Tosirealistille luu kurkkuun!
Ihanaa rekatut palasivat palstalle!
18
459
Vastaukset
- Anonyymi
Hähähä, rekatut itkee alle aika-yksikön kun Tosirealisti latoo ilkeästi totuuksia hahaha se voittaa ja ylivoimaisesti
- Anonyymi
Tosirealisti on terästä muut tulee perästä
Olen jo 71 vuotias vanhus. Siittimessäni on muovia eikä polvi nouse kuten nuorena mutta sinisellä pillerillä vielä keskisalko kohoaa, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
No lycka till!
Taitaa vähän kiinnostaa 71v?
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa vähän kiinnostaa 71v?
No ei todellakaan, minulla on hyvä aviomies.
Taitaa itselläsi olla puute, kun aiheesta puhut.- Anonyymi
Taitaa itselläsi olla puute, kun aiheesta puhut.No ku Ressu on rikas ja sillä on komea autoki.
- Anonyymi
Taitaa itselläsi olla puute, kun aiheesta puhut.mutta minulla on vihreät sm kulta verkkarit
- Anonyymi
Me Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:ssä emme käytä sinistä pilleriä, sillä meillä seisoo etenkin järki ilmankin: aivosoluja yhtä vähän kuin siittiöitä eli nolla.
- Anonyymi
Vihreät verkkarit olivat Perhon kunnan antama vaateapu monilapsiseen perheeseen. Ne vain muuttuivat "palkinnoksi" häpeän myötä mutta nykyään asiat on helppo tarkistaa eikä mestaruutta löydy hakemallakaan.
- Anonyymi
EIKÖ NE OLLUTKAAN PALKINTOVERKKARIT SM KISOISTA????
- Anonyymi
Tosirealistin voitto rekatuista oli selkeä
- Anonyymi
Tosirealistin voitto rekatuista oli valtaisa
- Anonyymi
Tosirealistin voitto oli valtaisa
- Anonyymi
Ei täällä enää ole sekoilemassa kuin jokunen eläkeläinen lääkepäissään ja sitten on se joka tietää julkisen sektorin meningin.
Olen täällä välillä katsomassa, mutta eipä täällä kummempia..
- Anonyymi
Se on eri jännä miten be jotka ovat eniten huolissaan yhteisten verovarojen tuhlauksesta saavat itse palkkansa juuri niistä yhteisistä verovaroista ja tuhlaavat niitä surutta.
Mikäköhän siinä on?- Anonyymi
Usein kuuluu tehtävään olla, taikka ainakin esittää olla olevinaan huolissaan ja näin voi tehdä typeriä päätöksiä, jotka vain pahentavat tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 464259
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on124119Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist403358Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai863327En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛143157Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1642860Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42450- 252449
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h592211Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141888