Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Anonyymi-ap

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on varattu? Kauanko siihen menee aikaa ettet enää muistele häntä?

144

1913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunteet kuolee heti, kun näet ihastuksesi puolisonsa kanssa.

• Anonyymi

Pitäisi varmaan nähdä -sivusta

• Anonyymi

Entä jos ei ole puolisoa😉

• Anonyymi

Kiusaajaukko, menkööt kaltaistensa joukkoon ja mekkl ylle0!

• Anonyymi

Tunteet kuolee myös heti jos näkee oman puolisonsa toisen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli hyvä!! Laittais varmasti itse kunkin miettimään mikä on tärkeää :D Jos nyt oma parisuhde ei ihan täysin finaalissa ole!

• Anonyymi

Ajattele niin, että hän pelaa vain sinulla, flirttailee, samalla tutkailee sinua, mut jos löytää sinusta heikkouksia tai huonoja puolia voi olla kaikkea muuta kuin oletat nyt hänestä, kun olet tavallaan hänen pauloissaan? Oletko vain pelinappula hänen luomassa pelissään? En luottaisi häneen.

Pelurit ovat petollisia, koska kokevat kaikki miehet samanlaisiksi ja siten näkee jo valmiiksi sinussakin samat huonot puolet kuin omassa miehessään? Voit olla vain välikappale hänelle johonkin hänen pitkän ajan suunnitelmaan? Monet naiset ovat laskelmoivia tällaisissa tilanteissa?

• Anonyymi

No ei se noin yksinkertaista ole. Se vain estää toimimasta mutta ei tapa tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattele niin, että hän pelaa vain sinulla, flirttailee, samalla tutkailee sinua, mut jos löytää sinusta heikkouksia tai huonoja puolia voi olla kaikkea muuta kuin oletat nyt hänestä, kun olet tavallaan hänen pauloissaan? Oletko vain pelinappula hänen luomassa pelissään? En luottaisi häneen.

Pelurit ovat petollisia, koska kokevat kaikki miehet samanlaisiksi ja siten näkee jo valmiiksi sinussakin samat huonot puolet kuin omassa miehessään? Voit olla vain välikappale hänelle johonkin hänen pitkän ajan suunnitelmaan? Monet naiset ovat laskelmoivia tällaisissa tilanteissa?

Noh, minä olen nainen, jonka kommenttiin vastasit. Mutta kyllähän tuo myös noin päin toimii kuten kirjoitit. Peluriluonne ei katso sukupuolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se noin yksinkertaista ole. Se vain estää toimimasta mutta ei tapa tunteita.

Sinun kohdallasi näin.

Minun kohdallani kiinnostus loppui kuin seinään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta toisen todella negatiiviset puolet vaikuttaa ainakin omiin tuntemuksiin toisesta. Rakkaus voi olla sokeaa, mut ikävät kokemukset toisesta senkin sokeuden nopeasti poistaa? Ainakin itsellä toimii näin, toki olemme jokainen omanlaisia. Ihmettelen heitä, jotka haluaa uskoa toisen hyvyyteen vielä näiden jälkeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli hyvä!! Laittais varmasti itse kunkin miettimään mikä on tärkeää :D Jos nyt oma parisuhde ei ihan täysin finaalissa ole!

Finaalista on pitkä matka ykkösenä maaliin! ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauheeta edes ajatella. , että puolisolla ollut tai on toinen. Kun olet luottanut ja ovat tuoneet rakkauttaan toisiinsa päivittäin suukkojen kera. Ei pysty edes kuvittelemaan mshdolliseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luotan Rakkaaseeni, enkä usko hänen koskaan pettävän luottamustani, enkä minä hänen luottamustaan. Haluan Rakastaa vain ja yhtä jonka kanssa mennyt avioliiton satamaan kauan sitten. Yhteinen tie valittu ja kumpikin haluaa pitää suhteesta huolta. Mieheni sanoi jokin aika sitten ettei koskaan halua tehdä mitään pahaa ja tähän uskon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Pelurit ovat petollisia, koska kokevat kaikki miehet samanlaisiksi ja siten näkee jo valmiiksi sinussakin samat huonot puolet kuin omassa miehessään?” Sellainen vuodatus sitten, monologeja vetävä AP ja gubbe eh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, minä olen nainen, jonka kommenttiin vastasit. Mutta kyllähän tuo myös noin päin toimii kuten kirjoitit. Peluriluonne ei katso sukupuolta.

