jostakin vihaamastaan ihmisryhmästä eli "ihmispaskasta", persun omin sanoin.
Onko Kokoomus ylpeä hallituskumppanistaan ?
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010790504.html
Hallituspuolueen edustaja, persu on laukaissut "hiotun ja hienostuneen" mielipiteensä
24
381
Vastaukset
- Anonyymi
Vasut vaativat lisää terroristeja suomeen, istuvat hesan kaduillakin niiden puolesta.
https://yle.fi/a/3-12468169Etkö sinä pankkorääpäle voi koskaan pysyä asiassa?
>No et tietenkään, sinä olet tyhmä kuten persut ovat olleet, ovat nyt ja tulevat aina oleman,
- Anonyymi
Kaikki terroristihamasisis ovat vasujen kamuja.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/089aa419-2de8-41a6-b2b7-db00966819e6- Anonyymi
Voi kuinka älykästä. Ihan itsekö keksit vai auttoiko isi kiljua ryystäessään ?
- Anonyymi
Voi, voi….meitä ihmisiä on moneen junaan …ja osa näyttää jäävän asemallekkin. Ehkäpä jopa hyppää junan alle .
- Anonyymi
Persut on tolloja laidasta laitaan.
- Anonyymi
Jokainen osaa puhua rumia, kiroilla, raivota, syytellä muita, lietsoa vihaa ja nimitellä muita ihmisiä. Siihen ei tarvitse paljoakaan järkeä. Senovat todistaneet presidenttiehdokas Trump ja arvon historioitsija Teemu Keskisarja. Kun näitä kahta herraa kuuntelee, sekä katselee, niin ei tarvitse olla suurikaan ihmis luonteen, mielenterveyden ja sivistyneisyyden tuntija, kun aivan varmaksi voi sanoa ettei näillä kahdella herralla ole näiden kolmen asian suhteen kaikki kunnossa, ei todellakaan.
Joten paras antaa näiden herrojen juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos. Hyvin todennäköistä on, että nämä molemmat herrat tulevat vielä sekoamaan totaalisesti, joko ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti heidän ihailijansa ja kannattajansa huolehtivat heistä silloin.- Anonyymi
Ihalijat ja kannattajat on samaa maata.
- Anonyymi
Toivottavasti ennemmin.
- Anonyymi
Täällä kun tietty porukka osaa niin hyvin tämän copy/pasten niin nyt sitä voisi käyttää sillä artikkeli on maksumuurin takana joten tällainen toimittajan tekemä otsikkotason ilmaisu ei nyt vielä kerro koko totuutta eli,
Laittakaas koko juttu tuleen niin voidaan kommentoida! - Anonyymi
Ei ole vaikea arvata, että turvapaikanhakijat ja maahanmuuttajat
ovat se "ihmispaska" ja tietysti SUOMEN KÖYHÄT.
Halla-ahokin on todennut, että HÄN on LAADUKAS ihminen,
mutta pakolainen ja köyhä ei ole.- Anonyymi
Mikä oikeastaan on Hallan oma ”instrumentaalinen arvo”?
Eikö hän nuijan kopauttelijana ole täysin korvattavissa?
- Anonyymi
Keskisarjassa on ministeriainesta, Teemulle ja Peltokankaalle tulee tiukka kisa hallituspaikasta jonkun nykyisen perussuomalaisen ministerin ( Mäkelä? ) hakeutuessa sairauslomalle.
- Anonyymi
Keskisarja saa poliittisen voimaantumisensa pimeyden ytimestä?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/muslimien-joukkotuhoamisesta-kirjoittanut-kirjailija-teemu-keskisarjan-vieraana-eduskunnassa/8907794#gs.gqnowa - Anonyymi
Hirveää porukkaa. PS puolue pitäisi lakkauttaa, mutta Orpolle se kelpasi
hallitukseen. Se kertoo paljon Orpon, kokoomuksen ja muitten
hallituspuolueitten tasosta. - Anonyymi
Mitä muuta voi odottaa ihmisiltä, jotka ovat täysin sisäistäneet ”jospa hakisin yläkerrasta pistoolin” ideologian. Erilaiset ihmiset ovat saastaa, jotka sopii ampua. Tuossa kiteytyy persuuden ydin.
- Anonyymi
"Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin ne juoksee persujen perässä vasara kädessä."
...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla Iuotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit").
- Anonyymi
Hyvä esimerkki aloitus, paskaa heittelevästa sosialisti-simpanssista 🐵
- Anonyymi
Vai sosialisti simpanssi sinä sinimusta ap tällä kertaa olet,,,🥱
- Anonyymi
Kommentissasi löyhkää vahva fasismin klangi.
- Anonyymi
Keskisarja ehkä käytti vääriä sanoja, mutta hän oli oikeassa kuitenkin äänikirjojen suhteen. Äänikirjoista ei makseta lähes yhtään kirjailijalle, joten järkevät kirjailijat eivät äänikirjojen tekemiseen anna lupaa. Jos haluaa lukea kirjan niin ostakoon fyysisen kirjan kunnes äänikirjoista maksetaan kunnon korvaus.
- Anonyymi
Paska on jotain sellaista, johon persu kykenee samaistumaan.
- Anonyymi
PS = paskasakki
- Anonyymi
Miten kukaan voi kehdata häpäistä itsensä julkisesti kuten Kexisarja.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673