Kohta Kuusamon väkiluku on alle 15000 , kun näen kirkollisista ilmoituksista, että viikottain siellä on 0-2 kastettuja ja 5-7 kuolleita.
Kuusamo kuihtuu ilman kaivosta,
Väki vähenee!
12
739
Vastaukset
- Anonyymi
Joo. Heti aletaan nusutella jos tulee kaivos.
Logiikkasi vähän ontuilee.- Anonyymi
Ei hän varmaan tuota tarkoittanut vaan sitä, että jos kaivos tulisi niin se houkuttelisi enemmän väkeä Kuusamoon asumaan ja elämään ja siitä lähtisi väkimäärä nousuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän varmaan tuota tarkoittanut vaan sitä, että jos kaivos tulisi niin se houkuttelisi enemmän väkeä Kuusamoon asumaan ja elämään ja siitä lähtisi väkimäärä nousuun.
Mitä toimitusjohtaja hallituksen puheenjohtaja sanoivat tähän
- Anonyymi
No sitä juuri!
- Anonyymi
Nyt on varmistunut, ettei kaivosta tule. Nyt voidaan satsata matkailuun ja puhdas luonto on valttikortti!
- Anonyymi
Onko luonto sitten erityisen puhdasta Kuusamossa? Luonto on Suomessa joka paikassa samanlaista ja yhtä puhdasta.
- Anonyymi
Ei kuusamolaiset viitsi satsata matkailuun . Tämä on nähty. Ovat niin omaan napaan tuijottajia, kun vaan itselle tulee vähän enemmän hynää, niin yhteen hiileen ei taatusti puhalleta.
Ei kuusamo vaurastu nykyisellä meiningillä. Valitettavasti. - Anonyymi
Isännät ja emännät nukkuu yöllä,eikä puuhastelee.
- Anonyymi
Aivan oikein
- Anonyymi
Ei muuta ku peitot heilumaan.
- Anonyymi
Ja verhot
- Anonyymi
Vanhalla ei oo enää pateja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398