No ei katso ei monologibubbe yms, kuten myöskään kiinnostus omaa etua kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Finaalista on pitkä matka ykkösenä maaliin! ☺️

Mutta lyhempi kö muilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍 joo en ajatellut muuta kuin tuoda oman mutun. Totta toi mainitsemasi peluriluonne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Pelurit ovat petollisia, koska kokevat kaikki miehet samanlaisiksi ja siten näkee jo valmiiksi sinussakin samat huonot puolet kuin omassa miehessään?” Sellainen vuodatus sitten, monologeja vetävä AP ja gubbe eh

Sinulle en totea muuta kuin, hoida traumasi kuntoon, tällaisella toiminnalla rikot vain itseäsi enemmän, koska pahuus itsessä ei ruoki sinulle henkisellä tasolla mitään hyvää? Ai niin joo, sinulla on jo ystäväsi ja täältä et ole kavereita hakemassakaan niinku harva muukaan LoL 🙄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä mitää pelaa, mä vaan panen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luotan Rakkaaseeni, enkä usko hänen koskaan pettävän luottamustani, enkä minä hänen luottamustaan. Haluan Rakastaa vain ja yhtä jonka kanssa mennyt avioliiton satamaan kauan sitten. Yhteinen tie valittu ja kumpikin haluaa pitää suhteesta huolta. Mieheni sanoi jokin aika sitten ettei koskaan halua tehdä mitään pahaa ja tähän uskon.

tuo kuulosti tosi upealta

• Anonyymi

En tiedä. Eikä oikeastaan kiinnosta. Ei rakastumisen tunne katoa, vaikka toinen olisi varattu. Olisin ihan yhtä paljon rakastunut kuin nytkin jos tietäisin sen.

• Anonyymi

Miten tunteet ovat syntyneet varattuun??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai he on jonkun yhteisen kerhon kautta tutustuneet toisiinsa? Ehkä jotain kollegoita entisiä tjtn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla syntyi sillein aika perinteisesti. Näen häntä töissä, tutustuttiin, ihastuin. Hän on vaan niin mukava, iloinen, upea mies, jonka seurassa viihdyn erittäin hyvin. Ja komeakin. Väistelin ensin näitä tunteita vastaan ja en suostunut myöntämään itselleni, että olen ihastunut häneen. Mutta kun hän alkoi pyörimään jo unissanikin, niin pakkohan se oli itselle myöntää että olen pahasti ihastunut varattuun työkaveriin. Minkäs teet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla syntyi sillein aika perinteisesti. Näen häntä töissä, tutustuttiin, ihastuin. Hän on vaan niin mukava, iloinen, upea mies, jonka seurassa viihdyn erittäin hyvin. Ja komeakin. Väistelin ensin näitä tunteita vastaan ja en suostunut myöntämään itselleni, että olen ihastunut häneen. Mutta kun hän alkoi pyörimään jo unissanikin, niin pakkohan se oli itselle myöntää että olen pahasti ihastunut varattuun työkaveriin. Minkäs teet.

Tämä sivusta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukisit hieman tarkemmin. Jos tietäisin sen, ei muuttaisi mitenkään tunteitani. Öitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukisit hieman tarkemmin. Jos tietäisin sen, ei muuttaisi mitenkään tunteitani. Öitä.

No tuskin tunteesi ilmastakaan? Rakkautta ei aloituksesta voi havaita voisiko kyseessä olla haaveilua vain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silmien kautta, mies aloitti. Lähdin mukaan kun hän oli niin söpö😘🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ihan hempukka koko tyyppi. Koita nyt vähä edes perheesi ja työpaikkasi takia. Miehethän vie sua ihan kuusnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuskin tunteesi ilmastakaan? Rakkautta ei aloituksesta voi havaita voisiko kyseessä olla haaveilua vain?

Vastasin vain omasta puolestani. Ja enköhän mä iso poika tiedä omat tunteeni. Öitä./22:08

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni varattu teki aloitteen ja pyysi drinkille. Näin hänen Fb:stä, että oma puoliso on todellinen harmaavarpunen. Ei ihme, että menevä sinkkunainen kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni varattu teki aloitteen ja pyysi drinkille. Näin hänen Fb:stä, että oma puoliso on todellinen harmaavarpunen. Ei ihme, että menevä sinkkunainen kiinnostaa.

