Miksi työtä tekevän täytyy kärsiä korkeasta verotuksesta lisäksi kovasta arvonlisäverotuksesta sekä muista veroluonteisista maksuista.
Ne ovat tappaneet yritteliäisyyden ja syösseet
Suomen velkakierteeseen. Samaan aikaan parannamme maailmaa hakemalla ympäri maailmaa lisää elättejä kotimaisten joutomiesten joukkoon. Olisiko aika siirtyä pahoinvointiyhteiskunnasta hyvinvointiyhteiskuntaan, jossa kukin saisi palvelua maksamiensa verojen mukaan. Laitettaisiin sontasepot , nistit, eikolliset, huumekauppiaat ja rikoksesta epäillyt
yms. elämäntapaloiset pärjäämään kaduilla ja metsissä. Lisättöisiin poliiseja ja vartiointia veronmaksajien asuinalueilla ja kauppakeskuksissa vaikka asevoimien avulla. Pidettäisiin roskaväki poissa silmistä ilman yhteiskunnan palveluja. Yksi vuosi ilman ruoka-apua taivasalla ratkaisisi ongelman. Roskaväkeen kuuluu pienipalkkaiset, jotka käyttävät tulonsiirtoja että paatuneet sontasepot ja muu roskaväki jälkeläisineen, punaiset,vasemmistolaiset, vihreät yms.
He saisivat toteuttaa luonnonmukaista elämäntapaansa valtion metsissä.
Verotus ja alkoholistit ja nistit
7
116
Vastaukset
- Anonyymi
Just tänään mietin samaa kun karjahtelin aamuripulin syöksyssä pönttöön neukkukuutiossa ja päädyin siihen tulokseen että nyt ei ole oikea aika tuolle muutokselle. Päinvastoin, luulen, että ihmiset tulevat järkiinsä ensi vaaleihin mennessä ja huomaavat, että leppoisat kassajonoissa päräyttelevät Sepot ovat huomattavan huokea vaihtoehto eliittiluokalle, joka kahmii tuhkatkin pesästä mamu- ja sontiskorttien avulla. Elämä on yhtä sontahomoilun juhlaa täällä Kuopion Petosessa jonne tulin muokkaamaan pulsukavereitani
Asd - Anonyymi
Alkoholisti, joka ostaa juomansa itse, maksaa joka sentistä ja litrasta aika lailla veroakin.
Toki toimeentuloasiakkaan rahat, jos menee kurkusta alas, niin sama rahahan siinä kiertää ympyrää. - Anonyymi
Totta kirjoitat. Ei muuta kun puolet väestä saunan taakse ja ….
- Anonyymi
Haimatulehduksen hoito voi maksaa rapiat 100-200 keuroa mikäli teholle päädytään ja koomaillaan koko
rahan edestä.
Sitä el veronmaksajien kustantamalla alkoholin valmisteveroilla makseta kuten ei vuokraa yms.
Sama kuka istuu hallituksessa. Velkakatto on saavutettu. On leikkausten aika. Ensiksi multiin päätyvät alkikset, nistit ja mt-potilaat sitten köyhät ja työttömät. Osaisivat edes lusmut hävetä eikä repiä vain persettään kassajonossa.- Anonyymi
Tehohoidon hinnoista kun puhutaan, niin ei puhuta satasista, vaan tuhansista euroista.
Multiin menon järjestystä ei kukaan voi tietää, eikä päättää etukäteen.
- Anonyymi
julkinen menoerä on lisääntynyt huumeiden käytön vuoksi ja niiden hoidot, ei vanhuksilta eikä edes työikäisiltä oteta edes verikoketa muuten kun leikkauksiin mennesssä, mutta näiltä huumehörhöiltä otetaan laajat verenkuvat ja niiden ottaminen maksavat satasia yhdeltä kerralta, olen laskuja nähnyt,
Näiltä elämänsä ja vielä läheistensä elämän pilaajat jotka itse vapaaehtoisesti vetävät huumeita ja yhteiskunta maksaa näiden hoidot
Mutta vanhuksien hoitoon ei ole varaa jotka tehneet elämänsä töitä ja maksaneet veronsa ja eläneet nuhteettomasti mutta nämä' hörhöt saavat apuja monista pisteistä ,avoimet ovet auki .
mutta ikäihminen jos vaivoissa ja soittaa päivystykseen niin sieltä sanotaan että älä tänne tuu , täällä täyttä, soita ambulanssi ja mene sairaalaan. sitten kun soittaa hätänueroon , sieltä soittta ambulanssiväki oletko varma että tarvit autonja kyytin. tämä tapahtui muutama päivä sitteen ja kyseinen vaivainen todettiin heti tarvitsevan leikkauksen , eli erittäin paha tilanne, ja nyt tarkkailussa tarviiko ehkä leikata uudellaan.
Tässä tämä nykyajan tärkeysjärjestys, nykyajan hyvinvointivaltiossa.
juuri tuli ilmi tämäuutisissa tämä nykyajan kullannuppujen elämän tyyli, velttoilua, ei mitään velvollisuuksia , vain kaikenlainen pahan tekeminen , rikkominen, rötöstely, öiset hurjistelut , onetttomuuksia ja ruumiita ja mömmöä naamaan. Ei mitään omaatuntoa vääryyksien tekemisistä, ja kalliiksi tulleista järjettömistä tekosista, ei toisista välittämistä ja vastuuntuntoa. PUHUTAAN ETTÄ SE ON SAIRAS JOKA OTTAA HUUMEITA MUTTA MINÄ PIDÄN SITÄ SELKÄRANGATTOMUUTENA JA vastuun välttämisenä. - Anonyymi
Asia on juurikin näin.
Veronmaksajat alkavat kyllästyä perseilijöiden elämäntyyliä, sairaalahoitoja ja rikoksia maksamaan.
Olisiko aika karkoittaa turhat kuluerät sekä kotimaiset että ulkomaalaiset afrikkaan tai venäjälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138