Onko mies ihastunut?

Anonyymi-ap

Oon hyvä kuvitteleen ja miettiin asioita liikaa. Nyt on sellainen homma, että oon alkanut miettiin, onko eräs mies ihastunut muhun. Ei nähdä kovin usein, mutta jotenkin on tullut sellainen jännä olo. Ja mikä jännää onkin, olin aivan shokissa, kun näin tämän kyseisen ihmisen ekaa kertaa. Jotain värähti sisällä, ja tää ihminen jäi mieleen, mutta koitin unohtaa hänet ja jatkaa eteenpäin. Joka kerta, kun oon hänet nähnyt niin menee melkein jalat alta. Nyt on tullut muutama sellainen tilanne, että on katseet kohdannnut ja joku selittämätön kemia on ilmassa. Mitä merkkejä pitäis tsekata? En uskalla kysyä mitään…

5

669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä on vaikea mennä sanomaan onko mies ihastunut noin vain, jos ei tiedä miten se käyttäytyy.

Itse en edes ihastu enää, tulee vain lievä kiinnostus joka sitten joko katoaa siitä tai jatkaa kasvamistaan.

Mutta voisit tietenkin kuvailla miten mies käyttäytyy sun seurassa ja minkälaisissa olosuhteissa näette, niin sitä voi yrittää tulkita siitä sitten paremmin. Ja tietenkin voisit kertoa myös miten käyttäydyt miestä kohtaan, sillä jos et osaa antaa mitään merkkejä kiinnostuksestasi muuta kuin tuijotteluita, niin asiat eivät välttämättä etene kauhean paljoa teidän kohdalla.

• Anonyymi

Koita ohimennen seisooko sillä.

• Ihastuminen ei tarkoita mitään seksuaalista kiihoittumista.

• Anonyymi

Miksi? Kehenkään ei saa koskea ilman lupaa ei edes mukamas vahingossa!! Koskee naisia niin kuin myös miehiä.

• Anonyymi

No tuo olikin jonkun lapsellisen kommentti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1084
    2. 68
      974
    3. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      938
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      47
      932
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      875
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      694
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      649
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      587
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      580
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38