Koti-Karjalassa on hieno K-marketin mainos mutta silmään pistää outo mainoslause: ”Tuoretta kalaa palvelusta”.
Mistä ihmeen palvelusta on kyse? Eikö kalaa saa enää ihan vaan rahalla ostamalla?
Vai pitääkö ensin esim. kolata marketin pihalta lumia että saa ostaa nimenomaan tuoretta eikä vanhaa kalaa, palvelua vastaan?
Tuoretta kalaa palvelusta
Anonyymi-ap
3
423
Vastaukset
- Anonyymi
Että palvelevat kalatiskillä tai jotain, näin minä tämän tulkitsen. Ainiin, etpä sie uskalla jutella ventovieraan kanssa! :DD
- Anonyymi
Puhutko muuten K-Marketista vai K-Supermarketista. Lähin K-Market on Tohmajärvellä.
- Anonyymi
Kiteen K-marketista oli puhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745