Suomi on alkanut takavarikoida venäjän valtion omaisuutta. Venäjä nostanut kanteen.
Venäjä kun tulee häviämään jutun niin piuttinin ja pieskovin otsasuonet alkaa tykyttämään ja suupieli nykimään.
Eivät taatusti niele tappiota.
Suomea kohtaan kieroilu ja sabotaasiuhka kovenee.
Jokohan kohta rytisee
21
163
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkkailkaa kaikkia Suomen ja Venäjän kaksoiskansalaisia. Ne odottavat aktivointia naapureinanne.
- Anonyymi
Varsinkin sun äitis aasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin sun äitis aasi
Mee takas turkin hihaan uudelleen nussittavaksi
- Anonyymi
Toivottavasti Suomi liitetään mahdollisimman pian osaksi Venäjää, kuten vanhaan hyvään aikaan.
- Anonyymi
Heti kun tiukka paikka lähestyy niin minä lähden Norjaan luolaan asumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti kun tiukka paikka lähestyy niin minä lähden Norjaan luolaan asumaan.
Hölömölä höh 🤣😅
- Anonyymi
Venäjän voisi tosiaan liittää Suomen alusastiamaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölömölä höh 🤣😅
Kyllä, mulla on jo tuttu paikka Finnmarkin alueella yksi luola. Merenrantaan puoli kilometriä.
Luolassa luontainen "savuhormi" .
Kalaa saa merestä ja syksyisin on marjoja, puolukkaa ja lakkaa kasvaa tuntureilla.
Salametsästys onnistuu ansalangoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän voisi tosiaan liittää Suomen alusastiamaaksi.
Minä menen Suvimäen Klubitalolle ja syön edelleen lääkkeeni.
- Anonyymi
Kohta jytkytetään
- Anonyymi
Turha vääntäminen loppuisi jos Suomi olisi osa Venäjää.
- Anonyymi
Kovvoo hommoo
- Anonyymi
jos voessa paestaa kärryytettäs muutaman aekoo
- Anonyymi
Toisin päin!! Venäjä olisi osa Suomea.
- Anonyymi
putin kiehuu raivosta, ainoa ratkaisu on täsmäisku!
- Anonyymi
Kääpiö ei osaa muuta kuin uhota. Naurettava pikku naperohousu.
- Anonyymi
Venäjä on ja on aina ollut sairas roistovaltio ja nyt olisi korkea aika saada tälle loppu !
- Anonyymi
jees
- Anonyymi
Venäjällä ei sosiaaliturvaa tunneta ja kaikille löytyy töitä. Mummot myymään torille pottuja ja lanttua.
- Anonyymi
Minkätakia Venäläisiä ruokitaan täällä ruokajonossa?
- Anonyymi
Viherpunikkien vaatimuksesta. Tuo epäisänmaallinen aines sairastuttaa yhteiskunnan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475