Miksi jotkut naiset on niin innoissaan menossa jalkavaimoiksi? Mikä siinä on että joillekin naisille tavoite on olla useamman naisen kanssa yhtä aikaa suhteessa samaan mieheen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi jotkut naiset on niin innoissaan menossa jalkavaimoiksi? Mikä siinä on että joillekin naisille tavoite on olla useamman naisen kanssa yhtä aikaa suhteessa samaan mieheen?

En ole menossa jalkavaimoksi tai tyttöystäväksi, kunhan "pidetään kivaa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ihan hempukka koko tyyppi. Koita nyt vähä edes perheesi ja työpaikkasi takia. Miehethän vie sua ihan kuusnolla.

Hassua kun jonkun mielestä on hempukka ja miesten vietävissä jos on ihastunut varattuun.. Väärä tulkinta sulla. Tiedän itse parhaiten olenko miesten vietävissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivaa, hox hox mieti vähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh Toivottavasti sitten kun sinä olet naimisissa, niin sinun miehesi pitää kivaa toisten naisten kanssa. Se miehellesikin suotakoon, "pikku kivat" 👍🏻❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun mielestä tämä kerrontojen limitys on miesaloittaja guppe (suck it up buttercup) in varmaan erittäin nerokasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sitä yhden drinkin ajan voi kuunnella mitä joku uus urpo aikoo luritella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivaa, hox hox mieti vähän

Sä taidat suhtautua aika ns vakavamiälisesti tähän gupen feikkidialogiin ja sen tuottamaan palstamaailmaan eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh Toivottavasti sitten kun sinä olet naimisissa, niin sinun miehesi pitää kivaa toisten naisten kanssa. Se miehellesikin suotakoon, "pikku kivat" 👍🏻❤️

Prosessoit siis uskottomuutta, suhteessa jota sinulla ei edes ole, miesaloittaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin! 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai he on jonkun yhteisen kerhon kautta tutustuneet toisiinsa? Ehkä jotain kollegoita entisiä tjtn.

Toi on hauska. Voipi aloittaa kolleegasta, onhan se tuttu ja näkee lähes tai ihan päivittäin. Määkin olen nähnyt näitä ja nähnyt myös sen, miten perheet hajoaa. Ei se niin kivaa ollut seurata. Jo silloin kauan sitten päätin, etten noin alhaiseen hommaan lähde. Se päättös on pitänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuullostat täydelliseltä idiootilta. Sori tuosta.
        Joko olet saanut ylimääräistä pyykkiä vai vieläkö ukko on harmaavarpusen kanssa? Tiedät sitten, miten itsellesi käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti hei, miten olisi, jos kasvaisit aikuiseksi tai sitten kannattaa pyytää rahaa. Kuullostat ihan h***ta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harva järkevä mies horoa haluaa. Juttu kulkee.

• Anonyymi

Hohtamilla pallit irti niin rauhoittuu tilanne.

• Anonyymi

Sama täällä, varattu tai ei, tosi rakkaus ei kuole koskaan❣️

• Anonyymi

En tiedä, voisin olla eri mieltä. Tai sit ei ole ollut tosirakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, voisin olla eri mieltä. Tai sit ei ole ollut tosirakkautta.

Oho kuinka niin ?

• Anonyymi

"Sama täällä, varattu tai ei, tosi rakkaus ei kuole koskaan❣️"

Vielä se elämä sen opettaa sullekin, valitettavasti 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oho kuinka niin ?

No saattaa olla rakastunut toiseen ja hetken päästä tajuta, ettei tunnekaan koko tyyppiä. Mulla on käynyt näin muutamankin kerran. Tottakai haluaisin ajatella, että kaikki rakkaus on ikuista, mutta en ole sellaista rakkautta vielä löytänyt. Minun tunteet kuolee säännöllisesti elämäni ihmisiin. Ja oikeesti kuolemisella tarkoitan, miten oikeasti kauniskin pärstä alkaa niin paljon kyrsimään, ettei mitään määrää. Kaikki muuttuu mustaksi. 😭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No saattaa olla rakastunut toiseen ja hetken päästä tajuta, ettei tunnekaan koko tyyppiä. Mulla on käynyt näin muutamankin kerran. Tottakai haluaisin ajatella, että kaikki rakkaus on ikuista, mutta en ole sellaista rakkautta vielä löytänyt. Minun tunteet kuolee säännöllisesti elämäni ihmisiin. Ja oikeesti kuolemisella tarkoitan, miten oikeasti kauniskin pärstä alkaa niin paljon kyrsimään, ettei mitään määrää. Kaikki muuttuu mustaksi. 😭

