vieras

sin

oli siinä ollut sitten pientä riidan tynkää poikaystäväni kanssa joten suutuspäissäni lähdin baariin.poikaystävästäni en sillä hetkellä juurikaan välittänyt,olin niin suuttunut.baarissa oli tosi tylsää.känniläiset törmäilivät sinne tänne ja paikka haisi tupakalle ja sekös pisti pään kipeäksi.
päätin vaihtaa paikkaa.vähän parempi tunnelma ja vähän pienempi paikka ja löysinkin semmoisen.
tilasin siiderin ja istahdin pöytään.pari kaveriakin siinä tuli käymään mutta ei ne kerennyt siinä minun seurassani istumaan vaan lähtivät juhlien jonnekin.ajattelin juuri että pitäisikö tästä lähteä kotiin kun pöytäni luokse käveli hyvän näköinen äijä.hän halusi vain istahtaa.kyllä se kävi minulle.
me juttelimme siinä sitten jotain typeriä juttuja esimerkiksi siitä kun on ollut niin hyvät ilmat.tylsiä juttuja...
aika meni nopeasti varmaan sen takia että tyyppi tarjoili minulle mitä ihmeellisimpiä drinkkejä ja mähän join.poika oli mukava ja minulle tuli yhtäkkiä sellainen tunne että voisin ehkä...tai en sittenkään.olin humalassa.kohta me istuttiin vierekkäin.hän kertoi jostain bisnes jutustaan mutta en ymmärtänyt sanaakaan.juuri kun meinasin suudella häntä niin hän sanoikin että lähtee menemään...no hyvä näin mietin ja moikkasin hänelle.
hän katosi jonnekkin ja minä jäin istumaan ja juomaan loppuja juomiani.
juotuani päätin lähteä kotiin.kännykkääni oli tullut viesti jota en ollut huomannut.varmaan sillä aikaa kun olin siellä meluisassa disko paikassa.poikaystäväni oli lähtenyt kaverilleen ottamaan olutta.niinpä tietenkin ajattelin ja lähdin kävelemään kotiin päin.lähellä kotia joku huuteli takanani jotain ja se oli...postimies joka ajeli pyörällä.varmaan joku känninen lehdenjakaja mietin ja kiihdytin kävelyvauhtiani.kävelin puiston lävitse ja kuuntelin känniläisten ääniä jotka kaikuivat jossain puistikoissa.taas joku huuteli takanani,käännyin katsomaan...ei helevetti,se oli se poika jonka tapasin baarissa.ajattelin että hän oli tullut pyytämään rahaa tarjoilemistaan paukuista.hän käveli luokseni ja tuijotti minua.minä tuijotin takaisin häntä tietäen mitä nyt tapahtuisi,kohta me kävelimme jo kohti kotiani.koko matkan vain katsoimme toisiamme.ei helvetti mietin jälleen mielessäni...en mä voi.hän tuli kotiini ja aloitimme kiihkeän suutelun eteisessä.hän suuteli kaulaani ja hiplaili minua.minua kiihotti ja olin ihan sekaisin kaikesta.
yhtäkkiä hän alkoi availla housuni nappeja ja kohta farkkuni tippui maahan.valkoiset pikkuhousuni näkyivät hänelle ja sekös sekoitti pojan pään.hän alkoi avata myös omia housujaan ja nekin tippuivat alas minun housuni seuraksi.hän tönäisi minut vasten vaatekaappejamme ja otti päästäni kiinni ja yritti ohjata suutani alaspäin.en halunnut imeä hänen munaansa...en tiedä miksi.
hän alkoi runkata munaansa vasten minun paljasta reittäni ja välillä myös pilluani vasten.olin kiihkoissani ja tunsin kuinka kostuin lisää.suutelimme kiihkeästi hänen runkatessa munaansa minun housujani vasten.kohta hän ärähti ja tunsin kuinka hänen spermansa lensivät reidelleni ja pikkupöksyilleni.spermat valuivat lämpimänä pitkin jalkojani ja housuni olivat ihan spermassa.mies suuteli minua vielä jäähyväisiksi ja laittoi kamppeensa päälle ja kiitellen lähti.mietin miksi kiitokset kun enhän mä kerennyt edes tehdä mitään.jäin kiimaisena odottamaan...jotain,olin ihan pyörryksissä
otin pöksyni pois ja heitin ne pyykkikoriin.katselin itseäni kuinka jalkani olivat ihan vieraan miehen spermassa joten päätin mennä suihkuun.hieroin vielä mällejä pitkin tissejäni ja nuolaisin sormiani ajatellen hänen munansa imemistä. runkkasin itseni vielä orgasmiin ajatellen tuota tyyppiä joka runkkasi päälleni.suihkun jälkeen menin nukkumaan...

0

11206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        78
        1510
      2. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        106
        1267
      3. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        120
        1227
      4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

        tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
        Ikävä
        78
        1166
      5. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        70
        1024
      6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

        Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
        Sanaristikot
        82
        823
      7. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        42
        765
      8. Oliko vähä sometettu taas vai?

        Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
        Kauhava
        9
        762
      9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

        Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
        Idän uskonnot
        380
        738
      10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

        Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
        Ikävä
        53
        696
      Aihe