Tosirealistille luu kurkkuun!
Ihanaa rekatut palasivat palstalle!
11
231
Vastaukset
- Anonyymi
Hähähä, rekatut itkee alle aika-yksikön kun Tosirealisti latoo ilkeästi totuuksia hahaha se voittaa ja ylivoimaisesti
- Anonyymi
Tosirealisti on terästä muut tulee perästä
Olen jo 71 vuotias vanhus. Siittimessäni on muovia eikä polvi nouse kuten nuorena mutta sinisellä pillerillä vielä keskisalko kohoaa, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
No lycka till!
Taitaa vähän kiinnostaa 71v?
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa vähän kiinnostaa 71v?
No ei todellakaan, minulla on hyvä aviomies.
Taitaa itselläsi olla puute, kun aiheesta puhut.- Anonyymi
Taitaa itselläsi olla puute, kun aiheesta puhut.No ku Ressu on rikas ja sillä on komea autoki.
- Anonyymi
Taitaa itselläsi olla puute, kun aiheesta puhut.mutta minulla on vihreät sm kulta verkkarit
- Anonyymi
Me Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:ssä emme käytä sinistä pilleriä, sillä meillä seisoo etenkin järki ilmankin: aivosoluja yhtä vähän kuin siittiöitä eli nolla.
- Anonyymi
Vihreät verkkarit olivat Perhon kunnan antama vaateapu monilapsiseen perheeseen. Ne vain muuttuivat "palkinnoksi" häpeän myötä mutta nykyään asiat on helppo tarkistaa eikä mestaruutta löydy hakemallakaan.
- Anonyymi
EIKÖ NE OLLUTKAAN PALKINTOVERKKARIT SM KISOISTA????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575755
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263554- 792492
- 372049
- 331842
- 421799
- 1041730
- 211616
- 271472
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371388