Kyllä kun lukee täällä eri keskusteluja, ja iltapäivälehtien kommentointeja, niin on tämä maa täynnä niin täydellisiä ihmisiä.
Jos nykyään ei olisi rajoituksia, niin kaikki virheitä tehneet olisi varmaakin viety jo torille kivitettäväksi.
Luin hyvän pätkän täältä netin syövereistä...
"Jos joku ihminen sanoo olevansa täydellinen, niin se on varma merkki sinulle, että käänny ja lähde pois"
Hyvä ohje, koska minusta ei ole olemassa täydellistä ihmistä.
Minä en ainakaan ole...
Huhhuijaa...
52
356
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sinä Tinttu-Linttu höpiset. Olen seurannut tätä sivustoa, lehtiä, radiota, televisiota, jne kymmeniä vuosia. Kukaan ei ole väittänyt olevansa täydellinen...
Vain "Tintut ja Lintut ym itsehyväiset - muka rekatut" ovat olleet, ja ovat täydellisen ärsyttäviä ja vithumaisia ämmiä ja äijiä...Älä väitä. Kukaan ei ole suoraan sanonut olevansa täydellinen ja virheetön, mutta käyttäydytään kuin oltaisiin ihmisiä, jotka ei ole koskaan yhtäkään virhettä tehnyt.
Taisi kolahtaa, kun älähdit niin nopeasti..Narsisti ei näe koskaan mitään vikaa itsessään. Mutta täällä kaikki kyllä sen huomaavat.
ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Narsisti ei näe koskaan mitään vikaa itsessään. Mutta täällä kaikki kyllä sen huomaavat.
Tuollaisia on paljon. On ihan järkkyä miten ihmiset teilaa toisen, kun on tehnyt jotain virheitä.
Pakko silloin on aina miettiä, että ovatko muut oikeasti niin putipuhtaita, ettei mitään mokaa ole ikinä tehnyt..?tinttu-liina kirjoitti:
Tuollaisia on paljon. On ihan järkkyä miten ihmiset teilaa toisen, kun on tehnyt jotain virheitä.
Pakko silloin on aina miettiä, että ovatko muut oikeasti niin putipuhtaita, ettei mitään mokaa ole ikinä tehnyt..?Niinpä.. Oletko esim. Katsonut sitä Amber Heard & Johnny Depp oikeudenkäyntiä? Se nainen oli juuri sellainen, valehtelua ja että hän on viaton.. 🤦
On inhimillistä oppia virheistä ja yrittää olla hyvä ihminen.ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Niinpä.. Oletko esim. Katsonut sitä Amber Heard & Johnny Depp oikeudenkäyntiä? Se nainen oli juuri sellainen, valehtelua ja että hän on viaton.. 🤦
On inhimillistä oppia virheistä ja yrittää olla hyvä ihminen.Jonkin verran katsoin telkusta, mutta oon lukenu tuosta oikeudenkäynnistä. Aika usein naisosapuolen jutut menee läpi, mutta onneksi tuossa ei ihan kaikki.
tinttu-liina kirjoitti:
Jonkin verran katsoin telkusta, mutta oon lukenu tuosta oikeudenkäynnistä. Aika usein naisosapuolen jutut menee läpi, mutta onneksi tuossa ei ihan kaikki.
Onneksi tosiaan että Depp voitti.
- Anonyymi
Tämä viinaan mieltynyt kapiainen on lähellä täydellisyyttä tosin vain omasta mielestään.
Sanos muuta! Isotellu ja kehuskellu itseään täälläkin vuosikaudet, mutta eipä ole mitään auttanut. Tyhmyys paistaa liian ilmiselvästi.
- Anonyymi
Väärin. Ketä tarkoitat, ja mistä syystä. Tuskin kukaan kapiainen on mieltynyt viinaan.
En tunne ainuttakaan, joka käy Alkossa. "Kadettiupseerit" ovat poikkeuksetta raittiita, eivät ryyppää, eivätkä tupakoi. Ovat herrasmiehiä, tanssitaitoisia, luotettavia, nuorukaisten idoleja, kouluttajia ja kasvattajia - yhteiskunnan parhaimmistoa...
Upseerit vähät välittävät "Deppeistä ja Bebbeistä"; passkanjauhannasta ja palturista; leikkiautojen päristelystä ja ilmojen leluista, hah hah haaa!!!...
JK Eräs vapaaehtoistyöläinen, ja ystävätoimintaan vuosia osallistunut upseeri joutui lopettamaan saatuaan juopon leiman noutaessaan "Alko-juomia asiakkaille"...
Haistakaa passska katelliset pissiäiset ja kakkiaiset. Olen peruuttanut autoa enemmän kuin teistä kukaan on ajanut eteenpäin, hah hah haaa!!!...
Sullekko tässä oltaisiin kateellisia?
