kerrottuna en kaipaa ketään ja se liittyy siihen, että halut ovat loppuneet ja siksi ei ole sellaista tunnetta että olisi tarvetta rakastua keneenkään. Ystävyys on ihan ookoo, eikä silloin mahdollisen uuden ystävän iällä ole mitään merkitystä.
Ihan rehellisesti
4
163
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä juttu.
En kaipaa ystävä suhdetta kanssasi ja alampa muita jahtaamaan =D
Sulla onkin jo muita kiinni sussa =D - Anonyymi
Miksi vuodatat tänne haluistasi ja ystäväksesi kelpaavista. Ajattelin, että olisi surullista jos oma rakkaani viestittelee tänne tuntojaan ja ystäbän kaipuuta tai kaipaamattomuutta. Miten tilanne näin päässyt ? Enkä itse hslua ystäväkseni miehiä, koska olen avioliitossa en halua eikä ole tarvetta etsiä ystäviä mies henkilöistä. Yhteisissä ystävissä toki on miespuolisiakin, mutta sehän on normaalia hekin ovat aviossa .En voisi loukata omaa rakastani.❤️Ihmettelen.
- Anonyymi
No jos on kerta ick faktor gubbe nii mitä sille mahtaa sitten
- Anonyymi
Ai vsnha mies ? No mieheni/puolisoni ei ole vanha mies olemme parhaassa iässä ei kyllä enää lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138