Hallituspuolueen edustaja, persu on laukaissut "hiotun ja hienostuneen" mielipiteensä

Anonyymi-ap

24

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Etkö sinä pankkorääpäle voi koskaan pysyä asiassa?
        >No et tietenkään, sinä olet tyhmä kuten persut ovat olleet, ovat nyt ja tulevat aina oleman,


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voi kuinka älykästä. Ihan itsekö keksit vai auttoiko isi kiljua ryystäessään ?


      • Anonyymi

        Voi, voi….meitä ihmisiä on moneen junaan …ja osa näyttää jäävän asemallekkin. Ehkäpä jopa hyppää junan alle .


    • Anonyymi

      Persut on tolloja laidasta laitaan.

    • Anonyymi

      Jokainen osaa puhua rumia, kiroilla, raivota, syytellä muita, lietsoa vihaa ja nimitellä muita ihmisiä. Siihen ei tarvitse paljoakaan järkeä. Senovat todistaneet presidenttiehdokas Trump ja arvon historioitsija Teemu Keskisarja. Kun näitä kahta herraa kuuntelee, sekä katselee, niin ei tarvitse olla suurikaan ihmis luonteen, mielenterveyden ja sivistyneisyyden tuntija, kun aivan varmaksi voi sanoa ettei näillä kahdella herralla ole näiden kolmen asian suhteen kaikki kunnossa, ei todellakaan.
      Joten paras antaa näiden herrojen juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos. Hyvin todennäköistä on, että nämä molemmat herrat tulevat vielä sekoamaan totaalisesti, joko ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti heidän ihailijansa ja kannattajansa huolehtivat heistä silloin.

      • Anonyymi

        Ihalijat ja kannattajat on samaa maata.


    • Anonyymi

      Toivottavasti ennemmin.

    • Anonyymi

      Täällä kun tietty porukka osaa niin hyvin tämän copy/pasten niin nyt sitä voisi käyttää sillä artikkeli on maksumuurin takana joten tällainen toimittajan tekemä otsikkotason ilmaisu ei nyt vielä kerro koko totuutta eli,

      Laittakaas koko juttu tuleen niin voidaan kommentoida!

    • Anonyymi

      Ei ole vaikea arvata, että turvapaikanhakijat ja maahanmuuttajat
      ovat se "ihmispaska" ja tietysti SUOMEN KÖYHÄT.

      Halla-ahokin on todennut, että HÄN on LAADUKAS ihminen,
      mutta pakolainen ja köyhä ei ole.

      • Anonyymi

        Mikä oikeastaan on Hallan oma ”instrumentaalinen arvo”?

        Eikö hän nuijan kopauttelijana ole täysin korvattavissa?


    • Anonyymi

      Keskisarjassa on ministeriainesta, Teemulle ja Peltokankaalle tulee tiukka kisa hallituspaikasta jonkun nykyisen perussuomalaisen ministerin ( Mäkelä? ) hakeutuessa sairauslomalle.

    • Anonyymi

      Hirveää porukkaa. PS puolue pitäisi lakkauttaa, mutta Orpolle se kelpasi
      hallitukseen. Se kertoo paljon Orpon, kokoomuksen ja muitten
      hallituspuolueitten tasosta.

    • Anonyymi

      Mitä muuta voi odottaa ihmisiltä, jotka ovat täysin sisäistäneet ”jospa hakisin yläkerrasta pistoolin” ideologian. Erilaiset ihmiset ovat saastaa, jotka sopii ampua. Tuossa kiteytyy persuuden ydin.

      • Anonyymi

        "Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin ne juoksee persujen perässä vasara kädessä."

        ...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla Iuotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit").


    • Anonyymi

      Hyvä esimerkki aloitus, paskaa heittelevästa sosialisti-simpanssista 🐵

      • Anonyymi

        Vai sosialisti simpanssi sinä sinimusta ap tällä kertaa olet,,,🥱


      • Anonyymi

        Kommentissasi löyhkää vahva fasismin klangi.


    • Anonyymi

      Keskisarja ehkä käytti vääriä sanoja, mutta hän oli oikeassa kuitenkin äänikirjojen suhteen. Äänikirjoista ei makseta lähes yhtään kirjailijalle, joten järkevät kirjailijat eivät äänikirjojen tekemiseen anna lupaa. Jos haluaa lukea kirjan niin ostakoon fyysisen kirjan kunnes äänikirjoista maksetaan kunnon korvaus.

    • Anonyymi

      Paska on jotain sellaista, johon persu kykenee samaistumaan.

      • Anonyymi

        PS = paskasakki


    • Anonyymi

      Miten kukaan voi kehdata häpäistä itsensä julkisesti kuten Kexisarja.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe