Ajattelin vain ilmoittaa, että tykkään edelleen ja tulen aina tykkäämään. 🥹❤️
Hei mies rakas....
Anonyymi-ap
29840
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
Vastaukset 29
Vanhimmat
Kiitos ilmoituksesta. ☺️❤️
Mistä tiedät keneltä tuo oli ? Etkö halua vaimollesi kertoa suoraan. Jos olet mieheni niin tiedät, että kuulun sinulle ikuisesti ja olethan itsekkin sanonut että meidän yhteinen pitkä elämänlanka ei ulkopuolisiin katkea, eikä ulkopuoliset voi vaikuttaa meidän Rakkauteen.❤️t.nyyti
Niin minäkin tykkään sinusta... ❤️
Ei tuolla tiedolla ole ap minkään valtakunnan merkitystä. Kerro hänelle.
Ei voi kertoa. Yhteydet poikki💔
Etkö tajua onhsn ne poikki kun lähes jo ahdistelet varattua miestä. Jolla Rakastava vaimo ja perhe rakkaus syvää ja vahvistuu vain elämän koukeroissa.t.vaimo❤️
Siinähän uskottelet itsellesi. Haha!
Tiedän jo sinut käytät tuota haha ha aina
Saa yhteydet myös takaisin.
Saat rauhassa tykätä ei enään nähdä tai olla yhteydessä kun se on sun kanssa tuollaista pelleilyä
Höpö höpö
Sinun kanssa ei ollutkaan muuta..
isokarhu
Anomuuminuuskamuikkunen se jaksaa vedättää
En vedättele kuin korkeintaan tuolla maanteillä 😌
Miksi käyttäydyt ilkeästi minua kohtaan en ymmärrä mut ei olla sitten yhteydessä kun se sinulle on niin vaikeaa
Ota yhteyttä niin takuulla yllätyt🤗
Olet kyllä sitkeä kun varatulle jankutat tuota samaa monta kertaa viikossa .
Etkö tajua et merkitse hänelle mitään, kosks hänellä on minut vaimo joka rakastaa on aina rakastanut, vaikka ollut vaikeaa mutta ei liittynyt meidän suhteeseen vain monia murheita jotka ottivat voimille, olemme tämän yhdessä puhuneet ettei meidän väliin tule ulkopuoliset kuulumaan. Rskastamme ja kuulumme yhteen ikuisesti.❤️
Mee haukka muuale!!! Äijäs läks Liperiin!!
Eiks se oo sanonnassa #lipettiin?
Voi voi! Miten sinisilmäisiä jotkut epätoivoiset ovatkaan.
Miksi kutsut minua haukaksi et tunne minua ? Ihmettelen ?
En ole sinisilmäinen vaan luotan Rakkaaseen ei ole koskaan tehnyt pahaa ja niin kun hän on sanonut rakastaa minua loppuun asti kuten minäkin häntä.❤️Ei ole sinisilmäisyyttä vaan rehtiä, avointa luottamusta rakastaan kohtaan. Kunnes vanhana kuolema meidät erottaa eikä sittenkään. Te ette vieraat tiedä meidän kohtaamisesta mitään, ette voi aavistaakaan ettekä meidän elämässä tapahtuneista ihanista, surullisista ja voimia kuluttavista asioista. Todellakaan ei ole kyse sinisilmäisyydestä Vaan aidosta Rakkaudesta.
Ei rakkaus aivan heti katoa, jos sitä ihan oikeasti on olemassa.
https://youtu.be/TJFZvS2u3tw
.
Juurikin näin ja varsnkaan kun yhteistä rikasta elämää lähes 40 vuotta❤️on suuri halu pitää jatkossakin huolta toisistamme.
Ihanaa, arvostan 100 prossaa. Haaveissa ajattelen,että jos vielä suhteeseen päädyn niin hän olisi minun loppuelämän rakkaani. Haluisin naimisiin asti, olla vaimo. Toivoisin justiin että oltaisiin toistemme tukena ja pidettäisiin toisistamme huolta. Ehkä kun on jo ikää ja kokemuksia, niin ei jaksa enää ylimääräistä sävellystä. Mieluummin olen valmis panostamaan yhteen ihmiseen ja suhteeseemme myös vastoinkäymisissä. Olenkin päättänyt olla yksin sinne asti kunnes kultaisin eteeni astelee. Nautin nyt tästä omasta ajasta, elämästä yksinäni, sen minkä pystyn. Ehkä se sitten joskus maistuu ihan pikkusen hyvältä kun sen rakkaan luo löytää. sivusta
Katoaa se elänyt sen ja olen oikeassa.
Eipä tarvitsisi täällä huudella jos noin on hyvin asiat.
Vaan ei taida ollakaan kun vakuutellaan joka välissä ja mies häipynyt ilmeisesti mahdollisimman kauas.
Onko teillä kenties jonkinlaista läheisriippuvuutta joka aiheuttaa sen ettei mies viihdy luonasi?
Jos kaikki olisi hyvin et täällä peräänsä vakuuttelisi ja epäilisi että on toiseen naiseen suhteessa!
Sillä siltähän tuo vaikuttaa kovasti.