https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/sahko-voi-loppua-maailmasta-aivan-pian-kulutus-rajahtaa-kasiin-ilman-mitaan-rajaa-varoittaa-5000-m-liikevaihdon-yhtio/8c4089c2-3c0b-4238-9c6c-0bacf0df0471
Pitkään olikin hiljaista mutta nyt se taas alkoi.0p
Taas alkoi tämä höpötys
7
114
Vastaukset
- Anonyymi
Ostetaanpa pikku mökkösiä ja valoksi siihen aikaan kun isä öljylampun osti.
- Anonyymi
Kyllä minä kauhulla katson nykyajan nuoria pareja jotka ostaa 250-300 neliöistä taloja ja pitää käyttää sisustusarkkitehtiä että saa sointuvat värit keittiöön ja muihin huoneisiin.
Kyllä perheelle pitäisi riittää 80-100 neliön talo, meilläkin kotona asui aikanaan kuusi henkilöä ja neliöitä tais olla Max 60 neliötä mökissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä kauhulla katson nykyajan nuoria pareja jotka ostaa 250-300 neliöistä taloja ja pitää käyttää sisustusarkkitehtiä että saa sointuvat värit keittiöön ja muihin huoneisiin.
Kyllä perheelle pitäisi riittää 80-100 neliön talo, meilläkin kotona asui aikanaan kuusi henkilöä ja neliöitä tais olla Max 60 neliötä mökissä.Joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa,eikä kuuta taivaalta tavotella,voi elää tyytyväistä elämää vaatimattomamminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa,eikä kuuta taivaalta tavotella,voi elää tyytyväistä elämää vaatimattomamminkin.
Ei käy enää nuorille vaatimattomasti eläminen.
Eka autokin täytyy olla heti joku premium luokan auto, Mersu, Bemari, Audi...
En ole kateellinen mutta itse tyydyin hyvin halpoihin autoihin, Fiat Uno, Lada..ja se kyllä kannatti. Maksoin asuntovelkaa pois ja olin velaton jo nelikymppisenä ja mulla oli maksettu omakotitalo Etelä-Suomessa.
- Anonyymi
Tarvitseeko ihminen kaiken maailman sähköllä toimivia härveleitä,ilmankin tulee toimeen,ei niitä ollut esim.-60 luvulla.
- Anonyymi
Kyllä kuule pitää olla kännykällä ohjattavat sisävalot, kännykällä ohjattava kiuas, kännykällä ohjattava kahvinkeitin,.. kaihtimet ikkunoissa..jopa oven lukko kännykällä avattava. Lisäksi kaiken maailman härpäkettä.
- Anonyymi
Pirtsakat pakkaset ovat edessä päin eli lunta tupaan ja jäitä porstuaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138