Vähänkö tunteetonta😂ootko Keski-pohjanmaalta? Huomasin ton kyrsimisen. Murresana🙆‍♀️
        Mukavimmat ihmiset on just Kokkolan pohjoispuolella Kalajoki, Ylivieska mm.

• Ei ne mihinkään heti katoa, muuta kuin ajan kanssa painuu jonnekin taustalle. Tuo on kuitenki hyvin yksilöllistä, miten se menee. Riippuu siitäkin, mite vahvoja tunteet on ollu.

• Anonyymi

itse et ole vielä päästänyt irti netasta

• Anonyymi

Punastun näistä sun ihanista sanoista👩🏻‍🦳😘🥰
        oot söpö

• Anonyymi kirjoitti:

Punastun näistä sun ihanista sanoista👩🏻‍🦳😘🥰
        oot söpö

Kiitos. Itse taidat olla, paljon söpömpi. 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

😉💋💄👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Unelmieni mies, tässä on hyvän yön toivotus sydämestäni sinulle ❤️rakkaudella 👩🏻‍🦳

• Anonyymi kirjoitti:

Unelmieni mies, tässä on hyvän yön toivotus sydämestäni sinulle ❤️rakkaudella 👩🏻‍🦳

Kiitos. Kauniita unia myös sinulle ❤️ ihanuus 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. Kauniita unia myös sinulle ❤️ ihanuus 😊

pyydä tota naista treffeeille jos oot taas jo ihastunut uuteen naiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pyydä tota naista treffeeille jos oot taas jo ihastunut uuteen naiseen

Onks tää susi pleijeri 👩🏻‍🦳😘🥰ihana silti
        Olis ilo tutustuu❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks tää susi pleijeri 👩🏻‍🦳😘🥰ihana silti
        Olis ilo tutustuu❤️

Ootko Susi se T mies?

• Anonyymi kirjoitti:

Ootko Susi se T mies?

Mun nimi alkaa J:llä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mun nimi alkaa J:llä.

Millä kirjaimella toinen nimi alkaa vai onko peräti tämmönen J-P,J-M etunimenä.

• Anonyymi kirjoitti:

Millä kirjaimella toinen nimi alkaa vai onko peräti tämmönen J-P,J-M etunimenä.

Miksi haluat tietää?

• Anonyymi

Hmm, en ole koskaan rakastunut varattuun.

• Anonyymi

Tää on tää naapurusto tilanne eikö vain?
      Käytte kuksimassa hopeisella pösöllä?

• Anonyymi

Voi luoja 😂

• Anonyymi

Hahhaa🤣 Voi söpöäää. Ajelee vissiin pyörillä nykyään ovat jääneet kiinni. Siis ei varmastikkaan puhuta samoista pettäjistä.

• Anonyymi

Kuka arvaa näitä? Paitsi toi toinen virke menee ohi 👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi luoja 😂

Joku saattaa saadakin kai vielä jotain säväreitä näistä gupen narratiiveista, kuten auton, tämän bakkanaalien logistisen katalysaattorin värin yksityiskohta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku saattaa saadakin kai vielä jotain säväreitä näistä gupen narratiiveista, kuten auton, tämän bakkanaalien logistisen katalysaattorin värin yksityiskohta

Virka-autona tai kansan maksamana taksihurvitteluna edes tai jotain

• Anonyymi

Mission impossible 😂🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Esim nähdä hänen tupakoivan, vie kaiken mielenkiinnon heti. Pelkkä löyhkä on riittävän luotaantyöntävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim nähdä hänen tupakoivan, vie kaiken mielenkiinnon heti. Pelkkä löyhkä on riittävän luotaantyöntävä.

Mun entinen kaivattu röökaa ketjussa joten vedä siitä 🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun entinen kaivattu röökaa ketjussa joten vedä siitä 🚬👩🏻‍🦳

Ei se sinusta silti hajutonta tai mitenkään viehättävää tee.