Ei voi muuta ku nauraa! Tyhjäpäiselle kaljamahapätkällekkö, jolla nuppi lyö tyhjää, niin oltaisiin muka kateellisia :))))))- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Sullekko tässä oltaisiin kateellisia?
Ei voi muuta ku nauraa! Tyhjäpäiselle kaljamahapätkällekkö, jolla nuppi lyö tyhjää, niin oltaisiin muka kateellisia :))))))Taasko tulit tänne?
tinttu-liina kirjoitti:
Joo, eikö olekki kiva??
Minusta ainakin on kivaa kun olet täällä.
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Joo, eikö olekki kiva??
Poistu heti
Poistu itse.
Tinttuliina käy täällä milloin haluaaNo todellakin :)
Voi! Kun muutkin olisivat täällä!
Olishan se kiva kuulla, että mitä kellekkin kuuluu...
tinttu-liina kirjoitti:
Olishan se kiva kuulla, että mitä kellekkin kuuluu...
Olisi kyllä...
- Anonyymi
"Olen peruuttanut autoa enemmän kuin teistä kukaan on ajanut eteenpäin,"
Eipä ihme, koska et osaa autoa eteenpäin ollenkaan. Anonyymi kirjoitti:
"Olen peruuttanut autoa enemmän kuin teistä kukaan on ajanut eteenpäin,"
Eipä ihme, koska et osaa autoa eteenpäin ollenkaan.Huh, what??
toIjanter kirjoitti:
Mulle ja Arielille kuuluu pelkästään hyvää..❤️
Mukava kuulla! ❤️
Kaikkea hyvää molemmille!❤️
Piipahtakaa toistekin!toIjanter kirjoitti:
Mulle ja Arielille kuuluu pelkästään hyvää..❤️
Kattos, sielläki ollaan hengissä ja rakkaus se vaa kukoistaa... :)
Käykää hyvät ihmiset katsomassa. Muuten. Juttelin eilen "paikan päällä" kävelyllä olleen iäkkään pariskunnan kanssa ja vanha rouva kehui vatsaani. Hän sanoi minun olevan Obelixin näköinen raitaisissa ratsastushousuissani, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Ystävätoiminnasta tuli lähtö kun meni omat ja asiakkaan rahat sekaisin, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Kukapa heittäisi ensimmäistä kiveä? Kaikkihan me ihan turveloissa töihin mennään. Matalammalle ei rimaa enää saa.
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Turveloissa?? Nyt tuli sana, jota en ole ennen kuullut...
Tosirealisti päättää, mitä uusia sanoja saa käyttää ja mitä ei, tuliko tämä selväksi??? Tulihan se
Anonyymi kirjoitti:
Tosirealisti päättää, mitä uusia sanoja saa käyttää ja mitä ei, tuliko tämä selväksi??? Tulihan se
No ei tullut.
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No ei tullut.
Ehkä sinua kiinnostaisi hieman 71v?
- Anonyymi
Taitaa itseäsi kiinnostaa..
Ehkä teitä molempia vähä niinku sillee kiinnostaa
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen, itseäsi taitaa kiinnostaa kun asiasta jauhat.
Minulla on hyvä aviomies, kiitos vain.- Anonyymi
H*ista h*me!!
Tosirealistin ylivertaisuus ja paremmus on ennätystasoa
- Anonyymi
H*ista h*me!!
Tosirealisti on komea
- Anonyymi
Edelleen, itseäsi taitaa kiinnostaa kun asiasta jauhat.
Minulla on hyvä aviomies, kiitos vain.Tosirealisti on paras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosirealisti on paras
Tosirealisti on viisas
Anonyymi kirjoitti:
Tsitaa ittees kiinnostaa. Mitäpä jos pyydät sitä treffeille, niin pääset "ajamaan" ikäloppua pappaa :)))))
tinttu-liina kirjoitti:
Tsitaa ittees kiinnostaa. Mitäpä jos pyydät sitä treffeille, niin pääset "ajamaan" ikäloppua pappaa :)))))
Ha haa! 😆👍
- AnonyymiUUSI
Ha haa! 😆👍
Tosirealisti on eroottisen vetreä, isoa sykkivää tarjolla ja moni nainen pyörtyisi nautinnosta
Anonyymi kirjoitti:
Tosirealisti on eroottisen vetreä, isoa sykkivää tarjolla ja moni nainen pyörtyisi nautinnosta
Loppuun kulunu pumppu se on, joka siellä sykkii kovaan ääneen...
Alakerran kuivuneessa rusinassa tuskin on elonmerkkiä.
- Anonyymi
Me Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:ssä olemme sentään olevinamme täydellisiä, vaikka meillä on aivosoluja yhtä paljon kuin siittiöitä eli nolla.
- Anonyymi
Vihervassareita ihan varmaan. Fakta.
- Anonyymi
Tosirealisti voittaa vaalit
- Anonyymi
Tosirealisti on voimakas
- Anonyymi
Tosirealisti on viisas
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138