puolet Suomen vuodesta, niistä ei ole hyötyä. Hyöty on kesäkuukausina, jolloin sähköä kuluu vähän. No jokainen tekee mitä haluaa, jos löysää rahaa on. Itse laitatuttaisin maalämmön. Siinä tietää, että voi olla n 30 v suht rauhallisin mielin.
0aneelit kestää noin 20 vuotta ja siin pitää lisöstmkettan ainakin invertteein uusinat noin 3500e
Asintuntijan kommenttia
puolet Suomen vuodesta, niistä ei ole hyötyä. Hyöty on kesäkuukausina, jolloin sähköä kuluu vähän. N
4
69
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy apua henkilökunnalta. Puhtaat alusvaatteet ovat ihmisoikeus! Opettele kirjoittamaan, juu kän tuu it!
- Anonyymi
Hyvää moukua sullekkin sinne pihtiputallee t. 🧑🎄
- Anonyymi
Älä sinä vmmainen tule väittämään että minä asun palstalla. Olet täys sekopaa koko lehma.🥱🗣️🪴🌳🖕☝️🥱💒😱🖕🖕😁🗣️🥱💒🙆🖕😁😁🗣️🗣️
Mielenterveysongelmaisille on kai joku omakin foorumi... - Anonyymi
🪲🪲🪲🪲🪲🪲🧤🧤🧤🧤🧤🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲🪲
Kokoomuslainen termospullo duunari ei ole miljonääri vaikka kuinka
haluisit olla rikas ja äänestää kokoomusta , mutta jos et ole monimiljonääri olet työväestöön kuuluva duunari a ja. silloin valintasi on. SDP
ay-liikkeelle ! Kai tiedät, että jos ammattiliittoja ei olisi,
ei meillä olisi läheskään kaikkia niitä oikeuksia, joita tänään pidetään itsestään selvinä. Näitä ovat muun muassa:
Kahdeksan tunnin työpäivä
Viisipäiväinen työviikko
Kesäloma
Lomaraha
Talviloma
Sairausjan palkka
Ylityökorvaukset
Työterveyshuolto
Irtisanomissuoja
Työttömyysturva
Vuorotteluvapaa
Äitiys- ja vanhempainvapaa
Isyysvapaa
Lapsilisät
Äänestä SDP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882