• Anonyymi

Luulen että ainoa keino on katkaista kaikki siteet ko henkilöön, enkä tiedä auttaako sekään. Itse olen tässä löysässä hirressä roikkunut jo 5 vuotta, välillä tuntuu että helpottaa, ja kun ollaan pitkiä aikoja näkemättä se on helpompaa, mutta sitten yksi katse voi saada tunteen taas roihahtamaan liekkeihin.

• Anonyymi

Ei se auta, olihan siinä koronakin välissä. Olet kohdannut jotain ainutkertaista ja sydämesi yrittää sitä sinulle kertoa.

• Anonyymi

Muistathan aloittaja ,ketään ihmistä ei voi varata. Ei ihminen ole mikään teatterilippu,tunteet ratkaisee monia asioita!!

• Anonyymi

Eipä niin ja rakkaus ei kysy lupaa. Se tulee kun on tullakseen❤️ Mun kohdalle vaan sattui epäonni, ehkä sitten toisessa elämässä

• Anonyymi

Olet nainen?

• Anonyymi

Aloittaja on nainen 👩🏻‍🦳🚬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on nainen 👩🏻‍🦳🚬

Niinhän sinä smokefetisisti äijä väität😉

• Anonyymi

Anna sen miehen olla älä seuraa sitä.

• Anonyymi

Ihastuin ja palavasti pakenin kuten hänkin 👩🏻‍🦳🚬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna ku arvaan ootte jotain sosiaali ja terveysalan ihmisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna ku arvaan ootte jotain sosiaali ja terveysalan ihmisiä

Noup, vinkkinä nämä 💻🏗️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noup, vinkkinä nämä 💻🏗️

Okei, joku miesvaltainen ala...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep👩🏻‍🦳hyvin arvattu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän ratkesi kuin itsestään molemmat pakeni,jaa niin mutta tunteet jäi ,sanooko ystävyys mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö trolli, että mainostat tupakkaa, mikä on kiellettyä. Ei tuo naistupakka kuva tee ihmisestä, siltikään sitä, keneksi häntä yrität kuvailla.

• Anonyymi

Vieläkö väität siellä jossain mm tämän keskustelupalstan kautta näin olevan jotenkin myös siellä irl? Vähän nihkeää osua samaan kortteliin, toivottavasti ei oo ydinkeskustasta kyse sun harhojen miljööllä, ei voi muuta sanoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten ahtaajien yhteisö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö trolli, että mainostat tupakkaa, mikä on kiellettyä. Ei tuo naistupakka kuva tee ihmisestä, siltikään sitä, keneksi häntä yrität kuvailla.

Joo nii sitä terveellä järjellä ajattelis

• Anonyymi

Ei varmaan ole helppoa, jos on hänen kanssa tekemisissä. En tiedä. Itsellä nyt jo kohta vuoden pyörinyt varattu mielessä.

• Anonyymi

Ei niin, kyllä tässä välillä sekoaa. Saa vältellä koko ajan ettei törmää👩🏻‍🦳pieni irtiotto tekisi terää. Onneksi on pimeä niin helpompi piiloutua😂

• Anonyymi

Samaa itsekin miettinyt viimeiset pari kuukautta. Itse olen varattu ja ihastuksen kohde varattu myös. En toki ole ihan varma onko ihastuksen kohteella tunteita minua kohtaan...

• Anonyymi

On minullakin jotain tunteita, mutta minkäs teet. Mihinkään salasuhteiluun en ala, mutta senhän sinä jo tiedätkin. Eikä ihminen ole tunteeton ja sokea vaikka ihan hyvässä parisuhteessa olisikin. Elämä on.. Sinä vain kosketit sieluani sen verran kunnolla, että jokin yhteys syntyi. Onneksi emme ole työkavereita tms jolloin oltais pakotettuja näkemään koko ajan. Kai tämä menee ajan myötä ohi, ainakin haalenee, ja on jo haalennutkin jonkin verran. Harvoin olemme viime aikoina nähneetkään ja olen ollut vaistoavani että yrität pitääkin etäisyyttä minuun. Se on hyvä juttu. Kai se pitää osittain paikkansa sanonta "poissa silmistä poissa mielestä". Lämmöllä sinua silti aina muistan :)

