Onko Jaana sinulla ikävä minua?
Minulla on ikävä
24
576
Vastaukset
- Anonyymi
Lepsous alkaa olla tätä päivää
- Anonyymi
BiJaana ihanuus
- Anonyymi
Sakset asento
- Anonyymi
Alkaa olla helvettiä ymmärtää mistä on kiikastanut
- Anonyymi
Kuka kysyy?
- Anonyymi
Oon ihan puhki lespot
- Anonyymi
Ei, mutta hänen tytärtään voisin kyllä panna
- Anonyymi
Miksi tytär kutsuu itsäänsä nimellä eikä isäksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tytär kutsuu itsäänsä nimellä eikä isäksi?
Melko tavallista, jos on eroperheessä kasvanut ja isä ei ole ottanut samalla tavalla vastuuta kuin äiti. Kommenttini oli huumorilla heitetty, sillä tunnen erään Jaanan, jolla on pari tytärtä. Olin aikoinaan häneen ihastunut ja nyt vuosia myöhemmin näen hänen tyttärissään samoja hienoja piirteitä, joihin hänessä aikoinaan ihastuin. Upeita nuoria naisia. Harmi vain, että itse olen jo keski-ikäinen, henkisesti vanhus. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko tavallista, jos on eroperheessä kasvanut ja isä ei ole ottanut samalla tavalla vastuuta kuin äiti. Kommenttini oli huumorilla heitetty, sillä tunnen erään Jaanan, jolla on pari tytärtä. Olin aikoinaan häneen ihastunut ja nyt vuosia myöhemmin näen hänen tyttärissään samoja hienoja piirteitä, joihin hänessä aikoinaan ihastuin. Upeita nuoria naisia. Harmi vain, että itse olen jo keski-ikäinen, henkisesti vanhus. :D
Ehkäpä ero tuli siksi kun äiti käytti isää vain lastentekokoneena, eikä kutsunut muuten kuin nimellä koskaan.
- Anonyymi
Meitsi ikävöi mutten sua
- Anonyymi
Olen mahtimela Gambiasta.
- Anonyymi
Bal jaana
- Anonyymi
Tavallaan sääli että käytät elämääsi täällä näitä muunnelmia vääntäen. Eikö sulla ole elämälle muuta annettavaa?
- Anonyymi
Ei ooo
- Anonyymi
Mistä keksit Jaana jutu
- Anonyymi
Päästä
- Anonyymi
Pelkosen Jaanan tisseistä pidän. Muistatteko Tilt-tv:n?
- Anonyymi
Ihanat tissit Tilt-tv:ssä oli.
- Anonyymi
Tilt-tv:ssä ihastuin Jaanaan.
- Anonyymi
Korkko Jaivunenko?
- Anonyymi
Tai sitten Torreviejan ukko.
- Anonyymi
Kaikki Jaanat ovat vähän bi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435930
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2704998Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733627- 122081
- 1661776
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1901710- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2281327Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1021235- 621205