Ostaminen on nykyään tosi helppoa

Anonyymi-ap

Vaikka ei olisi rahaa, niin ruokaa saa tilattua laskuun.
Vaikka mitä voi tilata laskuun.
Kotoa ei tarvitse poistua niin usein kuin ennen.
Kylläpä on helppoa.

19

357

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ruokaa saa itse tehtyä ja säästääkin huomattavasti verrattuna tilattuun ruokaan.

• Anonyymi

Eipä taida nykyajan ruuhkavuosissa kiitävät ja muuten kuplassaan elävät kotiruokaa osata tehdä. Eineksiä syödään ja pikaruokia tilaillaan. Siitä on vuosikausia kun viimeksi olin pakotettu eineksen ostamaan ja "nauttimaan".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida nykyajan ruuhkavuosissa kiitävät ja muuten kuplassaan elävät kotiruokaa osata tehdä. Eineksiä syödään ja pikaruokia tilaillaan. Siitä on vuosikausia kun viimeksi olin pakotettu eineksen ostamaan ja "nauttimaan".

Se on se helppous ja nopeus. Jää sitten aikaa enemmän älypuhelimelle ja somessa pyörimiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen osaa mutta moni on niin laiska ettei viitsi tehdä kotiruokaa. Jotain valmishöttöjä, smoothiet, energiajuomat, vanukkaat, burgerit, pizzat, nugetit niillä eletään.
        Järjettömästi lisäaineita, piilorasvaa ja suolaa ja sokeria. Yäk

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpon elämän houkutus.

• Anonyymi

Ulosotto ja maksukyvyttömyys monella edessä. Mutta mitäs siitä, tyhjästä on paha nyhjästä ja yhteiskunta huolehtii veloista. Persaukiset voivat tilata kohta viinaakin kotiin.

• Anonyymi

Velat voi olla perinnässä jopa 25 vuotta.

• Anonyymi

äiti ja isí ostaa

• Anonyymi

Ulosottojen myötä asunnon saanti vaikeutuu. Kaupungin vuokra-asuntoihin kyllä pääsee, mutta yksityisille pääsy on sitten aika vaikeaa.

• Anonyymi

Ehkä parempi etteivät saakaan kun eivät osaa käyttäytyä..

• Anonyymi

Eräs aikamiespoika käy korjauttamassa autonsa ja vaihdattamassa renkaansa vanhalla isällään. Varmaan tuonut pyykkinsä ja ties likaiset astiansakin äidilleen pestäväksi.
      Eipä näy mötkylää pihalla lumitöiden aikaan tai polttopuuntekoaikaan.

• Anonyymi

Halpaa makkaraa ja limpparia laskuun.

• Anonyymi

Mahotonta meininkiä!

• Anonyymi

Seikka on saletti!

• Anonyymi

Mitä höpiset? Ennen sai luottotiedoton puliukko kauppaan tilin ja kotiinkuljetuksella ruokaa, sitä ei vaan kaikki taida muistaa. On niistä ajoista kyllä jo vähintään 20 vuotta mutta kuitenkin. Nyt on hieman hankalampaa se kun pitää sentään luotot olla kunnossa vaikka ne myöhemmin menisikin.

• Anonyymi

Nyt saavat tilattua monista paikoista ennen kuin menee laskut ulosottoon.

• Anonyymi

Aikansa kun velkaantuu, niin lopulta ulosottomiehet käy vaihtamassa oviin lukot, Brittisarjasta voi katsoa mallia.

• Anonyymi

Eiköhän myös se häätökin tule.

• Anonyymi

Pikavipit ei helpolla vanhene.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      100
      1584
    2. 210
      1477
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      990
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      53
      770
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      745
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      695
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      692
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      692
    10. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      686
    Aihe