• Anonyymi

Sama tilanne itselläni. Tosin olen ollut pidempään kuin pari kuukautta ihastunut häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minullakin jotain tunteita, mutta minkäs teet. Mihinkään salasuhteiluun en ala, mutta senhän sinä jo tiedätkin. Eikä ihminen ole tunteeton ja sokea vaikka ihan hyvässä parisuhteessa olisikin. Elämä on.. Sinä vain kosketit sieluani sen verran kunnolla, että jokin yhteys syntyi. Onneksi emme ole työkavereita tms jolloin oltais pakotettuja näkemään koko ajan. Kai tämä menee ajan myötä ohi, ainakin haalenee, ja on jo haalennutkin jonkin verran. Harvoin olemme viime aikoina nähneetkään ja olen ollut vaistoavani että yrität pitääkin etäisyyttä minuun. Se on hyvä juttu. Kai se pitää osittain paikkansa sanonta "poissa silmistä poissa mielestä". Lämmöllä sinua silti aina muistan :)

Samoin❤️😘🥰en tuu ikinä unohtamaan. En usko että olet se ketä kaipaan mutta samat ajatukset on.
        Olisin ollut valmis kyllä syvempäänkin..mutta jos haluat niin. Näkeminen tekee kipeää ja sattuu hitosti, siksi helpompi vältellä. Anna joku tunniste tähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ihanan järkevä❤️ja vaikutat uskolliselta
        Oletko parisuhteessa? Tunteita kuitenkin on johonkin kaivattuun ja et halua satuttaa ketään. Sunlaiset on harvassa. Kuka on tämä onnellinen kaivattusi? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko parisuhteessa? Tunteita kuitenkin on johonkin kaivattuun ja et halua satuttaa ketään. Sunlaiset on harvassa. Kuka on tämä onnellinen kaivattusi? ☺️

Palstaprinssi! Minulla on jo -nakkikin valmiina! 🫢

• Anonyymi

Mutta periaattessa oisit mies valmis vaihtamaan ns aamiaispöytää kuhan sellainen vaa on?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin❤️😘🥰en tuu ikinä unohtamaan. En usko että olet se ketä kaipaan mutta samat ajatukset on.
        Olisin ollut valmis kyllä syvempäänkin..mutta jos haluat niin. Näkeminen tekee kipeää ja sattuu hitosti, siksi helpompi vältellä. Anna joku tunniste tähän

Olen nainen, varattu ja sinä varattu mies. Pieni paikkakunta, olemme aina tienneet toisemme mutta tuolloin myöhemmin vasta tutustuimme. Sinä olisit ollut valmis enempäänkin, minä en.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on aikoinaan opettanut minulle sen, että ei ruoho ole sen vihreämpää aidan toisella puolen. Naimisissa olen, ja ollut saman miehen kanssa uskollisena 25 vuotta. Salasuhteilla ym on tapana aina paljastua ennemmin tai myöhemmin, ja en koskaan pystyisi enää olemaan mieheni kanssa aidosti yhdessä, jos lähtisin pettämisen tielle. Aviorikos tuntuu oikeasti rikokselta mielestäni. Ja minulla ja miehelläni menee ihan hyvin, ei mitään valittamista. En tiedä onko kaivattuni onnellinen, enkä häntä varsinaisest kaipaile... Hän ei taida ymmärtää minun korkeaa moraaliani

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on aikoinaan opettanut minulle sen, että ei ruoho ole sen vihreämpää aidan toisella puolen. Naimisissa olen, ja ollut saman miehen kanssa uskollisena 25 vuotta. Salasuhteilla ym on tapana aina paljastua ennemmin tai myöhemmin, ja en koskaan pystyisi enää olemaan mieheni kanssa aidosti yhdessä, jos lähtisin pettämisen tielle. Aviorikos tuntuu oikeasti rikokselta mielestäni. Ja minulla ja miehelläni menee ihan hyvin, ei mitään valittamista. En tiedä onko kaivattuni onnellinen, enkä häntä varsinaisest kaipaile... Hän ei taida ymmärtää minun korkeaa moraaliani

