Olen tekemisissä henk koht asioideni puitteissa vain tosi ystäväni kanssa. (Jutteleminen, yms,henk koht asiast)
Jos haluat yli 30 v nainen olla tosi ystäväni, missä on välillä erotiikkaa niin lue tämä aloitukseni hyvin ja vastaa tekemällä omanvastauspohjan ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi.
Vastauksen jälkeen järjestät siten että näet minut irl tai viestit minulle irl vuorokauden sisällä.
Vastauspohja.Kirjoita ulkonäöstäsi, hiukset, peppu ja paikasta mihin vastauspohja liittyy ja milloin vastauspohjan asia voisi olla tapahtunut.
Kirjoita vaatteistasi, mitä sinulla on ollut päälläsi ja mitä värejä, yms, yms.
Naisella oma vastauspohjasi.
Tosi ystävyyttä. Aloitustani ei ole suunnattu kenellekään
23
243
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitus on auki huomiseen klo 06.00 asti
- Anonyymi
Ja jos vastauksia vaatimukset täyttäviltä[määritetty aloituksessa)satelee satamäärin menee aloitus kiinni aikaisemmin.
- Anonyymi
Kerro oliko nähdessäsi ylläsi, farkut, hame vai mitä. Yms, yms.
En ole tekemisissä kuin tosi ystäväni kanssa.- Anonyymi
Juttelen vain tosi ystävälleni. Katson silmiin vain tosi ystävääni, yms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
17.36 kommentti ei ollut aloittajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
17.36 kommentti ei ollut aloittajan.
Ja kannattaa miettiä ja vastata. Jos haluaa.
Olen tekemisissä vain tosi ystäväni kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kannattaa miettiä ja vastata. Jos haluaa.
Olen tekemisissä vain tosi ystäväni kanssa.Ei muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sopii hyvin.
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
Mä heitän tänne yhen jutun kun tää otsikko aukes ekana. Heitin tonne ihan random ryhmään kommentin
Pirren pannu käy kuumana 🤗Se ryhmä olikin joku Tuusniemi. Silmät jo sikkuralla puol unessa👩🏻🦳 - Anonyymi
Ei kiinnosta
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
En enää huomaa ketään mielestäni seksikästä naista ellei naisella ole skottiruutu hame ja tiukka toppi päällänsä.Voi olla sukkahousut ja takki.Hiukest oltavat joko punaiset tai punaista raitaa hiuksissa.Vain tällöin naisen kanssa juttelen yms.Koska tuo merkki minulle että nainen haluaa olla tosi ystäväni
- Anonyymi
Aloitus on kiinni pysyvästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on kiinni pysyvästi
Tällä ja ensi viikolla hyväksyn sen, että ei tarvitse olla skottiruutu hame päällä.Mutta hiuksissa oltava punaista.Js juttelen, ja näin voi päästä tosi ystävyyteen
- Anonyymi
Tällä ja ensi viikolla hyväksyn sen että ei tarvitse olla skottiruutu hame päällä kun hakee tosi ystävyyteen kanssani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä ja ensi viikolla hyväksyn sen että ei tarvitse olla skottiruutu hame päällä kun hakee tosi ystävyyteen kanssani
Hiuksissa oltava punaista. Vain tämä ehtona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiuksissa oltava punaista. Vain tämä ehtona
Ja sitten toki päätän asian kun nainen juttelee kanssani asiasta
- Anonyymi
Menen aloitukseni mukaan AINA.Huomioni saa tällä ja ensi viikolla punaista raitaa tai punaiset hiukset kokonaan oleva nainen ja sen jälkeen vain skottiruutu hame yms asua ja punaista hiuksissa oleva nainen.
Elän tällöin tästä eteenpäin aina.
En ole elämässäni tekemissä kuin tosi ystäväni kanssa, seksikästä naisista- Anonyymi
Ellei intressit kohtaa ei mitään tarvetta olla missään tekemisissä kenenkään seksikkään naisen kanssa.
Näin menen tästä eteenpäin aina.Elämäni ajan.
- Anonyymi
Joopa
Mitä eroa on "ystävyydellä" ja "tosi ystävyydellä"?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877