Ajattelin vain ilmoittaa, että tykkään edelleen ja tulen aina tykkäämään. 🥹❤️
Hei mies rakas....
31
755
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos ilmoituksesta. ☺️❤️
- Anonyymi
Mistä tiedät keneltä tuo oli ? Etkö halua vaimollesi kertoa suoraan. Jos olet mieheni niin tiedät, että kuulun sinulle ikuisesti ja olethan itsekkin sanonut että meidän yhteinen pitkä elämänlanka ei ulkopuolisiin katkea, eikä ulkopuoliset voi vaikuttaa meidän Rakkauteen.❤️t.nyyti
- Anonyymi
Niin minäkin tykkään sinusta... ❤️
- Anonyymi
Täällä on monia miehiä, jotka odottavat kuulevansa tuollaista. Minäkin tykkään sinusta ihan aina. ❤️
- Anonyymi
Toivottavasti olisit minun mieheni ja Rakastaisit minua aina niinkuin joskus kauan sitten annoimme valan myötä ja vastamäessa koska kumpikin Rakastamme toisiamme. Ja olet sanonut etteimeidän väliin mahdu ulkopuolisia. Tähän uskon ja luotan.❤️Ainoa asia ihmetten miksi palstalla ilmoitat jos olet mieheni.?
- Anonyymi
Ei tuolla tiedolla ole ap minkään valtakunnan merkitystä. Kerro hänelle.
- Anonyymi
Ei voi kertoa. Yhteydet poikki💔
- Anonyymi
Etkö tajua onhsn ne poikki kun lähes jo ahdistelet varattua miestä. Jolla Rakastava vaimo ja perhe rakkaus syvää ja vahvistuu vain elämän koukeroissa.t.vaimo❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tajua onhsn ne poikki kun lähes jo ahdistelet varattua miestä. Jolla Rakastava vaimo ja perhe rakkaus syvää ja vahvistuu vain elämän koukeroissa.t.vaimo❤️
Siinähän uskottelet itsellesi. Haha!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän uskottelet itsellesi. Haha!
Tiedän jo sinut käytät tuota haha ha aina
- Anonyymi
Saa yhteydet myös takaisin.
- Anonyymi
Saat rauhassa tykätä ei enään nähdä tai olla yhteydessä kun se on sun kanssa tuollaista pelleilyä
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Sinun kanssa ei ollutkaan muuta..
- Anonyymi
isokarhu
- Anonyymi
Anomuuminuuskamuikkunen se jaksaa vedättää
- Anonyymi
En vedättele kuin korkeintaan tuolla maanteillä 😌
- Anonyymi
Miksi käyttäydyt ilkeästi minua kohtaan en ymmärrä mut ei olla sitten yhteydessä kun se sinulle on niin vaikeaa
- Anonyymi
Ota yhteyttä niin takuulla yllätyt🤗
- Anonyymi
Olet kyllä sitkeä kun varatulle jankutat tuota samaa monta kertaa viikossa .
- Anonyymi
Etkö tajua et merkitse hänelle mitään, kosks hänellä on minut vaimo joka rakastaa on aina rakastanut, vaikka ollut vaikeaa mutta ei liittynyt meidän suhteeseen vain monia murheita jotka ottivat voimille, olemme tämän yhdessä puhuneet ettei meidän väliin tule ulkopuoliset kuulumaan. Rskastamme ja kuulumme yhteen ikuisesti.❤️
- Anonyymi
Mee haukka muuale!!! Äijäs läks Liperiin!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks se oo sanonnassa #lipettiin?
- Anonyymi
Voi voi! Miten sinisilmäisiä jotkut epätoivoiset ovatkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kutsut minua haukaksi et tunne minua ? Ihmettelen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi! Miten sinisilmäisiä jotkut epätoivoiset ovatkaan.
En ole sinisilmäinen vaan luotan Rakkaaseen ei ole koskaan tehnyt pahaa ja niin kun hän on sanonut rakastaa minua loppuun asti kuten minäkin häntä.❤️Ei ole sinisilmäisyyttä vaan rehtiä, avointa luottamusta rakastaan kohtaan. Kunnes vanhana kuolema meidät erottaa eikä sittenkään. Te ette vieraat tiedä meidän kohtaamisesta mitään, ette voi aavistaakaan ettekä meidän elämässä tapahtuneista ihanista, surullisista ja voimia kuluttavista asioista. Todellakaan ei ole kyse sinisilmäisyydestä Vaan aidosta Rakkaudesta.
- Anonyymi
Ei rakkaus aivan heti katoa, jos sitä ihan oikeasti on olemassa.
https://youtu.be/TJFZvS2u3tw
.- Anonyymi
Juurikin näin ja varsnkaan kun yhteistä rikasta elämää lähes 40 vuotta❤️on suuri halu pitää jatkossakin huolta toisistamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin ja varsnkaan kun yhteistä rikasta elämää lähes 40 vuotta❤️on suuri halu pitää jatkossakin huolta toisistamme.
Ihanaa, arvostan 100 prossaa. Haaveissa ajattelen,että jos vielä suhteeseen päädyn niin hän olisi minun loppuelämän rakkaani. Haluisin naimisiin asti, olla vaimo. Toivoisin justiin että oltaisiin toistemme tukena ja pidettäisiin toisistamme huolta. Ehkä kun on jo ikää ja kokemuksia, niin ei jaksa enää ylimääräistä sävellystä. Mieluummin olen valmis panostamaan yhteen ihmiseen ja suhteeseemme myös vastoinkäymisissä. Olenkin päättänyt olla yksin sinne asti kunnes kultaisin eteeni astelee. Nautin nyt tästä omasta ajasta, elämästä yksinäni, sen minkä pystyn. Ehkä se sitten joskus maistuu ihan pikkusen hyvältä kun sen rakkaan luo löytää. sivusta
- Anonyymi
Katoaa se elänyt sen ja olen oikeassa.
- Anonyymi
Eipä tarvitsisi täällä huudella jos noin on hyvin asiat.
Vaan ei taida ollakaan kun vakuutellaan joka välissä ja mies häipynyt ilmeisesti mahdollisimman kauas.
Onko teillä kenties jonkinlaista läheisriippuvuutta joka aiheuttaa sen ettei mies viihdy luonasi?
Jos kaikki olisi hyvin et täällä peräänsä vakuuttelisi ja epäilisi että on toiseen naiseen suhteessa!
Sillä siltähän tuo vaikuttaa kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922124Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882039- 981752
- 4421715
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1091183- 211955
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9876Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41812Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72800