Pitkä aika yhteiseloa 25 v 😱voiko jotakin rakastaa noin kauan? Mun ehkä pitää pyytää anteeksi mun ihastuksen kohteelta kun hän alkoi paeta kun tilanne alkoi mennä vakavampaan suuntaan ja hän kunnioitti ehkä tuolla pakenemisella etten riko omaa suhdettani. Harva mies on noin kunniallinen. Erityisen ihana ihminen tuonkin takia. Luulen että me kumpikin kärsitään tilanteesta jossa kummankin näpit paloi. Ei onneksi mennyt sen pitemmälle
        Anteeksipyyntö siinä mielessä että annoin aihetta ja aloin vastaamaan tunteisiin. Silti en tuu ikinä häntä unohtamaan❤️ensimmäistä kertaa tuli tunteita toiseen ja hänen viehättävyyteen rakastuin. Nyt kamala morkkis. Anteeksi vielä palstankin kautta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama tilanne itselläni. Tosin olen ollut pidempään kuin pari kuukautta ihastunut häneen.

elämä on joskus niin epistä kun kohtaa omanlaisensa ihmisen. Muistan ne viimeiset sanat ja sen kun katsottiin toisia silmiin💔sulin siihen hetkeen. En silti tiennyt että tuo hetki olisi viimeinen🙇‍♀️

• Anonyymi

Riippuu persoonallisuudesta ja arvomaailmasta. Toiset arvostaa parisuhteita, toiset ei arvosta. Jotkut kerää valloituksia kuin ihmissuhdepeliä. Toiset keskittyy yhteen suhteeseen kerrallaan. Riippuu niin ihmisestä mitä kukakin arvostaa.

• Anonyymi

Ja toiset arvostaa konservatiivisia arvoja ja pysyvät yhdessä vaikka väkisin, ja toiset arvostavat rakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toiset arvostaa konservatiivisia arvoja ja pysyvät yhdessä vaikka väkisin, ja toiset arvostavat rakkautta.

Hienosti kirjoitettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Konservatiivisuuden vastakohta on moniavioisuus ja suhdesekoilu.
        Rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys.

Ja juuri välinpitämättömiä on nämä suhdesekoilijat jotka "rakastuu" aina varattuun ja ovat ehkä tsekin parisuhteessa mutta välinpitämättömiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hypi sinä vaan sängystä sänkyyn mutta jätä varatut rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin hypinkin, kun varattu ei jätä minua rauhaan😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤭olet tietysti niin ihana ja söpö että sinuun takerrutaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sua rakastetaan❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤭olet tietysti niin ihana ja söpö että sinuun takerrutaan

🤭 onhan se söpöä vielä sittenkin kymmenen vuoden päästä kun sinun miehesi hyppää toisten naisten sängyissä, hihihii 😍 koska ne toiset naiset on niin söpiksiä sun miehesi mielestä.
        Koska miksipä miehesi vastustelisi tunteitaan toisia naisia kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienosti kirjoitettu

Aika intensiivistä, karttaisin tuollaista puhuvaa dudea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jääkö tästä guben monologiin väliin huutelusta joku olennainen asia väliin?

• Anonyymi

Kun sydän menee rikki. Ei se taida enää toipua, kolme vuotta kohta sitä laastaroinnut💔

• Anonyymi

Se että kannat vastuun tunteistasi . Et tunge itsekkäästi muiden elämään. Tuhoa. Jos rakastat,kunnioitat. Jäät taakse. Se on suurinta rakkautta se🤷‍♀️

• Anonyymi

Niinpä gubbe, taakse poistu, älä uhriudu.

• Anonyymi

Laitoin sulle viestin. Toivottavasti sait sen vaikka täältä poistettiin . Tsemppiä . Älä kaltoinkohtele itseäsi/raksasta/ mene eteenpäin.🤷‍♀️

• Anonyymi

Se mikä on mahdotonta on oppikoulu. Joko ylität sen ja opit tai sössit. Sinä päätät. Sinulle on miljoona oikeaa että turha on jäädä yhtä itkemään. Jumittaessa missaa motonta mahdollisuutta . 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mikä on mahdotonta on oppikoulu. Joko ylität sen ja opit tai sössit. Sinä päätät. Sinulle on miljoona oikeaa että turha on jäädä yhtä itkemään. Jumittaessa missaa motonta mahdollisuutta . 🤷‍♀️

Ei minulla oo ainakaan pakollista tarvetta pariutua.Ellen saa häntä, en tarvi muitakaan .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla oo ainakaan pakollista tarvetta pariutua.Ellen saa häntä, en tarvi muitakaan .

