Olin töissä lestadiolaisen perheen omistamassa firmassa. Koska itse en heidän kulttiin kuulu, joten minua työpaikkakiusattiin. Kyseisessä firmassa oli hyvin selvä jako HEIDÄN ja vääräuskoisten välillä. Firman toimitusjohtajan poika oli kaikista pahin. Munaton paska, joka oli mukamas esimies, mutta ei uskaltanut alaisilleen edes sanoa mitään suoraan vaan kirjoitteli lapuilla ohjeita ja moitteita, jouduin itse hänen silmätikukseen, koska uskalsin muutaman kerran sanoa asioista suoraan.
Kyseisessä firmassa myös laiminlyötiin räikeästi työturvallisuusmääräyksiä ja on suorastaan ihme, ettei siellä vielä ole tapahtunut mitään isompaa haaveria. Palkanmaksussa oli jatkuvasti ongelmia ja jokainen palkkaan kuulunut lisä piti älytä itse pyytää, joka kerta oli muka ”unohtunut” tai ”ei tiedetty” että joku lisä olisi pitänyt maksaa.
Kyseinen firma teki luonnolisesti kaikenlaisia kytkyjä muitten lestafirmojen kanssa. Raamatun opit olivat kyllä kaukana näistä mafiameiningeistä.
Olin töissä lestafirmassa
11
264
Vastaukset
- Anonyymi
Mihis kulttiin sä sit kuulut kun annat ymmärtää että tunnet raamatun aika hyvin?
- Anonyymi
Isännöitsijät, taloyhtiön hallitus, rakennusliikkeet pelaavat rumaa peliä Jumalan siunauksella. Tätä on lestatiolainen usko.
- Anonyymi
Itse olin aikoinaan vl firmassa hommissa ja olin ja olen edelleen itsekkin vl. Itelläkään ei jäänyt tuosta ajasta ja kyseisestä firmasta ruususia muistoja. Firma oli täynnä omistajien sukulaisia ja olin ite hyvin ulkopuolinen siellä. Töitä piti tehä niska limassa ja palkka ei ollu suhteessa siihen mitä vaadittiin. Joten tiedän tasan tarkkaan mistä ap- puhuu.
- Anonyymi
Ekaks 100%,sit 75%...jolla ei tuu toimeen, kuvuokralla asuu!
- Anonyymi
Työehtosopimuksia kiertäen ja lestatiolaisia halpa työvoimaa käyttäen on uskonveljet vallanneet markkinoita.
- AnonyymiUUSI
Eräs tuttu joutui ruman rikoksen uhriksi vl-toimitusjohtajan toimesta. Rikos hyssyteltiin ja uhri painostettiin hiljaiseksi. Lopulta uhrille sanottiin että hänen olisi parasta sanoa itsensä irti, firman ja muiden työntekijöiden parhaaksi.
- AnonyymiUUSI
Kannattaa tehdä rikosilmoitus.
- AnonyymiUUSI
Aina kun joudut lestatiolaisten kanssa tekemisiin on syytä tietää että lestat eivät kainostele käyttää vääryyttä ja kataluutta aseenaan.
- AnonyymiUUSI
Rohkenevat toistensa tukemana todella alhaisin tekoihin yrityspuolella. Ei taida rouvat tietää minkälaisia käärmeitä nämä herrat saattavat olla.
- AnonyymiUUSI
Mikä on firman nimi?
- AnonyymiUUSI
Kyllä te pojat tiedätte. Hiipiikö paatuneeseen mieleen pieni vitutus lestapoika?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138