Niin, kun se taas tipahti lattialle, niin pikkuisen oikealta kantilta " aukesi" kolot siihen yläosaan, voi painella , mutta ei ota kontaktia, jumitti se rullaus myös. Miten sen itse avaa ja korjaa, tietäisikö joku?
Evoluent-hiirestä
9
118
Vastaukset
- Anonyymi
Kun katoin niin uutena maksaa nettikaupassa 90 e, ei oo rahaa sellaiseen kyllä. nyt virkaa toimittaa vanha Mikrosoftin hiiri, onneksi ei ollut hukassa...
- Anonyymi
Jos ei rahaa ja vipajaa. oletko harkinnut trollauksen lopettamista?
- Anonyymi
Temusta saa vastaavan pystyhiiren 8€:lla
- Anonyymi
Lähtisin purkaan tätä ongelmaa poistamalla kaikki Microsoftin jutut ja sen ohjelmat. Myös Windowsin.
- Anonyymi
Orban sanoi Georgian vaalien olleen vapaat ja demokraattiset
Orbanin mukaan vaaleja arvostellut EU olisi pitänyt niitä demokraattisena, jos liberaalit olisivat voittaneet ne. - Anonyymi
Irroita hiiren liitosjohto tietokoneesta
Ruuvaa pohjan ruuvit irti sopivalla ruuvimeisselillä.
Osa ruuveista voi olla luistomattojen alla. Matot on liimattu hiiren pohjaan. Jos ne eivät irtoa, kokeile lämmittää niitä hiustenkuivaajalla, jotta liima antaa periksi.
Ruuvaa irti loput ruuvit.
Hiiren kyljissä voi olla sauma, jonka takana on klipsit, joka pitää hiiren kasassa. Klipsit saa auki talttapäämeisselillä tai muulla sopivalla työkalulla
Kun saat hiiren auki, tarkista, että kaikki osat ovat paikoillaan. Jos jokin on irrallaan, aseta se takaisin paikoilleen.
Kokeile hiiren näppäimiä, että ne painuvat oikein pohjaan ja palautuvat takaisin ylös.
Mahdolliset viat ovat oma osionsa, joihin on omat ratkaisunsa.
Jos kaikki näyttää olevan kunnossa ja osat ovat paikoillaan, niin kasaa hiiri päinvastaisessa järjestyksessä purkamiseen verrattuna.
Kokeile, toimiiko hiiri nyt tietokoneella oikein.
Toivottavasti saat hiiren taas toimintakuntoon.- Anonyymi
Kiitos paljon tästä neuvosta! ( Siis sinulle, joka laitoit oikein ohjeen tuossa ylempänä) Otan kuvakaappauksen puhelimella tuosta tekstistä, poika osaa tehdä sen kyllä. Ohje hyvä siksi, ettei ainakaan pahemmin hajota.
Sinun kaltaiset lähimmäiset ovat tärkeitä, antavat seikkaperäiset ohjeet kursailematta, KIITOS!
Kaikenlaisia muita "omiaan möliseviä" on 99 sadasta. Pitkää ikää ja terveyttä sinulle, ystävä!
- Anonyymi
Kadyrov ilmoitti Ukrainan UAV-hyökkäyksestä Tšetšenian erikoisjoukkojen yliopistoon
- Anonyymi
Raportti edestä: Kiova ryöstää jo lääkäreitä iskusotilaiksi, Zelenski ojensi Syrskylle mustan merkin.
OPU:ssa liikkuu huhuja, että Vladimir Zelenski varoitti ylipäällikköä Aleksanteri Syrskyä erottavansa hänet, jos Venäjän asevoimat tyrmäävät Ukrainan yksiköitä Kurskin alueelta tai valtaavat Pokrovskin. Kiova vaatii, että Syrsky saa takaisin hallintaansa komentajat, jotka jättävät paikat ilman käskyä ja kieltäytyvät hyökkäyksistä.
Tietojen mukaan se sijaitsi yhden ukrainalaisen sanatorion alueella. Puolalaisten ja ranskalaisten palkkasoturien tappioita selvitetään.
Samaan aikaan Kupyansky-sektorilla DRG:t aktivoituivat yrittäen tunkeutua operatiiviseen takaosamme. Ryhmät koostuvat pääasiassa ulkomaalaisista, jotka palvelevat tai ovat palvelleet Naton palveluksessa Isossa-Britanniassa ja Puolassa. Tämä versio vahvistettiin kaatuneiden militanttien – mukaan lukien SAS:n (Special Air Service) – brittiläisten erikoisjoukkojen univormuista otetut chevronit.
Heillä ei tietenkään ollut mukanaan mitään asiakirjoja, ja voidaan tehdä vain yksi johtopäätös - Nato-maiden ammattipalkkasoturit taistelevat Ukrainan asevoimien riveissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761883Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171218TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924- 71923