Oletko tosissasi? Missaat elämäsi rakkauden jumittuessasi aivan väärään ihmiseen? Luulottelet sitä elämää suuremmaksi rakkaudeksi?🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tosissasi? Missaat elämäsi rakkauden jumittuessasi aivan väärään ihmiseen? Luulottelet sitä elämää suuremmaksi rakkaudeksi?🤷‍♀️

Eihän se järjellä olekkaan.
        Hö,en minä vaan ihastu helposti.
        En minä mitään roiku,siinähän se tunne menee vierellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se järjellä olekkaan.
        Hö,en minä vaan ihastu helposti.
        En minä mitään roiku,siinähän se tunne menee vierellä.

Lisään.Kyllä minä tiedän miten pakkoavioliittoihin joutuneet joutuvat käymään läpi kulissi liitoissaan.
        En ole semmonen kuka rakastuu pikkuhiljaa tuntustuessaan toiseen.Se vaan joku kolahtaa eka näkemällä ja pysyy niin kauan kun petetään jollain lailla tai sanotaan suoraan ettei enään mitään ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on tosi rakkautta❤️on vain se yksi jolle sydän sykkii. Ei se katso aikaa eikä paikkaa.
        Se vaan kun se kolahtaa niin taju lähtee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvaako gubbe tämä emoji huoletonta elämänasennetta?

• Anonyymi

Et ikinä koska rakastat häntä ja se vika on ollut sinussa tiedät sen hyvin

• Anonyymi

Muista, että varattu ihastuksen kohde on varmasti omalla tavallaan ollut tai ajatellut olleensa ihastunut sinuun, mutta suureksi osaksi siihen jännitykseen ja että on jonkun (joka ei tunne itseä vikoineen) silmissä täydellisen ihana ja jännä. Kokemuksesta sanon, että näitä kausia tulee välillä, mutta ne hiipuu nopeesti. Eli ehkä sitä kautta pääsee yli, jos vielä vuoden päästä haikailet, eikä toinen ole ottanut yhteyttä tai tehnyt suurta elämänmuutosta, niin se lienee hänen kohdalla hiipunut jo aika päivää sitten😄

• Anonyymi

Voi jessusperkele, jos ei vapaata ole yritettäväksi, en varattuunkaan alentuisi. Joku itsekunnioitus sentään pitäisi ihmisellä olla.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä ne tunteet varppina loppuu jos toinen on varattu, en jäisi odottelemaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ne tarvii loppua

Vastaa mun tunteisiin

• Anonyymi
      UUSI

Suhteessa varattuun. Kyllä. Olin.
      Eka kierros hänen kanssaan jo nuorena aikuisena.
      Pidettiin pieni breikki..30 vuotta . Kun tavattiin niin jatkettiin vielä 3 vuotta.
      Kaikki päättyy aikanaan. Olen sivusuhdeleski.
      Shit happens

• Anonyymi
      UUSI

Mä oon nyt täm vuoden aikana kaipaillu kaht ihmistä ja selvinny sitte että kumpiki heistä on ollu varattuja. 8))
      En enää kaipaile ketää päätin tos tänää et ny riittää. :D Katellaa joskus uudestaa. 🫡🫡

• Anonyymi
        UUSI

Ootko mies? Onpa sulla ollu huono mäihä 👩🏻‍🦳

• Anonyymi
      UUSI

Niin, sitä itsekkin mietin. Varattuna ihastunut palavasti toiseen varattuun. Kun hänen kanssaan natsaa kaikki. On helppo puhua kaikesta ja olla. Huumoria unohtamatta. Molemmat samanlaisia pöhköjä. No, näillä mennään. En suunnitellut niin tapahtuvan, koitan suhtautua asiallisesti. En aijo rikkoa kenenkään suhdetta.
      -naiselta miehelle

• Anonyymi
      UUSI

voi yrittää mutta ei tunteet koskaan häviä. Rakkaus ei katoa oli toinen vapaa tai varattu.

• Anonyymi
      UUSI

Hihhihhii

• Anonyymi
      UUSI

Kerro toisillekin, kun saat tietää. Näyttää pahasti siltä, että sietämättömän pitkään.

• Anonyymi
      UUSI

Tätä megaplöötä ei kyl jaksa enää perkaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2889
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1661
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      274
      1318
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1104
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1073
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      69
      1027
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      126
      985
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe