Kuljen vain tyynesti ohi mikäli naisella ei ole korkokenkiä jalassa enkä huomioi mitenkään
T: mies53
Porissa kun kävelen kaupungilla niin en huomioi naisia mikäli ei ole korkokenkiä jalassa
17
328
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en huomio miehiä, joilla on alle 20cm juhlakunnossa oleva meisseli.
En anna pesää. PISTE - Anonyymi
Puhutaan nykyään henkilöistä,kun ei tiedä kuka on kuka?Puheet sitten seuraukset puhuminen hopeaa vaikeneminen kultaa.
- Anonyymi
Näin on, myös miehellä saattaa olla hame ja korkkarit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, myös miehellä saattaa olla hame ja korkkarit.
alottaja oli unohtanut korkkarit kotiin eikä saanut naista Jolenesta
- Anonyymi
Itse huomioin vain naiset joilla on vähintään 2000Eur asukokonaisuus, oma äänitysstudio,valtamerikelpoinen huvijahti,about 1 000 000 eur tilillä ainakin, silikonitissit E cuppi tai isommat sekä plastiikkakirurgilla valmistetut ankkamaiset kumihuulet.
- Anonyymi
Terveysside
- Anonyymi
Vastaavasti naisetkaan eivät huomioi ikämiestä, vaikka kävelisitkin korkokengissä.....
- Anonyymi
Mitäs mieltä ne korkkari-naiset on kun huomioit heitä? Todennäköisesti eivät huomaa tuollaista luuseria mitenkään.
- Anonyymi
+100 akan rotjakkeet voi käyttää korkkareita!ei kestä yksinkertaisesti.
,jotkut sukeltajan lyijypainolla olevat kengät jees! - Anonyymi
Minä en huomioi porilaisia ollenkaan. Liian junttia sakkia.
- Anonyymi
Minä en huomio naisia korkokengissä vaan jaloissa pitää olla laadukkaat lenkkarit siitä jo voi päätellä että nainen on urheilullinen ja kropastaan huolen pitävä ja voi hyvin ounastella että tavara on tiukkaa ja verekästä eikä kavakkaa veretöntä ja löysää,hanslangarne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en huomio naisia korkokengissä vaan jaloissa pitää olla laadukkaat lenkkarit siitä jo voi päätellä että nainen on urheilullinen ja kropastaan huolen pitävä ja voi hyvin ounastella että tavara on tiukkaa ja verekästä eikä kavakkaa veretöntä ja löysää,hanslangarne
Kyllä ne nätit on jo ties kuinka monen toimesta pumpattu loppuun ja löysäksi ja kukaties on tehty useita lapsiakin eri isille.Kannattaa etsiä itselleen ruma nainen mieluummin niin vaikka ulkoa vetelä, sisältä varmaan tiukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne nätit on jo ties kuinka monen toimesta pumpattu loppuun ja löysäksi ja kukaties on tehty useita lapsiakin eri isille.Kannattaa etsiä itselleen ruma nainen mieluummin niin vaikka ulkoa vetelä, sisältä varmaan tiukka.
Ei se tavara veltostu runsaasta pumppaamisesta katso omaa vehjettäsi kun olet oikein ahkerasti antanut nyrkkikyllikkiä tai naapurin kaisaa vehje on kuin orivarsalla paksu ja tymäkkä vaikka pallit olisivatkin tyhjät,mutta naisilla jotka ei ymmärrä alapään jumpasta mitään ja ovat lisäksi synnyttäneet luonnollisella tavalla näkyy tulos varmasti,on velttoa ja kalvakkaa veretöntä suorastaan kalman kalpeaa kiitos ei tee mieli.Sen vuoksi on parempi kuin hakee jumppaavaa naista vaikka ikääkin olisi hiemän enemmän on tavara hyvinkin laadukasta.Pulituurren.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on pieni ja ohut meisseli...hahhhaaaaaaaaaa.
Kaikki pesät ovat hohloja.
- Anonyymi
Näin sanoo pälvikalju setämies jolla kaljapakki ja menbuubsit. Lökäpöksyihin ja naamaan en edes lähde..
- Anonyymi
Hyvä juttu, onneksi kuljen lenkkareissa, koska olen sporttinen ihminen.
En varmaan huomaakaan sinua persjalkaista lyhyttä , kaljua ja paskamahaista papparaista.
Terv, nainen 179 cm. - Anonyymi
Huamaasiks sää mu, mullo 45 numeroise sanndaalit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005017471- 2282608
- 262571
- 1591889
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158- 751153
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145