3sfe kansiremppa

Anonyymi-ap

Voiko kannen tiivisteen vaihtaa ilman, että ottaa imu- ja pakosarjaa irti vanhassa Toyotassa eli pulttien irrotuksen jälkeen voi siirtää kantta eteen ja nostaa ylös pois koneen päältä.

13

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi mutta onnistuuko ?

    • Anonyymi

      Kansi kannattaa hoonata alan liikkeessä, ilman apulaitteita.🧑‍🔧

    • Anonyymi

      Kyllä, se on torx ruuveilla. Hiomakivellä liipataan puhtaaksi.

    • Anonyymi

      Olis hyvä selvittää miksi kansipahvi petti. Onko tasot suoria? Japsien ongelmana on lohkojen ja kansien eläminen. Voi myös olla väärä palamistapahtuma, johon on monta syytä.

      • Anonyymi

        Ei ole varmuutta tiivisteestä, mutta siinä on vain 7 mm kannas keskisylinterien välissä ja oireet sopii.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pete on mahtava mani-foldaaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pete on mahtava mani-foldaaja!

        Jos koko kone sieltä nousee, niin luultavasti myös kansikin kaikkine hilppeineen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos koko kone sieltä nousee, niin luultavasti myös kansikin kaikkine hilppeineen!

        Belzonaa kehiin, miten sitä hiotaan.


    • Anonyymi

      Kyllä myynnissä olevat on nostettu ilmiselvästi kaikkine rojuineen, ilman akkua ja lootaa.

    • Anonyymi

      Typillinen paikka tuo sylinterien kannasten väli. Syynä on usein se lohkon eläminen. Eli lohkon matriaali kuroutuu vielä valmistuksen jälkeen ja kannakset painuvat kuopalle. Syynä on ettei lohkoja ja kansia vanhenneta tarpeeksi pitkään. Monesti pultien kohdat lohkossa nousevat vetojännityksestä koholle.

      Oikaisutakansi sekä lohko koneitamossa. niin tuo ei enää toistu.

      • Anonyymi

        Älä noudata tätä neuvoa! Sinun ei pitäisi päällysttää yläkameran moottoreita, ellei se ole ehdottoman välttämätöntä, siksi heille on speksi, ellet suunnittele tutkintojen tarkastamisesta, kun olet valmis, koska se heittää kameran ajoituksen lyhentämällä kattilan ja kameran/-etäisyyttä, muuttamalla siten heidän välistä suhdettaan ajoitusvyön tai ketjun kautta. Yleensä kamerasta/s tulee yliedenkasvuisiksi suhteessa korkkiin, koska se ottaa ylimääräisen löysyyden ajoitusjoukossa. Vain yksi kameran ajoitus voi tehdä suuren eron moottorin suorituskykyyn, pitkäikäisyyteen ja tehokkuuteen. Suorituskykyisten moottoreiden kohdalla voi jopa riittää, jotta venttiilit voivat ottaa yhteyttä mäntyihin korkealla rpm:llä. Ihmiset, jotka eivät tienneet mitään parempaa, ovat joutuneet turvautumaan räpäyttämään räpäyttimäiset kätylehdet kompensoituakseen pään määrään, joka korjaan sen kunnon tosiseikka. Älä vain nosta jokaista vanhaa päätä ylös kokonaan. Tässä tapauksessa en suosittele sitäkään, vaikka se on cam-in-block-moottori, koska se lisää puristussuhde, joka ei ole hyvä idea tehostetuissa moottoreissa. Tyypillisesti, jos aiot muokata sitä ja suorittaa enemmän tehosteita, sinun on laskettava puristusta, jotta vältät katastrofaalisen esisytytyksen. Ehdottomasti tarkista se kuitenkin, se on erinomainen neuvo.


    • Anonyymi

      Öljypohja irti ja männät ylös että saa uudet renkaat samalla kertoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

      Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      90
      8666
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

      Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      49
      4766
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

      https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4431
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

      Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      46
      2633
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

      Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      99
      1510
    6. Miksi pitäisit enemmän

      Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1306
    7. Tämmönen höpsö

      Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1256
    8. Heräsin taas sinä mielessä

      Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1172
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

      Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      39
      1160
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

      Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      167
      1100
    Aihe