme perille kannoimme tavarat sisään mitä vähä oli mukana ja sähköt päälle jääkaappi kylmenneen . sen jälkeen itse menin ensimmäisenä laittaan veden pataan ja tulet alle .
menin takaisin mökkiin ja suunniteltiin siinä että mistä aloitetaan tekeminen.
päätimme yhteistuumin että ensin pihasta lehdet pois nurmikolta , niinpä varastosta hain lehtipuhlatimen ja sillä aloin puhalteleen kasaan ja sisko keräsi kottikärryyn niitä pihanurmi ei onneksi ole iso siellä.
sitten kun saimme lehdet nurmikolta vähemmäksi pois niin janohan se tuli niinpä kipasin hakemassa molemmille purkit ale goggia ja istahdimme terassille niitä nauttimaan ja jutustelleen samalla äidin tilanteesta ja muustakin.
Juotuamme ekapurkit tyhjiksi muistin yhtäkkii että on mahtanut tulen sammua vesipadan alta niinpä suuntasin kohti saunaa ja onnekseni oli vielä pieni hiillos jäljellä niin sain vielä syttymään tulet-
aloin sitten kantamaan pihakalusteita varastoon suojaan talveksi annelle sanoin että menisitkö keittämään kahvit ja tekemään senkanssa leivät koska sovittiin että grillaamme sitten illammalla vasta pihvejä.sain lähes kaikki kannattua varastoon niin anne jo sitten huusikin että kahvi olisi nyt valmista,
niinpä sitten menin sisälle kahville ja anne oli oikeen hyvät leivät tehnyt kaveriksi siihen, saimme juotua ja syötyä siinä nousin ylös siitä ja kurkkasin kaappeihin samalla ja huomasin isän vajavan pullon captain morgania niinpä otin sen ja sanoin annelle että otetaampa pienet snapsit näin kesäkauden päätteeksi, istuin takaisin pöydänääreen ja kaadoin kuppiin juomat kilistelimme siinä ja kaadoin kohti kurkkua joimme siinä sitten toisetkin snapsit kun oli niin hyvää :)
Anne siinä istuessamme katsoi ulos ja sanoi että mitä noiden halkojenkanssa pitää tehdä joita oli varaston seinänvieressä pinossa, no minä etttä varmaanki pitäisi nekin laittaa sisälle jos jaksas ,anne siinä tuumasi että kyllä me jaksamme yhdessä niinpä nousimme ja nappasin pullon mukaan myös ;) siinä sit kantelimme halkoja sisään välillä otimme paukut että jaksaa kantaa ;)
aika kului samoin pullo myös kummallakin alkoi morgani jo lämmittää mieltä, viimein saatiin halot sit sisään.
Pihalla saatiin hommat suunnilleen kaikki tehtyä niin menimme sisälle, kävelin jääkaapille ja nappasin parit oluet toisen annelle, menin sohvalle makoileen ja juomaan sitä samalla juteltiin siinä, anne tuli kans siihen istuun sitten seurakseni.
Aikaa kului sitten anne kysyi että mihin aikaan meinasit saunan lämmittää.. kello oli jo kuudenpintaa illalla sanoin että mihin aikaan vaan vaikka heti jos haluat.
Nousin menin saunalle laitoin tulet uuniin vesi olikin jo kuumaa, tulin takaisin sitten jonkin ajan päästä. Anne oli jo saunatakin laittanut päällensä, huomasin että alkaa morgani ja oluet tehota jo ;) menin makuuhuoneeseen itsekin riisuutuun ja laittamaan saunatakin päälle valmiiksi kans, menin sitten ajanpäästä katsomaan missä vaiheessa sauna alkaa olla lämmin, saunassa oli jo 70 astetta siis pääsee saunaan, tulin takaisin mökkiin ja sanoin että sauna olisi löylyvalmis, anne sanoo samalla että hän ei yksin sauno pelkään pimeää .minä vaan että ei se mitään ei mua haittaa yhdessäkään saunoa. Lähdin saunalle laittamaan saaviin valmiiksi veden koska siellä ei ole suihkua, huuhtelin itseä nousin lauteelle siinä sitten olin niin anne saapui myös siihen pesemään ja nousi sitten viereen lauteelle ujostelematta mitään peittelemättä. varmaankin osasyynä rohkeuteen alkoholin vaikutus ;) saunoimme juttelimme joimme olutta sitten lähdimme välillä käymään ulkona viiilentymässä. anne siellä ulkona sanoi että meinaa mennä humalaan tuon morganin takia,mä että joo menee vähän kieltämättä mut ei pahasti minulla vielä mutta sinusta huomaa että on mennyt joo ;) menimme takaisin lauteelle oluiden kera anne käski mun siirtyä toiseen laitaan se halusi makaamaan jota kuulemma yleensä aina tekee saunassa niinpä tein työtä käskettyä anne laittoi makaamaan pää minun jalkojen viereen koska aika pieni sauna on niin ei sovi ihan suorana olemaan, siinä heittelin vähän vettä kiukaalle ja olutta join silmäni kummasti kiinnittyi siskon rintoihin ja vähän sinne alemmaskin vaikka sisko olikin kyseessä.
Täytyy jatkaa toiseen keskusteluun merkit loppuu ,,saa kommentoida ;)
Mökki talviunille
Anonyymi-ap
1
1614
Vastaukset
- Anonyymi
saikos sisko kyytii yönpäälle tai jo saunassa ;) ihanaa lukee tälläsii juttuja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265025L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694462TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153533Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242331Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3391911Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241796Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468