Hyvää matkaa pukki,sait lorton akaksesi. Kun arki koittaa liekö enää niin hohdokasta touhunne. Mutta paluuta ei ole tänne.
Käytetyt lelut hyvä antaa kiertoon
21
1484
Vastaukset
- Anonyymi
Naarajärvi kumppanuuspöytä 5.11.2024 klo 17.00 - 18.00 Poleenissa. Nyt on Kanttila purkuun ja vt erotettava aktiiveilla mahdollisuus puhua suunsa puhtaaksi yöunet vieneestä asiakokonaisuudesta.
- Anonyymi
Rumaa puhetta
- Anonyymi
Siis mistä tässä kyse?
- Anonyymi
Ei tietoakaan mutta kuulostaa härskiltä
- Anonyymi
Mieti sitä.
- Anonyymi
Joku katkera eukko kirjoitellut??
- Anonyymi
Tuskin.
- Anonyymi
Mitäpä sitä puolisolla. Oma rauha ja vapaus on ihanampaa.
- Anonyymi
Eka Kirjoittaja haluaa käytetyt lelut kiertoon.NIMIMERKILLÄ.. Mervi tyrkyllä.
- Anonyymi
No mutta, sehän pitää hirvet kiimassa ja myös persjalkaiset nilkanpyörittäjät jolloin kaikilla on kivaa.
- Anonyymi
Jyti sanoi ettei Tarjan tavara naidessa kulu.
- Anonyymi
Taita olla TUO Tarja antavampi osa puoli vai miten.
- Anonyymi
Aikuisten lelujako tarkoitatte. Mulla olis kolme aika paljon käytettyä tekopiirakkaa.
- Anonyymi
Mulla on silikonileidi, aidon näköinen, pehmeä brunette sexdoll.
Olen jo kyllästynyt tuohon. Kuka haluaisi tuon. Itse ostan seuraavaksi blondin isoilla hinkeillä.- Anonyymi
En oo ikinä tuota pessyt enkä pese.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo ikinä tuota pessyt enkä pese.
Haiskoon vaikka miten silakka niin ELÄ PESE..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haiskoon vaikka miten silakka niin ELÄ PESE..
Antasin sen kiertoon mutta turhaan pikkutytöt repimään sillä itteään.
- Anonyymi
Aina niitä kyrvän perässä juoksijoita ollut. Niille kelpaa kaikki.
- Anonyymi
Saa hakea 36cm pituus ja 10cm halkaisija.Käytetty on mutta puhistettu ..jäi pieneks
- Anonyymi
Missä tuo jytikkä on.
- Anonyymi
Mustat vittukarvat 😛
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879