Voiko kannen tiivisteen vaihtaa ilman, että ottaa imu- ja pakosarjaa irti vanhassa Toyotassa eli pulttien irrotuksen jälkeen voi siirtää kantta eteen ja nostaa ylös pois koneen päältä.
3sfe kansiremppa
13
288
Vastaukset
- Anonyymi
Voi mutta onnistuuko ?
- Anonyymi
Kansi kannattaa hoonata alan liikkeessä, ilman apulaitteita.🧑🔧
- Anonyymi
Kyllä, se on torx ruuveilla. Hiomakivellä liipataan puhtaaksi.
- Anonyymi
Olis hyvä selvittää miksi kansipahvi petti. Onko tasot suoria? Japsien ongelmana on lohkojen ja kansien eläminen. Voi myös olla väärä palamistapahtuma, johon on monta syytä.
- Anonyymi
Ei ole varmuutta tiivisteestä, mutta siinä on vain 7 mm kannas keskisylinterien välissä ja oireet sopii.
- Anonyymi
VÄHÄMAHTAVA BANDALISSIMUS PETER FINN OTTI KOKO KONEEN, ON HIEMAN HANKALA IRROTTAA MANIFOLDIA TAAKSEPÄIN KALLISTETUSSA KONEESSA, KUN NOSTURILTAKAAN EI SINNE PÄÄSE.
https://www.youtube.com/watch?v=IsVs81o4B_Y- Anonyymi
Pete on mahtava mani-foldaaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pete on mahtava mani-foldaaja!
Jos koko kone sieltä nousee, niin luultavasti myös kansikin kaikkine hilppeineen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos koko kone sieltä nousee, niin luultavasti myös kansikin kaikkine hilppeineen!
Belzonaa kehiin, miten sitä hiotaan.
- Anonyymi
Kyllä myynnissä olevat on nostettu ilmiselvästi kaikkine rojuineen, ilman akkua ja lootaa.
- Anonyymi
Typillinen paikka tuo sylinterien kannasten väli. Syynä on usein se lohkon eläminen. Eli lohkon matriaali kuroutuu vielä valmistuksen jälkeen ja kannakset painuvat kuopalle. Syynä on ettei lohkoja ja kansia vanhenneta tarpeeksi pitkään. Monesti pultien kohdat lohkossa nousevat vetojännityksestä koholle.
Oikaisutakansi sekä lohko koneitamossa. niin tuo ei enää toistu.- Anonyymi
Älä noudata tätä neuvoa! Sinun ei pitäisi päällysttää yläkameran moottoreita, ellei se ole ehdottoman välttämätöntä, siksi heille on speksi, ellet suunnittele tutkintojen tarkastamisesta, kun olet valmis, koska se heittää kameran ajoituksen lyhentämällä kattilan ja kameran/-etäisyyttä, muuttamalla siten heidän välistä suhdettaan ajoitusvyön tai ketjun kautta. Yleensä kamerasta/s tulee yliedenkasvuisiksi suhteessa korkkiin, koska se ottaa ylimääräisen löysyyden ajoitusjoukossa. Vain yksi kameran ajoitus voi tehdä suuren eron moottorin suorituskykyyn, pitkäikäisyyteen ja tehokkuuteen. Suorituskykyisten moottoreiden kohdalla voi jopa riittää, jotta venttiilit voivat ottaa yhteyttä mäntyihin korkealla rpm:llä. Ihmiset, jotka eivät tienneet mitään parempaa, ovat joutuneet turvautumaan räpäyttämään räpäyttimäiset kätylehdet kompensoituakseen pään määrään, joka korjaan sen kunnon tosiseikka. Älä vain nosta jokaista vanhaa päätä ylös kokonaan. Tässä tapauksessa en suosittele sitäkään, vaikka se on cam-in-block-moottori, koska se lisää puristussuhde, joka ei ole hyvä idea tehostetuissa moottoreissa. Tyypillisesti, jos aiot muokata sitä ja suorittaa enemmän tehosteita, sinun on laskettava puristusta, jotta vältät katastrofaalisen esisytytyksen. Ehdottomasti tarkista se kuitenkin, se on erinomainen neuvo.
- Anonyymi
Öljypohja irti ja männät ylös että saa uudet renkaat samalla kertoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947803- 374127
- 483680
- 2533338
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442928Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222827Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402782- 1482670
- 462653
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292599